Søgning på: fysik noter b. Resultater: 14901 til 14920 af 110438
-
Logistiske vækstmodel!!
ForumindlægGør rede for den logistiske vækstmodel, herunder skal du: 1. opstille den logistiske differentialligning 2. angive (og bevise) løsningen til den logistiske differentialligningen Nogen der kan hjælpe med det? Evt. nogen, der har noget vedhæftet som jeg kan bruge? Mange tak på... -
Danmarks historie 1831-1849
ForumindlægHej :) Er der nogle der har gode notater til Danmarks historie 1831-1849 ? -
Ordstilling?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med ordstillingen af et adverbium? Når verballeddet består af hjælpeverbum + hovedverbum, står adverbiet foran hovedverbet ligesom på dansk: He has suddenly stopped smoking Han er pludselig holdt op med at ryge S v A V ... -
Købeloven
ForumindlægHej. Min opg. går på, at sælger og køber (handelskøb) har aftalt, at køber kan prøve tre varer med returret. Samme dag som modtagelsen sender køber to af varene med en fragtmand. Fragtmanden leverer varene på en fragtcentral (sædvane for sælger-virksomheden, at de henter deres varer der). F... -
SRO og fodnoter
ForumindlægHej derude Er i gang med at skrive en SRO og er kommet lidt i tvivl omkring fodnoter Skal jeg angive en fodnote i denne sætning: "Lederen for det EU-skeptiske parti, Nigel Farage" -
sinus og cosinusrelationerne for en vilkårlig trekant.
ForumindlægDu skal specielt gøre rede for sinus og cosinusrelationerne for en vilkårlig trekant. Nogen der kan hjælpe -
Forskel på hydroxylase og monooxygenase?
ForumindlægMåske på grænsen til kemi, men ja... Nogen der ved, om der er en forskel på de to? Jeg kan kun læse mig frem til, at de begge inkorporerer en hydroxylgruppe via ét atom fra O2, mens det andet atom omdannes til vand ved samtidig oxidation af NAD(P)H. -
Boghandel på Nørre Campus (HCØ Institutet) til matematik på KU
ForumindlægHej Er der en boghandel på denne campus hvor man kan bestille nogle bøger hjem? Mvh. -
Att.: Mr_Fuzzy, please!
ForumindlægTil Mr_Fuzzy.Tusind tak for din hjælp med ”Det ovale portræt”. Der er bare et par enkelte ting i dine notater jeg ikke er 100% med på, vil du please hjælpe mig med at forstå det?Jeg har på fornemmelsen at der er noget jeg ikke helt fatter i det der med rammen. Jeg er godt med på at det er en ramm... -
Notater
ForumindlægHejEr der nogen, der tilfældigvis sidder med notater til følgende bøger "Krop og Træning" og "Krop og samfund". De anvendes til undervisning i bologi og idræt mellemniveau. Notaterne kan sendes til min e-mail. Tak -
Konvertering
ForumindlægHvordan kan man redigere indholdet i de opgaver man downloader!? -
begreber om demokrati
ForumindlægHej Har test på torsdag og skal kende de her begreber men siden jeg er ord blin er det svært for mig at finde rundt på svar. Begreberne... Et spørgsmål kan fx. lyde: "hvad er det essentielle i samtaledemokrati?". Demokrati Flertalsbeslutning Samtaledemokrati Direkte demokrati Repr... -
Pernille af Herman Bang
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen fortælle om Pernille. Jeg har trukket mande og kvinderoller, så jeg især går i dybden med forholdet og hvordan de som personer træder i karakter. Marie som hovedpersonen hedder skal være Pernille til dette karneval, min spørgsmål er så bare om man har hørt om den ... -
1 lille spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man:disse ting er ikke nødvendig på engelsk?? -
Organiske stoffer
Forumindlæghey,... er der nogle søde egle der ude der vil høe mit nødsråb... HJÆLP... og hjælpe mig med nogle notater til 10 klasse.... om organiske stoffer.. har nemlig virkelig brug for hjælp.....PLEACE......... -
Logistiskvækst bevis
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde beviset for det logistiske vækst model? Jeg har virkelig brug for det.. Jeg har intet kendksab til det, eller differentialligninger.. Jeg forstår det ikke. Hjælp.. :/ -
Menon? Haster lidt:-)
ForumindlægHey med jerJeg tænkte på om der var nogle som kunne nævne nogle temaer som endgår i Menon.. det kunne være rart for synes ikke det er så åbentlyst. Men det er nok bare mig:)Mvh. Sara -
hjælp til Karl Marx
ForumindlægVi har i år inden for etik og morale kun beskæftiget os med Karl Marx og "Det kommunistiske Manifest" Er vi de eneste der har haft det? Jeg har ledt herinde efter notater til det men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Evt. et hjemmeside eller lignende? -
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Stichomythi vs. Agón
ForumindlægJeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone??
