Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 14361 til 14380 af 39570
-
Mat A (11/05/05) - HHX
Forumindlæghey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",) -
ligevægtens naturlige placering?
ForumindlægJeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen.. -
Tysk for at komme ind på HTX?
ForumindlægHey! Jeg har haft tysk i 7 og 8'ende klasse, men droppede ud i 9. klasse. Vil der så ikke være mulighed for at komme ind på HTX for mig? Jeg tager forresten 10. klasse nu her ;) -
Trækker man altid matematik B skriftlig?
ForumindlægHej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op? -
HJÆLP MIG
Forumindlæghej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG -
Søger, fuldt pensums 1.g opgaver
Forumindlæghej... ved ikke om min titel var forklarende nok, men hvis i ikke forstod det, så får i den lige her.. Jeg skal til årsprøve i 1.g i Mat på A, og for at gøre mig klar, sidder jeg og laver en masse opgaver.... tænkte derfor på om nogle kendte en side hvor man kunne hente en masse opgaver til 1.... -
Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter
Forumindlægjeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe. -
Spansk sætninger, Duffy :)
ForumindlægHej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp... -
Endnu et spm
ForumindlægI min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det? -
Tema til Den blomstrende have.
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en analyse over "den blomstrende have" af Naja Marie Aidt, og og mangler at skrive om temaet. har været inde på de forskellige link med hvordan man kan gøre det, men jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Så hvis en af jer kan hjælpe mig vil jeg være taknemmelig! -
engelsk terminsprøve
Forumindlæger der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!! -
NATURGEOGRAFI!!
ForumindlægHjælp stinker til dette fag, men ville høre om der var nogle der vidste hvilke spørgsmål man kunne komme op i vedrørende: vand Landskab Kort og infrastruktur Jordskælv og vulkaner klima Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, for er virkelig lost.! På forhånd tak(: -
energi
ForumindlægHej alle.Jeg har nu set lidt på potentiel energi eller beliggenhedsenergi, det har jeg forstået hvad er. Så der også noget som hedder mekanisk potentiel energi.. Disse 2 typer af energi, minder ret meget om hinanden når jeg læser om dem, hvad er forskellen lige umiddelbart? på forhånd tak.Line :) -
24 timers forberedelse - Rut Brandt
ForumindlægJeg har trukket Rut Brandt en tekst fra bogen "so ein rummel" tænkte på om nogen havde nogle gode perspektiverende tekster til denne? andet hjælp vil også være meget værdsat:) på forhånd tak. -
ang, matematik
ForumindlægHej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline -
Skr. Eksamensopg.
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne??? -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
Simulering.. Hjælp!
ForumindlægHej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ? -
Monumenthåndtering - datering analyse osv
ForumindlægNogen der er i besiddelse af en guide til hvordan man kommer gennem fortolkningen og dateringen af monumentet til en old eksamen.Er lidt på bar bund og ville gerne have en chance for ikke at blive slagtet til eksamenHåber der er nogen der kan hjælpe
