Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14721 til 14740 af 24088
  • the siege of krishnapur

    Forumindlæg
    Jeg har brug for en hjælpende hånd til analyse og fortolkning af den ironiske tone i bogen " the siege of krishnapur" kan nogen hjælpe ?
  • Høj og lav ledighed

    Forumindlæg
    Hejså. Ville høre om nogle kunne give nogle bud og forslag på dette her: Lav en analyse af hvordan henholdsvis høj og lav ledighed kan påvirke økonomien? På forhånd tak.
  • HJÆLP! Filmen "We Were Soldiers"

    Forumindlæg
    Ligger du inde med noget omkring filmen "We Were Soldiers" såsom analyse, personkarakteristik eller lignende ville det være en stor hjælp for mig hvis jeg kunne få lov til at kigge på det.
  • hjælp til dansk historie

    Forumindlæg
    hej.. jeg er i gang med at skrive dansk-historie opgave og er ret meget på bar bund. Er der nogen der kan hjælpe med nogle analyser eller en vejledning. det er ret svært, når man kun skriver i historie..
  • Plastic af Mette Thomsen - sekundær litteratur?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skriver SRP i Dansk og Samfundsfag, og skal analysere bogen Plastic af Mette Thomsen. Jeg skal bruge noget sekundær litteratur, men ved ikke hvilken. Har I nogen ideer?
  • Årsprøve i mediefag

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til årsprøve i mediefag i morgen og mangler at lave en disposition til en analyse af et gyserfilms citat. Er der nogen der ligger inde med en analysemodel til gyserfilm? På forhånd, tak :)
  • Essay - help!

    Forumindlæg
    Hej. Er her en som har lyst til at rette min essay? Har rettet på den, men jeg er normalt ikke så god til at analysere og fortolke på engelsk... så håber på noget hjælp :-) Ps: skriv privat !
  • Carlsberg vækststrategi

    Forumindlæg
    Hej I min SRP skal jeg analysere Carlbergs strategier. Jeg har her valgt ansoffs vækstmatrix, men jeg er i tvivl om hvor Carlsberg sport, Eve, Somersby, BEO og Copenhagen skal placeres. Kunne godt bruge noget hjælp
  • konkurrencesituationen ? hjælp

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SRO, og jeg forstår ikke et spørgsmål.. Jeg håber i vil hjælpe / forklare mig det: Udarbejd herefter en analyse af konkurrencesituationen for virksomhedens forretningsområder i Danmark?
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej jeg står og mangler noget inspiration til en analyse og fortolkingning af novellen "no more pencils, no more books". Nogle der kan hjælpe :)?
  • filmen naboerne

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og analyserer den danske film naboerne Er der nogle der har set filmen og evt har nogle gode fif eller notater til filmen? På forhånd mange tak
  • Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :)
  • Naja Marie Aidt slik

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der står inde med en rigtig god analyse af Naja Marie Aids' slik ? Så er jeg meget interesseret. Kan ikke rigtig finde noget inspiration på nettet.. På forhånd tak :)
  • Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :)
  • Et vakkert barn - hurtigt.!

    Forumindlæg
    Hej .. - Jeg sidder lige og skriver en litterær artikel om Pia Juul: Et vakkert barn er der nogen der kunne hjælpe mig i gang? evt. hjælpe mig med analysen ? På forhånd tak :D
  • Gasolin - Kvinde Min

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 2. g - og skal analysere Gasolins tekst "Kvinde Min" Er der nogle, som har nogle ideer til, hvilke analysepunkter jeg evt. kunne fremhæve? På forhånd tak :)
  • Den lille rødhætte

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en analyse af Georg Brandes af "Den lille rødhætte" Er der nogen der ved hvad beidermeierstilen er ? Han nævner f.eks. at de fortsat skriver beidermeierstilen. Tak på forhånd (:
  • Autumn Rain - Kender du den?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg sidder her med aflevering omkring Autumn Rain. Jeg skal starte, men jeg ved ikke hvor og hvordan. Så hvis du har lavet en analyse, eller blot har noget materiale med den, så hører jeg gerne fra dig. /Mikkel
  • Bondelægen af Hans Kirk

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk
  • Odysseen sang 1

    Forumindlæg
    Er der nogen der har, en dybdegående resume og analyse af odyssen sang 1. Mine noter er blevet væk fra mig, så jeg ville hører om nogen kunne hjælpe bare en lille smule. Alt hjælp vil blive værsat :)