Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 14521 til 14540 af 132250
-
Rette engelsk - plz :-)
ForumindlægHej. VIlle høre om der er en som ville være sød og rette mit engelsk essay igennem - bare grammatisk. :-) Skriv din mail her, så sender jeg den :-) -
Engelsk artikel (feedback) - HURTIGT!!!
ForumindlægHar en engelsk artikel aflevering for til i morgen. Ville være super hvis i kunne kigge den igennem og give mig noget feedback. Går efter et 10 - tal. -
rette engelsk tekst
ForumindlægKære alle. Jeg har en engelsk tekst som jeg gerne vil have rettet..jeg kan sende den til indbox.. er der nogen der har mulighed for det.. :) -
rette engelsk essay
Forumindlæghej alle sammen, jeg har nu skrevet min første engelske essay, og vil meget gerne have set den igennem :) er der nogle rare mennesker der lige vel se den igennem :) ? -
Prøveeksamen engelsk 2010
ForumindlægHej alle Er der nogen der har været oppe i skriftlig engelsk A prøveeksamen fra november 2010? Den indeholder en artikel + en novelle -
ét spørgsmål til engelsk.
ForumindlægHej Sp. Jeg skal lave disposition til mundtlig engelsk, og så jeg nået til perspektivering, men må man godt skrive sætninger til perspektivering? :) tak på forhånd. -
Engelsk gramma/Dansk retskrivning
ForumindlægJeg har terminsprøve i engelsk, dansk læsning og grammatik. er der nogle som kender nogle hjemmesider eller bare hvad jeg kan gøre for at øve mig til imorgen?? -
Engelsk & Samtidshistorie globalisering emne?
ForumindlægHej er nogen der har nogen forslag til et emne der omhandler globalisering i fagene Engelsk og Samtidshistorie! Skyd løs -
Hjælp til EOP; VØ og Engelsk // Nike
ForumindlægEr der nogen der har en god problemstilling til opgave, i engelsk og vø? Gerne omkring CSR i Nike, eller lign. Tom for idéer -
Rettelse af min engelsk stil?
ForumindlægEr der nogen der vil rette min engelsk stil? Og rette komma og punktum og alt det?? (sender den på email) :) -
søger en tutor i engelsk og religion
Forumindlægjeg skriver AT om emnet religion og engelsk A. er der nogle tutor der kan hjælpe mig! -
Korrektur på engelsk aflevering.
ForumindlægNogen, der har tid at læse korrektur på min engelsk aflevering? :-) den skal afleveres på tirsdag kl 21:30 -
Hjælpe til Engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa Har fået den korte tekst, som jeg har oversat til engelsk, så hvis i har nogle rettelser må i meget gerne skrive dem." På forhånd tak! :-) -
Naturgeografi og engelsk - katastrofer?
ForumindlægHjælp. Dumme dumme AT. Nogle der har haft fagene Naturgeografi og engelske med samme emne? Manlger inspiration!! -
Engelsk aflevering - rettelse
ForumindlægHej!! Er der en der vil være sød at rette min engelsk aflevering for mig? Der burde ikke være så mange fejl i, så det er ikke noget som tager utroligt meget tid.. Bare sig til, så sender jeg over indbakke :) -
Fransk eksamens-forberedelse tilbydes
ForumindlægHej Skal du op i mundtlig fransk til eksamen? Så kan jeg tilbyde hjælp til at få din eksamenslæsning på skinner. Målet er at støtte og løfte dit franske, så du præsterer optimalt til eksamen. Undervisningen er intensiv, spændende og målrettet. Interesseret? Ring: 39 62 82 02. Ell... -
Klage over eksamen og ikke karakter?
ForumindlægHej Jeg har været til eksamen i psykologi den 9/6. Den karakter jeg har fået er rigtig i forhold til hvad jeg præsterede til eksamen. Men jeg mener ikke at min læren har lært os at analysere den type tekst som jeg trak. har jeg nogen muligheder? Eller må jeg bare acceptere karakteren. Mvh Ni... -
24-timers eksamen, DDR og BRD
ForumindlægHey! Har lige været opppe og trække til min (sidste!!) eksamen. Trak tyskland 1914-2000, hvor teksterne omhandler striden mellem vest og østtyskland, herunder nogle tekster om arbejderopstanden i DDR 1953, og opførelse- og nedrivelse af muren... Min spørgsmål er så hvilke ting det er man mere s... -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Engelsk - lille rettelse..
Forumindlæghey.. hmm har lige lavet noget engelsk.. vil i være søde og få det lige læst igennem..:/ hmm TAK alligevel!Kylas birthdayThe text about birthday traditions in her family. She has no longer traditions because she is now grow up. Her last birthday was then she became 16. The last birthday she doesn...
