Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14621 til 14640 af 23877
-
METODER - SRP!!
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken metoder jeg bruger i psykologi. Jeg skal skrive om skizofreni, og i psykologidelen har jeg 2 cases som jeg skal analysere, så hvilken metode er det? -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
polynomier
Forumindlæghej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? Her kommer den: Gør rede polynomiers rødder og faktorisering. Der kræveds en nærmere analyse af andengradspolynimiet i denne sammenhæng. -
Fortolkning af "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster"
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en analyse af novellen "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster" men kan ikke rigtigt fortolke den. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Mountolive af LAWRENCE DURRELL
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere et billede hvor denne bog står mellem en salmebog og et par andre. MEN hvad handler denne Mountolive om? er der en der kan give et kort resume? -
Humoristisk reklame
ForumindlægTil afgangsprøven i dansk skal jeg op i reklamer med humor som virkemiddel ,derfor skal jeg nu finde en sjov reklame(ikke en levende reklame) som jeg kan analysere. Er der nogen som har nogle gode forslag? -
Blicher sildig opvaagen (Romantikken) HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skl undersøge hvorfor sildig opvaagen passer ind til romantikken, er der nogle der kan jælpe med at svare hvorfor, og er der tilfædigvis nogle der har en analyse af den. Tak! -
Kronikkens opbygning - dansk eksamen
ForumindlægHey alle :)) Jeg skal snart op til min dansk mundtlig eksamen, hvor jeg skal op i en kronik. Jeg ved ikke helt hvordan man analysere en kronik, eller hvad der er vigtigt at snakke om. Håber der er nogen der vil hjælpe :)) -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
Flyv fugl! Flyv
ForumindlægHej folkens Er der ikke en sød sjæl, der vil jeg hjælpe med at analysere samt fortolke digtet " Flyv fugl! Flyv" af Christian Winther fra romantismen. Tak på forhånddd.... :((( -
Funktioner af to variable og differentialregning
ForumindlægHej nogen som kunne hjælpe mig her? :-) "Betragt en funktion z=f(x,y) af to variable, og analyser dens graf via differentialregning" Er der en som kunne hjælpe mig med et eksempel eller noget?? -
Hvilken kortfilm?
ForumindlægJeg har været oppe og trække i dansk, jeg trak kortfilm. Jeg skal perspektivere til pinup,beast og dykkerdrengen! Hvilken kortfilm kan jeg analysere? HJÆLP hurtigt, TAK -
Geomorfologisk Trekant
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået en rapport for om Lille Vildmose. Jeg skal analysere landskabet Lille Vildmose med den Geomorfologiske trekant, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gøre. Er der nogle som kan hjælpe? På forhånd tak :-) -
Lyrik eksamen hvilken tekst??
ForumindlægHar trukket lyrik til eksamen 9kl folkeskolen, har lidt problemer med at finde et digt som jeg kan analyse. Så tænkte om der var nogen der evt kendte et godt digt jeg kunne lege lidt med :) -
Kvinden og samfundet 1934
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en opgave om kvinderne i mellemkrigstiden. Jeg ville høre om der var nogen af jer som havde analyseret kvinden og samfundet af Margrethe Spies?:) det er et uddrag fra en artikel. -
Krigstekster
ForumindlægJeg skal til mundligt dansk her i juni, og jeg har trukket krigstekster. Vi har ikke haft særligt meget om emnet, så er der nogen der kender en god krigstekst man både kan tolke og analysere? :-) -På forhånd tak :-) -
En Flink dreng&En Æggesnaps!! HJÆLP
ForumindlægHej Allesammen Jeg er igang med analyse af en æggesnaps og en flink dreng men er lidt i tvivl om temaerne og motivet i begge af novellerne. Nogle der har forslag til hvad det kunne være?? - Tusind Tusind tak på Forhånd ((; -
KÆRLIGHEDS NOVELLE?
ForumindlægHeej :) Kender i en god kærligheds novelle, som er god at analysere. Den ska bruges til SYNOPSE. Håber at i har nogle gode ideer! tak på forhånd. -
Digtanalyse
ForumindlægHej Jeg har gjort mig nogle overvejelser omkring et digt. har brug for nogle input. Er der nogen der gider læse det igennem? Kan sende både digt og analyse over besked eller mail? :) -
meningsmålinger i usa
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRO, og skal analysere hvorfor så mange amerikanere fortsat sætter spørgsmålstegn ved resultaterne i meningsmålinger - er der nogen der kan hjælpe eller hvor jeg kan finde noget?
