Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 14681 til 14700 af 158923
-
Engelsk eksamen 2008 A-niveau?
ForumindlægNogen der ved hvilke tekster man kunne skrive om? -
Oplæg til virksomhedsøkonomi eksamen A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal til vø eksamen, og skal derfor lave et oplæg omkring en virksomhed, som jeg skal fremlægge inden jeg skal fremlægge den ukendte tekst. Jeg skal derfor lave oplægget om en virksomheden hjemmefra. Jeg ved ikke rigtig hvad oplægget skal indeholde, så ville høre om nogen af jer herinde ... -
No se la digas a nadie
Forumindlægskulle nogen have noget til denne bog, ville jeg virkelig blive glad. Alt kan bruges -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
Vita Andersen - Get a life. DET HASTER!
ForumindlægHjælp! -
KAN DU HJÆLPE MED DANSK PÅ A? :D
Forumindlægmit spørgsmål er bare hvordan skriver man en introducerende artikel - da jeg slet ikke forstår hvordan den skal opbygges og hvad læseren forventer- når læseren læser en sådan introducerende artikel derfor vil jeg meget gerne be' om hjælp her fra. om der nogen har eks. på hvordan man laver det... -
Vurdering af skriftlig engelsk A - eksamensopgave
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
Omskriv følgende på formen a^n
ForumindlægVedhæftet spørgsmål :D -
Emnevalg i samf (A)/psy (b)?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i tvivl om hvilket af disse emner ville være bedst at skrive om i SRP - samf/psy? Ville værdsætte hvis i ville komme med jeres mening og gerne med en begrundelse (: 1.Indvandring - den samfundsfaglige og psykologiske påvirkning indvandring har på vores samfund. 2. Psyk... -
Engelsk A stx rettelse af eksamen
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min engelsk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
AT eksamen - Tysk og historie A
ForumindlægHej mennesker Da jeg skal til AT eksamen vil jeg høre, om der er noget man skal være forberedt på? og hvordan kan man forberede sig mest muligt? De ting man har skrevet i synopsen (analyseting) skal man vel ikke have med i fremlæggelsen? Der skal man vel have nogle nye ting med ? Jeg har emlig a... -
forslag til IT A og Afsætning B
ForumindlægNogen der har nogle erfaringer med hvad man kunne arbejde tværfagligt i disse to fag, som vil have det bedste udbytte ? :-) På forhånd tak -
Hjælp: noter til engelsk eksamen A niveau
ForumindlægHej derude :) jeg sidder og læser op på engelsk eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til emnerne: Postmodernism mangler stort set forståelse for selve emnet /: .... kunne godt bruge lidt hints Vi har læst teksterne -The Redline -On The Beach -Tuesday Romantisism Har n... -
1.g. A-niveau. 500 ord.
ForumindlægHejsa, jeg har et stil, som jeg meget gerne vil have kigget igennem hvis det kan lade sig gøre. Den er på sølle 500 ord. Bare skriv her eller i indbakken, så tager vi den over mailen :) Mange tak på forhånd.. -
Samf A. Giddens, Ziehe og Merton
ForumindlægHej. Er der nogle kloge hoveder som kan sige noget om disse punkter. Jeg er selv kørt lidt fast så mangler lige et skub videre. Giddens - Kulturel frisættelse Ziehe - Potensering Merton - Kriminalitet som kompensation Jeg skriver om London riots og anden og relevant teori modta... -
Var du til STX eksamen i tysk A 2009?
ForumindlægSå vil jeg blive meget glad hvis du vil sende mig din opgave, eller fortælle hvad emnet gik ud på. Jeg har ikke kunne finde opgaven nogen steder, og kunne godt bruge lidt inspiration. :) Håber nogen vil hjælpe. -
Cult A/S Analyse del
Forumindlæghvordan skal jeg via de relevat nøgletal finde ud af hvordan den økonomiske udvikling har være i Aus de seneste 10 år? -
Grammatik delen i engelsk A 2009?
ForumindlægHej er der stadig nogen der har grammatik delen fra 2009 liggende? -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
resume af "I have a dream" engelsk
ForumindlægHej allesammen. Jeg hat valgt Martin Luther King til den mundtlige afgangsprøve i engelsk og ville i den forbindelse gerne finde et resumé, der forklarer de vigtigste punkter, som han kommer ind på. Da jeg skal opgive den som kilde, skal den være på engelsk, men det kunne være rart med en, der e...
