Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14301 til 14320 af 25907
-
kreativ. the bullied
ForumindlægHej alle Nogen der har kreative bud på hvad the bullied kan være på engelsk? hvordan man vil oversætte titlen på dansk.? Taaak Louise -
Eksaminer
ForumindlægEr der nogle, der gerne vil rette mine skriftlige eksaminer i engelsk og dansk og fortælle mig, hvad I ville give mig af karakter for det jeg har lavet og hvorfor? [email protected] -
Læreruddannelsen - Noter
ForumindlægHej Jeg er første års studerende, og vil hører om der er nogen som har noter til følgende fag: Dansk indskolingen - KLM - Religion/Engelsk. Mvh -
hvordan siger man det?
ForumindlægHvordan siger man: "gå hjemme fra" eller "løbe hjemme fra" på engelsk? Run away ? -
PRIVATUNDERVISNING
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe min 11 årige datter med engelsk i form af privatundervisning. Vi er bosiddende i Hjerting, ved Esbjerg. -
Tips til Prøve .,
ForumindlægHeij ., Jeg skal op i engelsk prøve i morgen : FSA ., Er der nogen som har nogle gode tips til selve prøven ? -
Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen her til januar i engelsk inden for elektricitet, men ved ikke hvad at jeg skal skrive om, har i nogle forslag. -
kendt tekst ?
Forumindlæghey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani -
A heavier burden
ForumindlægHej :) Er der nogen der har lavet eksamensoplægget i engelsk a niveau fra 2005 der hedder A Heavier Burden?? -
Til de sanglystne...
ForumindlægHer er en rigtig god sang til alle kemitilhængere... http://www.privatehand.com/flash/elements.html (den er på engelsk) Prøv om du kan følge med... -
Fancy ord for døgnrytme???
ForumindlægFindes der på engelsk et ord for døgnrytme, eller er jeg nødsaget til at stykke et sammen? Håber der er nogle derude med et større ordforråd end jeg selv.. -
4 linjer :)
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at rette 4 linjer på engelsk??. Utrolig kort.. Sender til jeres profiler... Meget vigtigt..:! Svar.... -
hvordan siger man
ForumindlægHvordan siger man følgende på engelsk: Det kommer an på hvem, man er, og hvad man føler, og hvor stærke ens følelser er. PÅ forhånd tak.. -
Rettelse
ForumindlægHej, er der en der hurtigt gider at skimme min engelsk stil for fejl? den er ca. 3 sider lang. Jeg sender den på mail, hvis du gider! -
Rettelse af meget kort tekst
ForumindlægHej er der nogen der ville hjælpe mig med at rette nolge fejl igennem med en kort engelsk tekst jeg selv har skrevet:)? mange tak på forhånd -
har brug for hjælp hurtigt
Forumindlægdet er en engelsk oversættelse hvor jeg skal oversætte, men der er en særning jeg er lidt usikker i det er ''livet skal leves med godt og ondt'' -
Oversæt: "Virker som..."
ForumindlægJeg beder om at få følgende sætning oversat til engelsk: "hun fungerer/virker som en førstepersons-fortæller." ??? -
Komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i engelsk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
Hjælp til rettelse af lille stil
ForumindlægHej er der ikke nogen herinde der kunne være så søde at hjælpe med at se på min engelsk stil? Kan sende den på mail hvis det er :) -
Tage op til debat?
ForumindlægHvordan siger man "emnet bliver ofte taget op til debat" på engelsk? Håber der er nogle der kan hjælpe!
