Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14461 til 14480 af 109300
-
SU?
ForumindlægJeg har hørt noget om at man mister 1 års SU hvis man tager 1 år sabbat ?.. Ville nu ikke oprette 2 forskellige tråde.. men er der nogen der ved hvor man skal søge, hvis man gerne vil i udlandet og studerer eller bare gå i skole ½ år... -
Hjælp til religion??
ForumindlægHej. er der nogen, der kan hjælp mig med de spørgsmål? 1 En list over de stadier, som Tylor mener at religion har udviklet sig igennem 2. Kommer med et bud på muligheder og begrænsninger på hans teori Håber meget nogen kan hjælp mig med det:) -
term american dream
Forumindlæghej der står i min opgave at: explain what is meant by term the american dream kan i fortæl hvad man kan snakke om håber for svar -
Skal man have bio på STX
ForumindlægHej skal man have biologi på STX, eller er det et valgfag? -
Latin på A niveau?
ForumindlægNogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel -
Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
Valg af linje i gymnasiet?
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har besluttet mig for, at jeg gerne vil på STX: Jeg er meget tværtifaglig, men ved ikke, hvad jeg vil i fremtiden - hvilket gør, at jeg gerne vil have alle mulighederne, når jeg engang har huen. Til gengæld er jeg virkelig i tvivl om, hvilken linje der er smartest for m... -
opgaver
ForumindlægHej Folkens Jeg har fået sådan nogle her tre opgaver tildelt. Jeg har løst opgave a og b altså de første 2 og skal nu løse c 3 opgave. Jeg vil høre hvordan man lige helt løser opgaven. For at beregne f'(100) skal jeg så sætte 100 ind i x plads eller hvad. Er virkelig lige blevet lidt i tvivl... -
Eksamenen 2014
ForumindlægHej, er der nogen som ved hvad emnet til engelsk B skriftlig eksamenen 2014 på HTX er? Det ville være en rigtig stor hjælp hvis nogen ved hvad emnet er eller ligger inde med sættet. Tak på forhånd :) -
Jer der har været til 2g. sprog. eks
ForumindlægEt spørgsmål til Jer der har været oppe i engelsk på B niveau (2g)på sproglig linje; Hvor mange spørgsmål kunne I vælge imellem?Plejer det ikke at være noget med 10 stykker? -
Eksamensopgaver
ForumindlægHejsa :) Jeg søger titler på nogle skriftlige eksamensopgaver i engelsk på b-niveau. Gerne fra 2006,07 og 08. Nogen der kan hjælpe :) Vh. ditte -
eksam
ForumindlægHey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :) -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ved hvad den engelske terminsprøve og den skriftlige eksamen hedder? Altså navnene på opgaverne/stilene?. Gerne både på B og A niveau STX -
The Swan - Roald Dahl.
ForumindlægSKal op i engelsk B i morgen. Og kan ikke finde noget som helst på den underlige slutning i Roald Dahls novelle "The Swan":. nogen der kan hjælpe mig med det? og evt noget perspektiviering? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Kastesystemet
ForumindlægHej Jeg skal op til engelsk b eksamen imorgen, et af emnerne er indian, men jeg kender ikke meget til kastesystemet. Mit spørgsmål er så om der er en der vil være sød og forklare det? På forhånd tak :) vh. Hans C -
Analysemodel
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C -
Engesk eksamen
ForumindlægJeg skal op i Engelsk B. Her om en uges tid, men jeg ved egentlig ikke helt hvad man skal fokusere på til eksamen. Skal man blot analysere teksten/digtet man nu må trække lidt ligesom hvis det havde været dansk`? -
Delprøve 1 2009/2008
ForumindlægHejsa derude, nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med delprøve 1 2008 eller 2009 til engelsk B-niveau? Kunne godt tænke mig at træne det lidt nemlig (: -
Hjælp - Eye socket girls
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp!
