Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14421 til 14440 af 23684
-
HJÆLP SRP Afsætning & Dansk
ForumindlægHvilke modeller/motiver ville I benytte til at analysere hvorvidt det udenlandske marked er mest attraktivt at komme ind på? Og hvilke model vil i bruge til beskrivelsen af det tyske marked?? -
SRP - Apartheid, Country + City Lovers
ForumindlægHej! Ville lige høre om der var nogle der har SRP om Apartheid og har fået til opgave at analysere og fortolke Country + City Lovers? Da jeg har lidt problemer med disse tekster. Vi seees -
Srp - henvisning til scenen?
ForumindlægHej. Jeg skal bruge filmiske virkemidler til at analyserer nogle scener... Jeg har fundet en analysemodel så kan nok godt finde ud af det, men problemet er : skal man så skrive scene 1-2 eller hvordan henviser man til scenen? -
SSO nazisme, mellemkrigstiden
ForumindlægHej studieportalen! Jeg sider lige nu og skriver på min SSO. Mit Problem er bare at jeg er gået lidt i stå. Jeg har skrevet min redegørende del af min opgave. Jeg vil også mene at jeg er nogenlunde færdig med min analyse del. Dog med væsentlige mangler. Mit problem ligger primært i den vurde... -
meningsmålinger i usa
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRO, og skal analysere hvorfor så mange amerikanere fortsat sætter spørgsmålstegn ved resultaterne i meningsmålinger - er der nogen der kan hjælpe eller hvor jeg kan finde noget? -
højt fra træets grønne top
ForumindlægJeg skal analysere den kendte julesang - højt fra træets grønne top, men har brug for lidt hjælp! Mine spørgsmål er så: Hvordan er kønsrollerne i sangen Guds og religionens rolle i digtet. -
spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en analyserende artikel hvor jeg sammenligner to tekster. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal skrive indledningen, når man har at gøre med to tekster. Hvordan skal jeg introducerer dem? Tak på forhånd -
Med ilden i ryggen" Klaus' nazistiske tankegang"
ForumindlægHej jeg er ved at lave en analyse om bogen Med ilden i ryggen.Jeg skal finde eksempler i bogen på klaus' nazistiske tankegang. Man kan simplethen ikke finde noget. Vil i være venlige og hjælpe. Tak -
La' mig rulle dig!
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg skal have analyseret La' mig rulle dig af Pharfar. Er der nogle der ved hvilket slags rim det er? Knækprosa, enderim osv! Tak på forhånd! :-) -
Hjælp til engelskstil
ForumindlægHej, Ville spørge om der var nogle der ville hjælpe mig med rettelse af mine engelsk stil, som er en analyse af en artikel "The Great Famine" med henblik på en historisk samtidig sammenhæng. På forhånd tak :D -
hjælp!!
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe med en opgave, hvor man skal foretage en analyse og fortolkning af novellen "vejen" der er skrevet af Trisse Gejl. Svar hurtigst muligt og på forhånd tak! -
DHO Grundloven
ForumindlægJeg skal analysere Grundloven, og det skal fylde omkring 4 sider.. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal få det til at fylde så meget, og hvordan jeg lige skal gribe det an? Nogen der har nogle forslag? :) -
Forvægt/bagvægt
ForumindlægJeg har fået opgaven at analysere et læserbrev med sproglige og stilistiske virkemidler, og har fået spørgsmålet "dominerer forvægt eller bagvægt?" hvad betyder det?? :D -
Interferens, digt af Johannes V. Jensen
ForumindlægOkay, sidder og prøver at analysere digtet, men jeg kan ikke komme nogen vejne, er totalt LOST. Nogen der har noget godt/hjælpende at sige om digtet? -
polynomier
Forumindlæghej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? Her kommer den: Gør rede polynomiers rødder og faktorisering. Der kræveds en nærmere analyse af andengradspolynimiet i denne sammenhæng. -
Digte - Samfundsbillede
ForumindlægHej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen. -
Fortolkning af "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster"
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en analyse af novellen "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster" men kan ikke rigtigt fortolke den. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Humoristisk reklame
ForumindlægTil afgangsprøven i dansk skal jeg op i reklamer med humor som virkemiddel ,derfor skal jeg nu finde en sjov reklame(ikke en levende reklame) som jeg kan analysere. Er der nogen som har nogle gode forslag? -
Kronikkens opbygning - dansk eksamen
ForumindlægHey alle :)) Jeg skal snart op til min dansk mundtlig eksamen, hvor jeg skal op i en kronik. Jeg ved ikke helt hvordan man analysere en kronik, eller hvad der er vigtigt at snakke om. Håber der er nogen der vil hjælpe :)) -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak.
