Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14861 til 14880 af 65601
-
Matematik A august 2009
ForumindlægHej er der nogen der har facilisten for matematik a august 2009 med hjlæpemidler, det ville være super hvis i kunne hjælpe mig :) mvh -
Fp9 2020 matematik
ForumindlægHej nogle der ligger inde med facitlisten til fp9 matematik 202” problemregning? -
fs10 december 2013 matematik
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en matematik fs10 december 2013 , retteark eller noget? :-) -
Artikler - 24-timers eksamen
ForumindlægHej Jeg har 24-timers eksamen - Jeg har om nervesystemet og giftige stoffer i miljøet. Jeg har fået udleveret nogle spgsm. og derudover 3 artikler. Der står at man skal kommenter de vedlagte artikler. Vil det sige at jeg bare skal gi en kort resume af artiklerne eller er der mere??? Udov... -
Musik C eksamen
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal op i musik C om godt en måned. er der nogle der ved noget om den eksamen? jeg har fået at vide at man skal spille et nummer, og så er der en teoretisk del hvor man får udleveret noder og musik og så skal analysere det nummer.' mit spørgsmål er så, når man kommer in... -
Psykologi eksamen, PTSD
ForumindlægHej folkens. Jeg har lige været oppe og trække til min psykologi 24 timers eksame, og jeg har brug for en smule hjælp; Mine bilag handler i store træk om de psykiske og fysiske problemer som nogle soldater ender med at have når de vender hjem fra krig, og hvordan de udvikler" Post-Traumatic... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til eksamen i Dansk A i løbet af den næste måneds tid og er kommet lidt i tvivl. Hvad skal man kunne? Jeg har de forskellige tekster vi har læst igennem året og de forskellige perioder og genre. Så har jeg analysemodellerne, men er der egentlig mere end det? Jeg får hele t... -
Dansk eksamen prøveform B.
ForumindlægKære læser, Jeg sider og skal have dansk eksamen om en månedes tid. I min klasse, skal vi have prøveform B. Prøveform B, er hvor man har en månede til at forberede sig. Hver elev skal trække sin fordybelsesområde. jeg træk Ungdomsliv og ungdomsproblemersom mit fordybelsesområde. ... -
Geografi C Eksamen
ForumindlægHej, jeg er i gang med at forberede alle eksamen spørgsmål, men der er lige fire underspørgsmål som jeg ikke har styr på. Er der nogle der kan hjælpe mig med at redegør for følgende spørgsmål: *Diskuter hvordan den globale opvarmning påvirker grønlandspumpen og eventuelle konsekvenser her... -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha... -
Film/Tv Eksamen
ForumindlægHey alle sammen. Er der nogle herinde som ligger inde med nogle rigtig gode notater til film/tv eksamen.. Kunne nemlig godt bruge nogle da mine egne ikke er særlig gode.. -
skriftlig eksamen - tilbagemelding??
ForumindlægHej alle jeg var op til skriftlig eksamen i dansk stx A-niveau. Er der nogle der har en anelse om hvornår vi får svar fra censorene og en karakter på vores opgave? -
Økonomi eller matematik-økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal søge ind på studie efter sommerferien, og har kigget på uddannelserne økonomi og matematik-økonomi (I Århus). Jeg syntes begge uddannelser lydende spændende, men jeg har svært ved at skelne mellem dem. Det, der taler for, at jeg skal vælge matematik-økonomi, er at jeg kommer til... -
Ligningsløsning
ForumindlægHej Jeg skal til min mundtlige eksamen redegøre for grafisk løsning af ligninger, og skal lave eksempler der indeholde alle principperne i algebraisk ligningsløsning. Og gerne indrage forskellige typer ligninger. Jeg kan dog ikke finde ud af ligningsløsninger når der skal indgå gange og divider,... -
Eksamens opgave omkring lagkagehuset.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet en eksamens opgave omkring lagkage huset i fagene Virksomhedsøkonomi og Afsætning (A)? Den var vist brugt til eksamen i 2015, og vil gerne bruge den til noget inspiration til min SRP. På forhånd tak! -
Skabeloner til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle skabeloner til skriftlig eksamen i virksomhedsøkonomi B. Det skal gerne være tomme skabeloner, der kan åbnes i excel. Det skal bare være til de mest almindelige opgaver. Jeg skal til eksamen på onsdag, så det skal gerne være derinden. ... -
Skal bruge matematik på a niveau.
ForumindlægJeg afsluttede gymnasiet som sproglig studerende i 2005. Som sproglig har jeg kun haft naturfag og ikke matematik. Jeg står nu og skal bruge matematik på a niveau for at komme ind på min uddannelse. Skal jeg så starte med at læse det på c og så på b og så på a? Kan man læse det om aften ved siden... -
Ang. Fysik eksamen
ForumindlægHey jeg går i 2g og jeg tænkte på om der var nogle der kan komme med eksempler, på eksamens spørgsmål i fysik mellemniveau i gymnasiet....Evt. det spørgsmål du har fået -
Fotomer osv. - eksamen!!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen snart og der er nogle ting jeg gerne lige vil have skrevet lidt om inden :) Fotoner, Plancks konstant, Bohrs atommodel, emission, absorption? Nogle der vil hjælpe mig? -
Mundtlig Engelsk B The empire strikes back
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med noter angående thema The empire strikes back??? Eller indien?? På forhånd tak..
