Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14721 til 14740 af 20009
  • Eksamen..

    Forumindlæg
    Hej Alle, jeg skal op i tysk imorgen og har trukket et uddrag som hedder "Helden wie wir", jeg har nu læst den flere gange, men har stadig ikke helt forstået hvad den handler om. Jeg har derfor brug for hjælp. Hvis nogen har læst den og eventuelt har noter må i meget gerne hjælpe.
  • HJÆLP! haster

    Forumindlæg
    Hej igen allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp. Har brug for at nogen vil kigge på min tysk-stil, inden jeg skal aflevere den på mandag`. Er der nogen, som kan hjælpe? skriv igen, hvis der nogen der ville hjælpe`? Mange tak
  • Berlinmuren, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave opgave om Berlinmuren til min tysk eksame, og den skal afleveres på mandag. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Er der nogen der ved noget om det, vil i så ikke skrive de vigtigste ting, bare kort omkring muren og dens fald. På forhånd tak!
  • Overemnet: At være anderledes..

    Forumindlæg
    Jeg skal her om ikke så længe, begynde på min tyske disposition! Jeg har valgt overemnet, at være anderledes. Men, jeg skal finde 3 underemner, at snakke om. Har reflekteret over, at vælge racisme & sub-kulture. Men kom endelig med nogle forslag!
  • Selim Özdogan: Im Juli

    Forumindlæg
    hej jeg har en tysk aflevering for til tirsdag, og jeg klumser rundt i teksten og er lidt forvirret,, ;S er der en/nogle der vil være så søde at skrive et referat af den,. hvis nogen har læst den ? det er hekt iorden hvis det er på dansk,. På forhånd tak ! ;D
  • billeder - det første korstog?

    Forumindlæg
    Hej.. Er ved at skrive min historie opgave, er snart færdig - men kan bare ikke finde nogle billeder af hvordan så ud, forud for det første korstog - hvor man kan se hvor stort det tysk romerske rige var.. Nogle som ved hvor der er nogle gode billeder om det?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man skriver det her på tysk "Man laver også mange madretter med bananer lige fra morgenmad til dessert" og " I dag er der rigtig mange fra f.eks. Kuba, Mexico og Brasillien der spiser madbananer, her har vi nogle eksempler" H...
  • Underemne til Østrig?

    Forumindlæg
    Hej derude! :) Har trukket Ôsterreich i tysk som overemne til eksamen og mangler et underemne er ret lost, det skal jo være noget man kan snakke om i et stykke tid.. Overvejer lidt "Berühmter Ôsterreicher" Andre forslag? Tak på forhånd!
  • Viljens Triumph

    Forumindlæg
    Hej. hvis der er nogle herinde som har skrevet/lavet en opgave på hhv. tysk el. dansk om Leni Rifenstahls film " triuph des villens" må de meget gerne henvende sig til mig. jeg søger en inspirationskilde.
  • Ultra kort sætning.

    Forumindlæg
    D. 23 april, 2008 Hvordan skriver man dato, på tysk? F.eks. ovenstående dato. Der er stadig ingen der svarer. Gibt es noch keine entsprechenden. En der vil rette den sætning, jeg lige har oversat?
  • En lille sætning

    Forumindlæg
    D. 23 april, 2008 Hvordan skriver man dato, på tysk? F.eks. ovenstående dato. Der er stadig ingen der svarer. Gibt es noch keine entsprechenden. En der vil rette den sætning, jeg lige har oversat?
  • Noveller om turisme

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogle, som kender en tysk novelle om turisme? Jeg kan nemlig ikke finde nogen, så det ville være rart, hvis der var en, som måske havde læst én eller flere om emnet. Det må også gerne være om ferie i udlandet eller at rejse. / Anne-Sophie
  • HJÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Er der nogle der har læst den tyske tekst: Unverzichtbarer Standort - Jeg skal aflevere opgaven imorgen og kan ikke forstå dem. Udover jeg skal læse den, skal jeg også svare på nogle spørgsmål. Nogle der muligvis har et dansk referat af teksten ell. lign ?
  • Eksamenshjælp --- SOS

    Forumindlæg
    Hej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på A-niveau! Det skal foregå den 10. juni fra kl. 12.30 Selvfølgelig mod betaling!
  • Hvordan siger man: “Han siges at have skrevet bogen”?

    Forumindlæg
    Kære Tyskkyndige Hvordan siger man på korrekt tysk: “Han siges at have skrevet bogen”? Er det? 1) Er soll das Buch geschrieben haben? Eller 2) Er sei das Buch geschrieben haben? Mvh Abou
  • Førstehånds, eller andenhånds??

    Forumindlæg
    Jeg har tre partiprogrammer af Socialdemokratiet, som jeg skal bruge til min AT-eksamen.. Det ene af disse programmer (Gimleprogrammet) er dog en tæt efterligning af et andet tysk partiprogram.. Er dette program så en førstehånds, eller andenhåndsberetning osv??
  • Konjunktiv

    Forumindlæg
    Hej jeg skil skriftlig tysk eksamen, og jeg vil gerne have styr på konjunktiv. Jeg forstår, det simpelthen bare ikke, er der en venlig sjæl, som kan forklare det til mig? På en god pædagogisk måde:) På forhånd tak Nikki
  • Google Translator

    Forumindlæg
    Jeg vil høre om hvor godt er google translator? Jeg ved, af mine egne erfarninger, at i tysk er den ikke, så god, men i dansk-engelsk skulle den være okay? eller hvad? Hvilken karaktere kan man cirka få, hvis man bruger google translator, vil i skyde på i engelsk ?
  • "Mein neunter Mord" Milena Moser

    Forumindlæg
    Jeg er lige nu i gang med en 24 timers forberedelse i tysk B, og har trukket "Mein neunter Mord" af Melina Moser Jeg vil derfor høre om der er nogle, der vil læse mit oplæg igennem for grammatiske fejl? Venlig hilsen Hanna
  • redegør for "die Mauer fällt in Stücke- eine friedliche Revolution"

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket denne tekst til min tysk eksamen "Die Mauer fällt in Stücke - eine friedliche Revolution" og aner virkelig ikke hvad den handler om, nogen der kan hælpe :s?????