Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14521 til 14540 af 65601
-
matematik projektopgave
Forumindlæghar brug for hjælp til opgave b,c,d,e og f https://gyazo.com/8eb6e5b782fea0960fc159247ccb03d3 https://gyazo.com/4b89e030b1b2cd37799ab0ccbe0bda8a https://gyazo.com/484f44972c405279345e914080887942 -
Matematik Føroyar
ForumindlægHalløj Nogen der ligger inde med nogen svar og forklaringer på Færoyar aflevering, da jeg ikke selv kan finde ud af det og ikke må spørge læreren -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej.. jeg skal snart op til eksamen i fysik b. Men er der nogen her der ved hvor meget man skal kunne til fysik for at bestå?? -
hvor lang tid varer eksamen?
Forumindlæghvor lang tid varer selve filosofi eksamen? (eksklusivt bedømmelse) -
SRO Fysik - Matematik emner??
ForumindlægSkal snart til at finde ud af hvad jeg vil skrive om. Har allerede bestemt at jeg vil skrive i fysik og matematik, med fysik som hovedfag. Er der nogle der har nogle gode ideer til et emne, jeg har selv tænkt på noget med termodynamik og isolering, men spørgsmålet er hvor meget matematik der kan ... -
MATEMATIK C - MERIT
ForumindlægHej alle sammen Jeg står i den situation, at jeg gerne vil skifte til et andet gymnasium efter sommerferien, og pt. har jeg matematik på C niveau, og da min studievejleder spurgte om jeg ville hæve psykologi eller matematik på B niveau, valgte jeg selvfølgelig at hæve matematik, men nu hvor je... -
Matematik i praktisk anvendelse
ForumindlægHej alle :) Jeg er ved at skrive SRP, og skal diskutere på grundlag af et konkret eksempel, hvordan matematik fandt praktisk anvendelse i 16-1800-tallets eupæriske samfund.. Er der nogle der har idéer eller måske et relevant link? Vil være kanon hvis I kunne hjælpe. Mvh Jesper -
Matematiks betydning for administration
ForumindlægMit spørgsmål som jeg håber der er en der ved, eller kan hjælpe mig med at finde nogen svar på er: Hvad har matematikken betydet for administration af og magtstrukturen i oldtidens Ægypten? Jeg kan ikke rigtigt finde noget i mine bøger, så tænkte jeg ville høre ad herinde. PÅ forhånd tak :) -
Databehandling af stikprøver. Biologi og matematik
ForumindlægHej jeg sidder med en aflevering, men er kommet til et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Jeg har vedhæftet spørgsmålet. Min lære har skrevet noget med deskriptiv matematik, men ved ikke hvordan det kan hjælpe med at besvare spørgsmålet. Er der nogen, der kan hjælpe? -
Geografi FSA 2011 eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal op til geografi eksamen i morgen så ville høre jer af om, der er nogle af jer, der var op til eksamen sidste år. Hvis ja, var den svær?? Hvad fik I? Håber, at der er nogle der vil svare! :) -
Generel spg. omkring eksamen!
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, at hvis nu man sidder til eksamen og alt det man skrev før pludselig bliver slettet, vil man så skulle tage til sygeprøven, eller er det kun gældene hvis man helt udebliver fra eksamen.. :) Mvh. Niousha 3. y -
Engelsk B skriftlig eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og har været oppe i skriftlig engelsk på B niveau i dag. Jeg er lidt nysgerrig over hvordan det er gået, og ville se om nogle ville sammenligne? Jeg skrev selv delprøve 2A. :D *** HVIS JEG IKKE MÅ SLÅ DETTE OP SÅ HURTIGT EFTER EKSAMEN, MÅ I GERNE GIVE MIG BESKED. DETTE... -
musik eksamen + instrumentering
ForumindlægHey folkens, skal til musik c eksamen i overmorgen og er sådan lidt nervøs for at trække underemnet instrumentering.. Hvad skal man sige? Der er jo næsten ingenting at sige!! Forresten nogle goder fif til hvad man bla. også kan sige under disse emner?: - Form - Harmonik - Melodik - Groove Mit em... -
Perspektivering Old eksamen i morgen!
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til old-eksamen i morgen, men er meget i tvivl om hvad jeg skal perspektivere til, så håber der er nogle der kan hjælpe. Det drejer sig om følgende: Medea Iliaden Perikles' mindetale Athen og Melos Sokrates' forsvarstale hulebilledet Drabet på Eratosthenes håb... -
spørgsmål om dumpet eksamen?
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvad der sker, hvis man dumper samf b eksamen (eller andre). Hvis man får 7 i årskarakter og dumper til sin eksamen, kan man så komme ind på en videregående uddannelse, som kræver samfundsfag? Og er det forsent at hæve det, efter at have været til eksamen? Håber virkelig... -
Eng. Eksamen
ForumindlægDavs.Jeg vil hører om der er nogle af jer, der ligger inde med nogle noter til følgende tekster.Det ville være alletiders, hvis I kunne hjælpe mig..1) Salt on a snake's tail2) A Tourist Guide to England3) Whose Life Is It Anyway?4)Womans demands assisted suicide5)Starving to death6) Arnold Sc... -
Eksamens notater!
ForumindlægHeysan, hvis der nogen som ligger inde med Resumeer + personkarakteristik af bøgerne "Au revoir les enfants" eller "Boîte aux lettres" må de meget gerne smække dem op på siden, kunne være til stor hjælp //Gert -
Datalogi-eksamen
ForumindlægFuck.. Er sikker på det går galt..Visual Basic hænger mig langt ud af halsen..Kan nogen mon hjælper mig lidt grundlæggende noter og dejlige guldkorn.. Nu vil jeg bare have den hue...! Hjæææælp.. -
Hjælp til NV eksamen!!
ForumindlægJeg skal bruge et svar på Hvilken betydning næringsstoffer har for organisk vækst? Det skal kunne relatere til et forsøg hvor vi har forsøøgt at plante karse i både vand og vodka. -
Teknologihistorie eksamen
ForumindlægHej Jeg har en teknologihistorie skriftlig aflevering som jeg ønsker at få kigget igennem af en måske en teknologihistorie lærer og få evt at vide hvis jeg mangler nogle vigtige begreber modeller osv.. Opgaven er dog lidt lang, men håber nogen har tid og vil
