Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14781 til 14800 af 27496
-
Dyrecellen?
ForumindlægHej anonymme menneske¨¨ Jeg er igang med en biologi rapport, og har brug for hjælp om dyrecellen. sårn hel konkret "hvad er dyrecellen?" -
hvad er kopieringsprocessen
ForumindlægHej Er der en der ved hvad kopieringsprocessen er? har forsøgt at søge på google men får en forklaring på biologi og ikke samfundsfag. Begrebet tilhører emnet kriminalitet. -
Måling af LC50
ForumindlægHej allesammen Er ved at lave en biologi aflevering og er simpelthen gået i stå! - Hvordan finder man LC50 og NOEC for giftstoffer? Hilsen Sofie -
Fra c-b
ForumindlægKan jeg godt få biologi b niveau i 3g, når jeg har haft det på c niveau i 1g og afsluttet det :D? -
Hvad må man medbringe
ForumindlægHvad må man alt medbringe inde i selve lokalet til biologi b eksamen? Er der kun noter, eller må man have computer osv med? -
karakter
Forumindlægnogle der ved hvilken karakter jeg har fået i biologi hvis jeg har fået 56% rigtige -
Planters spiring
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en biologi rapport, jeg er dsv gået i stå. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare planteers spiring :-) -
Giftstoffer i miljøet
ForumindlægHej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen? -
Belønningssystemet og serotonin
ForumindlægHej, er der en, som kan forklare mig sammenhængen mellem serotonin og belønningssystemet? Jeg er igang med 24 timers eksamen i biologi om serotonin og depression. -
Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.
Forumindlægvi sidder med en biologi eksamen kan nogen hjælpe ? Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.be på forhånd tak. -
Plantecelle
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har en biologi opgave, og har virkelig brug for at vide hvad der kan skade en plantecelle. Skal helst have svar idag, tak! Tak på forhånd :) -
cellemembran
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-) -
HJÆLP
ForumindlægHEY! jeg skal lyn hurtigt bruge en biologi-rapport om marguritteblad! til imorgen! hvis nogen har en rapport om det, og gad sende den, ville du være det bedste! -
Dna og enzym
ForumindlægHej, jeg har er biologi spørgsmål der driller mig lidt, ville høre om der var nogen der kunne komme med en hjælpende hånd, og en forklaring på det :) Beskriv dannelsen af et enzym ud fra DNA molekylets opbygning -
Skovfyr og fyrretræ
ForumindlægJeg er i gang med en lille opgave i biologi... Men der er noget der undrer mig. Hvad er forskellen mellem fyrretræ og skovfyr. Er skovfyr en art af fyrretræ?? -
Pectinase
ForumindlægSidder lige med en biologi report og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvilken enzymgruppe hører pectinase under? på forhånd tak -
Hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogen, som kan rette en biologi opgave?? den handler om menneskekroppen.. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe :) -
Alkohol og Hjernen Opgave 4. 2009 (Eksamenssæt)
ForumindlægHej Er der nogen, som har lavet opgave 4. i eksamenssættet A-Biologi (Alkohol og Hjernen 2009) Tak på Forhånd. :) -
Analyse i SRO
ForumindlægHvordan analysere man helt præcist i SRO? Jeg har fagene biologi og idræt, og har fundet en artikel. Men hvordan kan jeg uarbejde en artikel udfra dette? -
Hjælpelærer søges inden eksaminerne?
ForumindlægHejsaa! Jeg mangler lidt hjælp til dansk, engelsk, biologi og musik. Hvis der er nogen af jer, som virkelig gerne hjælpe, må i gerne sige til. I bliver også belønnet for det :)
