Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14521 til 14540 af 23877
-
hjælp til 9.klasses eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal snart op til dansk mundtlig (9.klasses) eksamen. Jeg træk etik og moral i journalistik, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge og analysere. Nogle ideer? -
Fortællerteknik hjææælp
ForumindlægHej jeg skriver en analyse og fortolkning om novellen biller skrevet af Charlotte Weitze. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af om det var en scenisk eller panoramisk fortælling, men vil skyde på det er en panoramisk. mange tak for hjælpen på forhånd:) -
Sorry for disturbing you
ForumindlægNogen der har analyseret "Sorry for Disturbing You" af Richard Knight? Ville høre om en venlig sjæl ville lade mig se den, for har ærlig talt svært ved netop denne tekst :-S -
noter til Madonna, livets dans og det røde gardin
ForumindlægHej alle. Er der nogen, der har skrevet nogle noter/lavet en analyse af billederne, "Madonna" og "livets dans", samt af teksten ,"det røde gardin"? -
hjælp det haster
Forumindlægi opgave Bc. skal jeg analyser og forklarer resultaterne af forsøget med streptococcus sp., som er vist i figur 2. hvordan skal jeg bære dette ad? opgave vedhæftet. taak på forhånd :O -
Dansk stil - Nordbrandt & Kristensen
ForumindlægHalløjsa alle sammen Nogen der vil tage et kig på min dansk stil og give et bud på en karakter. I opgaven skulle jeg analysere og sammenligne de to jeg-personer og perspektivere frit. Tak. -
henrik pontoppidan muldskud
ForumindlægHej :) da jeg har fået det moderne gennembrud og skal op i her til sommer har jeg valgt novellen muldskud med henrik pontoppidan. også vil jeg hører om der var nogen af jer der have den analyse så jeg lige kan se om der er noget godt? -
Litterær artikel-VIGTIGT
ForumindlægHej Jeg skal skrive en literær artikel om novellen "Blomster" af Katrine Marie Guldager, men vil gerne have lidt hjælp. Hvad kan denne novelle perspektiveres med. P.s er der nogen der´har fortolket eller analyseret den før? -
Novellen Biller af Charlotte Weitze hjæælp
ForumindlægHej allesammen jeg er igang med en analyse af novellen Biller er der nogen af jer der har en ide omkring hvilken tid novellen foregår i. I nyere tid eller? på forhånd mange tak for hjælpen:) -
Den Store Finale
ForumindlægNogle som har analyseret eller læst, Den store finale, af Jesper Wung Sung? Har I evt. fundet ud af, hvad der ligger under overfladen(hvad der foregår mellem jeg fortælleren og Nikolaj) -
yahya hassan
Forumindlæghej, vil spørge om der er nogle der sidder med en analyse af " en radius af 100 meter" af yahya hassan. ville også spørge om der er nogle der har nogle gode analysemodeler til yahya hassans digte. -
hjælp til novelle
ForumindlægHej Jeg har trukket mellem fantasi og virkelighed, som fordybelsesområde. jeg har derfor valgt teksten "Indbrud" af Steen Langstrup. er der nogle der har en analyse af den, eller vil hjælpe? -
Flydende papir eller Stedet
ForumindlægHej nogle der har lavet analyse af novellen Flydende Papir af Ib Lucas som jeg kan få til inspiration Og eller Stedet af Per Legård Nielsen ?? kunne være rigtigt lækkert hvis i lå inden med den ? Dem? -
analysering af: han får for lidt af østkyst Hustlers
Forumindlæghej :) jeg ville spørger om nogle af jer kunne hjælpe mig eller komme med nogle ideer til hvad der kunne være godt at analysere i denne raptekst der hedder: Han får for lidt. den er skrevet af østkyst hustlers. håber i kan hjælpe mig :) -
virksomhedsanalyse af en kiosk m. spillehal
Forumindlæghejsa folkens. jeg er igang med at lave SRP, og skal lave en virksomhedsanalyse. det er det sidste jeg mangler, men er bare kørt fast i det. er der nogen der har ideer til hvad jeg kan smide i analysen? -
Deklarative sætninger..
ForumindlægHej. Nogen der kan forklare mig hvad deklarativ sætninger er? Sidder her og analyserer en pressemeddelelse, og kunne godt tænke mig og vide om nogle af de sætninger jeg læser er deklarative? Hjæælp De bedste hilsner, -
genre i dansk
Forumindlægkan i ikke hlælp mig med genre i dansk som emne handler om ungdom og jeg har valgt digte som genre jeg vil gerne have en digte som handler om ungdom og analyse til den kan i ikke lige hjælp mig med den her emne -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHeej alle sammenn.. Jeeg har fået til opgave at analysere en novelle og derefter finde hvad den sproglige handling er?? Nogen der ved hvad en sproglig handlig er for noget? Please det haster.. Det er til i morgen .. Tak på forhånd .. :) -
Metode i engelsk og psykologi
ForumindlægJeg skal redegøre for Victoristidens normer, analysere Dr. Jekyll og Mr. Hyde (engelsk bog fra Victoriatiden) ud fra behaviorismen. Hvilke metoder bruger jeg så? ö -
HJÆLP! HC Andersen
ForumindlægHej, Jeg skal lave en mundtlig analyse af Gartneren og Herskabet. Jeg er rigtig på den, jeg har nemlig abslut ingen god perspektivering til den. Den er til imorgen, og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp.
