Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14341 til 14360 af 23684
-
Tysk mundtlig
ForumindlægHej Jeg har til min 24 timers forberedelse trukket teksten "Florian oder die Sonne". Er der nogen som har læst denne? Og som kan give nogle gode tips til en analyse af den? -
Vorwort zu Gebrauchanweisung für den Fc Bayern
ForumindlægHej Jeg har trukket teksten "Vorwort zu Gebrauchanweisung für den Fc Bayern". Nogle som har læst denne? og eventuelt kan give mig nogle tips angående analysen:)) -
Ligheder mellem dansk og historie fagligt
ForumindlægJeg skal op i mundtlig DHO og jeg er virkelig usikker på hvilke ligheder der er mellem dansk og historie når det handler om analyse osv. Hvilke ligheder vil i sige, der er mellem de to fag? -
Populærmusik fra Vittula?
ForumindlægHej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla -
Romantikken mundtligt dansk
ForumindlægHej folkens, Skal op i mundtlig dansk, her næste måned og har trukket emnet romantikken. Ville høre om nogen af jer kendte nogle gode tekster til analyser, som jeg kan bruge når jeg skal op. Tak på forhånd -
hjælp med Oscilloskop :-)
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan hjælpe med at analysere de to billeder der vedhæftet? Det handler oscilloskop, hvad er det lige der sker på de to billeder? Det øverst billede er der ikke nogen belasting på, men det sidste er der :-) Håber i kan hjælpe med hvad der sker :-) -
Avisanalyse hjælpp :(
ForumindlægJeg har en avis artikel ved navnet "vi er trendy - og kolde i røven" jeg skal analyser den men kan ikk finde ud af det :S nogen som har haft den????? Håber i vil svare på forhånd tak -
Hjælp til DanskHistorie opgave?
Forumindlæghej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitlers "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig? -
Hjælp !
ForumindlægHeeii,, Jeg mangler virkelig hjælp til min opgave. Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af ''Slangen i paradiset''? som jeg kan få inspiration af? -
Hitler: Mein kampf
Forumindlæghej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitler: "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig? -
Det sproglige stofområde - dansk noter
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde gode noter om det sproglige stofområde. fx hvordan man analyser en tale eller hvis jeh skal kigge på H.C.Andersens skrive måde, teksten -
hunden af kim fupz?
Forumindlæger der nogen der kender til hunden af kim fupz? - hentyder til om der er nogle der har lavet en novelle analyse af den? som personen muligvis kunne sende over mail.. tusind gange tak på forhånd (: -
Dansk tekst om Ungdom og Identitet
ForumindlægHej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Ungdom og Identitet"... Er der nogen, der har en idé til en god tekst jeg kan analysere?? på forhånd tak :) -
Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder
ForumindlægHey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :) -
Litterær artikel-VIGTIGT
ForumindlægHej Jeg skal skrive en literær artikel om novellen "Blomster" af Katrine Marie Guldager, men vil gerne have lidt hjælp. Hvad kan denne novelle perspektiveres med. P.s er der nogen der´har fortolket eller analyseret den før? -
NOVELLEN IDIOTEN
ForumindlægHej alle derude. Jeg er igang med at analysere novellen idioten af Martin Andersen Nexø. Jeg vil bare spørger jer derude om i ved hvad han budskab med novellen er? Eller hvordan miljøet er beskrevet? -
reklame
ForumindlægHey tænkte om der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en analyse af sonofon reklame med uso, det er denne her http://www.youtube.com/watch?v=b9lYOKP3bM8 Håber der er nogen som kan hjælpe. -
Karen Blixen "Ringen"
Forumindlæghej jeg har DHO og jeg er ved at skrive om Karen Blixen en analyse af Ringen. hvordan er hovedpersonerne karakteriseret og hvilken udvikling gennemgår de iløbet af novellen? håber i kan hjælpe :) -
hjælp
Forumindlæghej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på? -
Hvad symboliserer Bongo (elgen) i Doppler?
ForumindlægEr elgkalven, Bongo, et symbol på noget i bogen Doppler? Og hvis ja, på hvad? Jeg skal skrive en analyse i dansk, og jeg tænkte, at den nok symboliserede noget væsentligt i historien.
