Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14481 til 14500 af 23684
  • Falling Man af Don DeLillo

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogle der ligger inde med en analyse og/eller en fortolkning af Don Delillos roman "Falling man"? I så fald ville jeg blive ekstremt glad, hvis I gad dele den med mig på [email protected]
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Skal snart op til dansk mundligt, og træk ungdomsliv men er helt lost på gode ting. Nogen der kender et godt novelle/kunstbillede man kan analysere som har noget at gøre med ungdom? Tak på forhånd
  • Det gyldne snit

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal skrive en artikel, som handler om det gyldne snit. Er der nogen, som har nogle gode ideer til billeder eller analyser Ideer i det hele taget vil være fint. Tak på forhånd.
  • Falling man - Don DeLillo

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogle der ligger inde med en analyse og/eller en fortolkning af Don Delillos roman "Falling man"? I så fald ville jeg blive ekstremt glad, hvis I gad dele den med mig på [email protected]
  • Diskursanalyse

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er i gang med at analysere en tale af Fidel Castro. Han taler meget fjendsk/hadefuldt om USA, og jeg ville høre, om nogle vidste hvad man kunne kalde sådan en diskurs.
  • Filmanalyse !! HASTER !!!

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har analyseret filmen "the impossible" der handler om tsunamien i 2004? Mangler inspiration Håber at der nogen der kan hjælpe. har virkelig brug for det.
  • SWOT i srp

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lavet en SWOT-analyse, men nu er jeg begyndt at komme i tvivl, må den gerne være med i selve min opgave eller skal den være vedhæftet som bilag? Swot er lavet til brug af virksomhedsanalyse.
  • Eksportberedskab

    Forumindlæg
    hejsa. Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Jeg skal vurdere virksomhedens eksportberedskab. Til at vurdere virksomhedens eksportberedskab vil jeg tage udgangspunkt i en værdikæde analyse. Kan man godt det, eller hvad ?
  • Samfundsøkonomiske modeller??

    Forumindlæg
    Er der nogle i ide om hvad de samfundsøkonomiske modeller indebærer? Jeg sidder med en SRP-aflevering, hvor jeg skal analysere virksomheden med brug af samfundsøkonomiske modeller, men har ingen anelse om hvad det er!
  • dansk eksamen maj 2012

    Forumindlæg
    Hej Er der er nogen der har skrevet det analyserende oplæg om kritik af underklassens forhold i tekster fra Det moderne gennembrud fra Dansk eksamen fra maj 2012? Jeg er rimlig lost, så det kunne være rart med noget inspiration.
  • HOMAGE TO CATALONIA

    Forumindlæg
    hej folkens er der nogle der har en analyse af george orwells tekst, homage to catalonia? eller evt. kan hjælpe mig igennem.. jeg er igang med mit studieretningsprojekt.. tak på forhånd
  • bog

    Forumindlæg
    er der nogen der har læst bogen "klædt i pupur" af Dorrit Willumsen og kan hjælpe mig med at analysere den? bare kom med ALT det i har at sige om bogen? tak på forhånd
  • 100 dage unden stoffer - hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogle som har analyseret casen ''100 dage unden stoffer'' som kunne komme med noget biologisk og psykoligisk hjælp? Har brug for alt form for hjælp!!
  • hjælp: essay om digt

    Forumindlæg
    hej Jeg skal skrive et dansk essay hvor jeg skal præsentere og diskutere et digt. Problemet er så om det jeg bliver bedt om er bare at analysere og komme med min mening??? hjæææææææælp please!!!!!!!!!!
  • hjælp til Tom Kristensen: Vestergade 1924

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en analyse om Tom Kristensen: Vestergade 1924, har lidt svært ved at skrive om den. jeg skal have fokus på ordvalg, symbolik og til sidst en fortolkning
  • "Globryllup" af Helle Helle

    Forumindlæg
    Hej jeg vil høre om der er nogen der har lavet en analyse og fortolkning til helle helles novelle "globryllup" som jeg kan få, eller om der er en som kender et sted jeg kan finde en? :) på forhånd tak.
  • Brydningstid

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med novellen "brydningstid", og skal lave en analyse og fortokling. Jeg ville derfor lige hører om der tilfældigvis var nogle der havde lavet dette, eller bare har nogle noter ??
  • HVAD SKETE DER I 1987?

    Forumindlæg
    Jeg har en analyse jeg skal have lavet, og jeg har derfor brug for at vide om der skete noget betydeligt i 1987? Måske noget med en chance Danmark kunne have taget?
  • Die Welle

    Forumindlæg
    Hej! Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til analysen af filmen "Die Welle", så hvis nogle af jer har set den og kunne have lyst til at hjælpe mig med dette, så må I meget gerne skrive!
  • Den anden bror

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med bogen den anden bror. jeg skal lave en analyse af den, men jeg kan ikke finde ud af at sætte den ind i berettermodellen. Er der nogle som har læst den som kan hjælpe. TAK PÅ FORHÅND ! :)