Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14321 til 14340 af 170163
-
Hjælp til biologi eksamens opgave
ForumindlægHej denne opgave som ligger på dette link vil jeg meget gerne have hjælp til. Jeg har svært ved at forstå figurene. Håber virkelig der er en der kan hjælpe, den er nemlig meget svært synes jeg!!http://laerer.aarhusakademi.dk/AARh/intranet/fagene/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar1997/maj/opgave%201... -
Nogen som var til syg eksamen i engelsk??
Forumindlæghej alle Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig her. Jeg vil gerne vide hvad opgavesættet hedder fra. Mange hilsner fra Katrine :) -
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE TYSK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder? Mvh -
besvarelser fra skriftlig biologi-eksamen
ForumindlægJeg så på et tidspunkt at man kunne se bedømmelser af afleverede besvarelser fra skriftlige biologi eksamner fra de foregående år - men problemet er, at jeg ikke kan finde dem igen.. Det er ikke så meget besvarelsen jeg er ude efter, mere hvordan man hvordan man dømmer udfra det afleverede materi... -
Hjælp til re eksamen i Dataanalyse på CBS
ForumindlægHej Søger tutor til dataanslyse på HD til Reeksamen . Tiltrædelse hurtigt muligt. Timeforbrug +/- 10 timer. Pris aftales. Kontakt mig på 61722322 -
Mulig fysik eksamen
ForumindlægHarj... Mit problem er heldigvis ikke noget som vil ske med 100% sikkerhed. Dog er det som følger:jeg er en af de 'heldige' som til sommer har, ja, risiko for at komme op i fysik (2.g). Dog er mit problem ikke det faglige, da jeg er rimelig go' til fysik. Jeg er egentlig bare usikker ... -
Eksamen mn fysik
Forumindlæghej alle. jeg skal også op i fysik på fredag. og kan kan komme op i følgende emner: 1. syre 2. baser 3. neutralisation 4. radioaktivitet 5. magnetisme 6. elektromagnetisme 7. induktion 8. transformation det var det. hvis der er nogen der har nogle brugbar notater i nogle af emnerne er i meget vel... -
Naturfags eksamens noter.. HJÆLP!
ForumindlægNogen der tilfældigvis ligger inde med nogle brandgoe eksamensnoter til mundtlig naturfagseksamen? helst noget med en masse regneeksempler og sån... PLEASE HJÆLP! -
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Kom/IT eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/IT er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvo... -
Kom/it eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/it er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvor... -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
Fransk skriftlig eksame fra 2011
ForumindlægNogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak! -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Skriftlig eksamen i naturfag...
ForumindlægNogen der har de korrekte svar til den skriftlige naturfagseksamen fra i år? Er nemlig ret spændt på min præstation :-SJeg tror det gik ganske fint, men må indrømme, at jeg er i tvivl! -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I? -
Dansk mundlig eksamen 09!
ForumindlægHej. Jeg har trukket en tekst der hedder "andre folks børn" af Jørgen Nielsen, som handler om en mor der ikke vil give slip på hendes datter. Min lærer har foreslået at jeg vælger "tårer" af Tove Ditlevsen som prøvetekst , men jeg vil høre om der er nogle der har andre ideer?... -
Eksamens hjælp (C-niveau)
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om man kan koble "Millenaristiske bevægelser (cargokult)" sammen med "Eskatologi: De sidste tider"? Hvis ja, hvordan? I min bog står der lidt under Eskatologi afsnittet, men jeg forstår det ikke i forbindelse med underemnet. Er der evt. nogen, der kan ...
