Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 14741 til 14760 af 26355
-
eksamen anno 2004
ForumindlægHej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie.. -
Tyske film?
ForumindlægHvor kan man se tyske film gratis udover filmstriben? og mener tyske film hvor der altså er danske eller engelske undertekster. -
Nomotetisk og ideografisk metode???
ForumindlægHej, jeg skriver i fagene engelsk (A) og psykologi (c) og ville høre om den nomotetiske metode kunne bruges ift. den samfundsvidenskabelige metode? -
eksamenssæt
ForumindlægHej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit? -
Medtode !??!
ForumindlægEr helt død på metode afsnittet. Skriver i Fysik - Engelsk - Og vil gerne have hjælp til begge dele, mht. metoder. (Skriver om Raketligningen og Challenger Ulykken) -
Oversættelse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at skrive mit "abstract" i min SRP, og er kommet på et oversættelsesproblem. Hvordan siger man "Idrætspsykologi" på engelsk? -
Essay - citater?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive et essay i engelsk og kom i tanke om man egentlig skal henvise, eller citere fra teksten, igennem essayet? Tak -
SKREVET OM "The sandwich factory?"
ForumindlægHej. Engelsk A eksamenssæt. Har i skrevet om den før? Skal skrive en opgave til på fredag om den. Synes at den er ret svær! -
anmeldelse
ForumindlægHej, en der vil rette min engelske anmeldelse af et teaterstykke igennem, den fylder 500 ord. Det ville bare være dejligt. :) På forhånd tak -
oversættelse
Forumindlæghej jeg har lavet en opgave med nogle oversættelser fra dansk til engelsk, er der en her inde der vil læse den igennem og sige hva jeg skal rette? -
Lentils and lilies
ForumindlægHej.Jeg ville lige høre, om nogen evt. havde skrevet stil om den engelske novelle lentils and lilies? -
oversættelse
Forumindlæger der en, som vil rette 6 linje oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
Oversættelse
ForumindlægSkal have oversat sætningen "two sides to everything" fra engelsk til latin, men kan simpelthen ikke :( Nogle, som kan hjælpe? -
termins prøve
ForumindlægHej skal snart op i Engelsk B termins prøve.... Ved ikke om nogen af jeer, der kender sidst års eksamensæt.. altså 2008, eller 2007, 2006 -
HJÆLP
ForumindlægHej alle Er der en der er sød at rette i min engelsk-stil?? Hvis der er nogen der vil rette den så send jeres mail. Håber der er nogle der vil :) -
Hjælp!
ForumindlægHej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak -
Hvorledes siger man!
ForumindlægHejsa, Hvordan siger man "God læselyst" eller "God fornøjelse" på engelsk.... Siger man ikke love of reading eller hvad? Camilla -
Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal til terminsprøven imorgen i engelsk. Jeg går i 9. og tænkte på om nogle af jer havde nogle råd til hvad man f.eks.kunne øve sig på. :) -
eksamen 2008
ForumindlægHej studieportalen.. er der nogen som ved hvilke opgaver der var til skriftelig eksamen i engelsk niveau a i 2008? -
Mundtlig terminsprøve
ForumindlægJeg skal op i engelsk terminsprøve imorgen, og har lige et spørgsmål: Må jeg gerne have nogle billeder/videoer med ind, når jeg skal fremlægge?
