Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14481 til 14500 af 170163
-
Fysik eksamen B
Forumindlæghej jeg hedder mahdi og jeg vil gerne spørge om at der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde noget let forståligt fysik b noter eller bog. jeg har orbit 1 og 2 men jeg synes at de begge er lidt svær at forstå. -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Engelsk b eksamen fra 2011
ForumindlægHej alle :D Jeg sidder her med engelsk oplægget fra 2011. Den omkring Education and Exercising. Og mangler noget inspiration. Jeg skal skrive et resume om et videoklip og derefter en eller anden diskussion. Nogen der eventuelt har lavet samme opgave som måske kan give noget inspiration... -
Dansk eksamen kortfilm valgaften
ForumindlægHej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd. -
Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!
ForumindlægHeej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde -
Hjælp søges - Dansk eksamen :)
ForumindlægHey derude. :) Jeg har brug for noget hjælp! Jeg har i Dansk trukket fordybelsesområdet fællesskab, hvor jeg så skal finde en tekst ( Digt novelle Rap, essay og helst IKKE en bog, men et uddrag er OK ) eller et maleri som har noget med det at gøre. Jeg har selvfølgelig først forsøgt at find... -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ? -
Eksame fysik, HJÆLP:S
ForumindlægHej venner.. Jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er mega nervøs især fordi jeg skal op i fysik. Hvad er det jeg kan støde på jeg skal op i mundtlig men tror ikk jeg skal lave forsøg.. nogen som kan hjælpe mig please? :s Og så kan i jo regne ud at jeg går i 9klasse -
HF-eksamen, maj 1997
ForumindlægVed et stort motionsløb gennemførte 5000 løbere. Tabellen nedenfor angiver for nogle opnåede tider, hvilken placering den pågældende tid gav. Tid i min. | 40 50 60 70 80 90 120 150 180 Placering | 7 276 1669 3210 4093 4492 4896 4974 ... -
Biologi eksamen Maj 2008
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i denne eksamensopgave som ligger inde med den? kunne godt lige tænke mig at se en igennem da jeg har lidt problemer med opgave 2. -
Noveller til mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller fra 90'erne of opefter i mundtlig dansk. Imorgen skal jeg aflevere mit prøveoplæg (en selvvalgt novelle) og jeg har stadig ikke fundet en. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kendte danske noveller online? -
Hjælp til tyskforberedelse - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i mundligt tysk 10. juni 2013 og jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at forberede til dette. Jeg har tysk på B-niveau på HHX. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland. Hilsen Philip -
Eksamens forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer? -
Hjælp til dansk eksamen! Billede analyse!
ForumindlægHej jeg får i 9 klasse! Jeg har et kunstbilledet som hedder "sfinks - kvinden i tre stadier" af Edvard Munch. Jeg har lavet min dispotion og alt det, og er faktisk godt igang! Men der er virkleig nogle ting hvor jeg ikke aner hvad jeg skal skrive, for alt jeg kan læse om ham er meget ... -
Hvordan foregår teknologi b eksamen?
ForumindlægEr det "kun" rapporten man skal forsvare eller er der mere? På forhånd tak -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik..
