Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14501 til 14520 af 23877
-
Communicative competences
ForumindlægHej Jeg har pt om de 4 fire kompetence punkter: Linguistic Pragmatic Discourse Strategic Jeg forstår ikke i bund og grund, hvad de 4 er, og hvordan man bruger dem. Til at kigge i tekster og analysere ud fra dem. -
Statistik og R
ForumindlægHej, jeg søger en underviser til statistik på universitetniveau. kursusindholdet er: beskrivende statistik, normalfordelingen, analyse af en og to stikprøver, variansanalyse, lineær og ikke-lineær regression, introduktion til R. kontakt mig på 20870972 :) -
Den iranske revolution
ForumindlægHej, jeg skal skrive DHO, men sidder virkelig fast i, hvordan jeg skal analysere i historie... I problemformuleringen har jeg skrevet, at jeg vil analysere hvordan iranerne blev påvirket, da Iran gik fra at være et monarki i 1941, under shah-styret, til at være en teokratisk republik under ay... -
kildekritik
ForumindlægHej!! Er der nogen, der kender de kildekritisk metode til at analysere billeder?, altså hvilke ting der er vigtige at undersøge og komme ind på, når man skal kigge på et billede? På forhånd tak;) -
Symbolik af blomster
ForumindlægJeg er ved at analysere novellen "Blomster" skrevet af Jakob Ejersbo. Jeg er blevet i tvivl om hvad blomsterne symboliserer både i teksten men også helt generelt? -
Konspirationsteorier på 9/11
ForumindlægHej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel? -
Gennem natten gennem byen
ForumindlægHej Alle! Nogle der har analyseret og fortolket Michael Strunges digt "Gennem natte gennem byen"? - Har nemlig rigtig svært ved at forstå digtet. -
Avisanalyse hjælpp :(
ForumindlægJeg har en avis artikel ved navnet "vi er trendy - og kolde i røven" jeg skal analyser den men kan ikk finde ud af det :S nogen som har haft den????? Håber i vil svare på forhånd tak -
Samtaleanalyse af Guitaristerne af Line Knutzon
ForumindlægHej Er der nogen der vil hjælpe mig med at lave en samtaleanalyse af Guitaristerne af Line Lnutzon. Jeg er ikke klar over hvordan man laver en sådan analyse. Er der nogen der ved hvordan man laver en samtaleanalyse? -
hunden af kim fupz?
Forumindlæger der nogen der kender til hunden af kim fupz? - hentyder til om der er nogle der har lavet en novelle analyse af den? som personen muligvis kunne sende over mail.. tusind gange tak på forhånd (: -
DANSK ENGELSK - hjælp
ForumindlægNogle der har en rigtig god idé til et emne i fagene DANSK/ENGELSK.. Jeg har tænkt mig at analysere tekster men har ingen idé om hvad det overordnet emne skal være? -
Sollys-symbol?
ForumindlægHejsa, jeg er i gang med at analysere et maleri, men kan ikke rigtig komme frem til hvad sollyset er et symbol på? nogen som er rigtig sød og kan hjælpe? -
Det Haster !
Forumindlægjeg er ved at analysere Brobys " stridsmænd for det vi elsker ". Så hvad betyder: sidste blok: Låst dør favn-drunkner øksehug på forhånd tak. -
Nogen der har skrevet om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Fortælletype?
ForumindlægHeej! Jeg sidder og skriver en analyse af en novelle, men ved ikke hvad forskellen er mellem en alvidende fortæller og en personbunde fortæller. håber i kan hjælpe mig, da jeg er gået i stå:( -
Nogen der har lavet opgave om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
kids'' tv gets green light
ForumindlægHej.. Er i gang med at lave en analyse af "Kids' tv gets green light", nogle som lavet denne før, så jeg kan få lidt inspiration... Kunne virkelig bruge noget hjælp! -
komposition
Forumindlæghej jeg er igang med at analysere en avis (jeg trak nyhedsformidling) men jeg er så forvirret om hvad jeg egenligt skal?? jeg er nået til komposition, men kan ikke huske hvad indre og ydre er -
brevanalyse? hvordan?
Forumindlæghar søgt på nettet og i min dansk bog men kan intet finde generelt om brev analyse eller postal genren? nogen som kan hjælpe mig eller henvise mig til noget om brev genren? -
Populærmusik fra Vittula?
ForumindlægHej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla
