Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 14341 til 14360 af 46442
-
Ascorbinsyre
ForumindlægHej (: Jeg skal skrive en rapport om Ascorbinsyre (vejledning vedhæftet) Hvad skal jeg have med i teoriafsnittet ? (: Tak! (: -
Hurtig hjælp :)
ForumindlægHvornår blev tyskland og Berlin delt op? og hvem styrede i de forskellige besættelseszoner ? Link ville være okay, men hvis nogen som kan forklar mig det konkret ? :D -
Noen der har læst "The Bats"??
Forumindlæghej..skal snart i gang med den..jeg vil være meget taknemmelig hvis der var nogen der ville give et kort svar..Hvad sker der egentlig i slutningen?jeg har i hvertfald forstået det sådan, at moren og faren begynder med at skændes igen..men hvad sker der egentlig med sølringen??er det faren der tag... -
Kultursammenstød.
ForumindlægEn eller anden der har en genial problemformulering til overskriften kultursammenstød? Med hensyn til indvandring i Danmark. -
Rettelse
ForumindlægHeeeeeeeeeeey peepz ' ! tænkte på om nogle af jer ikke lige havde et par minutter til at rette min SRP. Ikke den vildste rettelse, men bare evt kom med nogle kommentarer og grammatiske fejl som lige var sluppet forbi mig. Hilsen Mullehpiigen - Spred kærlighed. -
partier
ForumindlægEr der tilfældig vis nogle da har et link til en side, eller ved 100% hvornår hvilke partier reagerede ??? nu mener jeg sådanne fra omkring 1945 og frem nu... håber virkelig der er nogle da kan og vil hjælpe! -
Hvem var Herodot?
ForumindlægLige en hurtig....:Hvem var Herodot? Altså... Hvor kom han fra? -
Pladetektonik
ForumindlægHvornår begyndte man at tale om pladetektonik rent historisk? -
Novelle rettelse
ForumindlægHej, jeg ville hører om der er nogen som har lyst til at gennem læse min novelle, også komme med det sidste rettelse hvis der mangler noget? -
Fortælleforhold
ForumindlægHvad betyder det hvis en fortæller har medsyn? -
Den Lille Havfrue
ForumindlægEr der nogen der kan relatere/perspektivere HCA "Den Lille Havfrue" til andre tekster mm.? \nHvis I har andre guldkorn om f.eks. tema, budskab eller andet til analyse er det meget velkomment :) -
SSO
ForumindlægHejsa alle Sammen...\n\nJeg skal skrive om Israel Palæstina konflikten, ser specielt på seksdages krigen og P.L.O., hvis nogen kendte nogle gode bøger om de to ting, eller bare konflikten generelt må man MEGET gerne skrive det herinde. Evt. noter er også velkommen (bare med kilde)\n\n::2835:: -
nogen der er villige?
Forumindlæghej...Er der nogen der er villige til at læse en mystery story??men den ska måske rettes lidt her og der så det kunne være dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig med det?? :) -
Syrien konflikten
ForumindlægUdover en kort beskrivelse af IS baggrund og hvilken aktører der er med, er der så andre ting man kan komme ind på, hvis man skal redegør for situationen i syrien? -
Beskriv din hverdag, Un día normal!
ForumindlægHar fået til opgave at beskrive min hverdag, men da jeg har ligget syg er det først idag jeg er blevet bekendtgjort med opgaven, og den skal afleveres imorgen :/Nogen der har nogle tips, eller opgaver jeg evt kan bruge, for er pænt meget på skideren!Opgaven skal indeholde en beskrivelse af min/je... -
Der er et yndigt land
ForumindlægNogen der ved hvad temaet i "der er et yndigt land", er, udover Danmarks værdier. Hvis der altså er flere :)? eller måske budskabet? Og hvad man kan perspektivere det til? På forhånd tak :) -
sos!! skal til om 2 time!!:S
Forumindlæghej, har nogen af jer, læst en tekst der hedder "weg mit der grenze" hvis ja, kan i så ikke give en lille forklaring hvad tekst handler om? jeg er helt blank:s tak med venlig hilsen jian gui -
hvem mener dette?
ForumindlægKan I huske hvem der mener dette:Man kan først afgøre om man er lykkelig, når man er død og har haft et liv uden sorger.Håber I kan hjælpe :) -
Jylland
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle, der vil hjælpe mig?? Har tre spørgsmål:1. Hvorfor ligger de højeste områder i Danmark på jylland?2. Hvordan blev åerne dannet3. Hvordan blev fjordene dannetPå forhånd tusind tak! Fortsat god dag til jer alle :) -
Sygdom
ForumindlægDa jeg på det seneste har haft det dårligt, tænkte jeg på hvad der vil ske, hvis jeg blev sygmeldt den dag jeg skal op til en årsprøve. Hvad sker der så?
