Søgning på: fysik noter B. Resultater: 14921 til 14940 af 110439
-
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Stichomythi vs. Agón
ForumindlægJeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone?? -
Forberedelses metoder!
ForumindlægHej Jeg er som mange andre i gang med eksamenerne og jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i forberede jer til jeres mundtlige eksamener… -
Monsun
ForumindlægHvad er forskellen på en ægte og en falsk monsunvind??? HJÆLP! det gælder snart eksamen -
Odysseen 9. sang
ForumindlægEr der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak -
Hvordan husker man det?
ForumindlægNår man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ... -
Demografi - parametermix?
ForumindlægHej alle Kan man godt sige at det er et godt parametermix, hvis det er en virksomhed har valgt at placere sig i københavn, når deres hovedsagelig målgruppe er forretningsfolk/rejsene og da der bliver holdt flere arrangementer så som, københavns modeuge eller konferencer i kbh. (altså når det ... -
3D Kurve modeller (Curve models)
ForumindlægJeg har ledt på nettet efter gode hjemmesider til at forklare dette emne men uden held. er der nogle der enten har en gammel opgave eller en god hjemmeside, som jeg kan læse? -
Hvordan lægger jeg opgaver ud
ForumindlægHej, Jeg ved ikke hvordan jeg lægger opgaver ind. Ved I hvordan man gør? -
Vinkelsum i Sfærisk
ForumindlægHvordan beviser man, at en sfærisk trekant ABC har en vinkelsum under 540 grader??? -
Skæringspunkter.
ForumindlægHej! Har nu siddet og bakset et stykke tid med denne her opgave og kan simpelthen ikke finde en løsning. Opgaven er: To funktioner er givet ved: f(x)=2x+3 g(x)=x^2-4x+3 - De første par opgaver løser jeg nemt, så kommer den og siger: C. Bergen koordinaterne til grafernes skæringspunkter, og det g... -
Fysioterapeut
ForumindlægHej jeg er helt ny startet som fysioterapeut studerende. Opstarten er svær pga. de mange klinisk udtryk og det tunge stof. Så jeg ville hører om der er nogle opgaver, notater eller noget anbefalet materiale som jeg kan supplere mit studie med. På forhånd tak -
prøver igen: blandet aflevering
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, som jeg har svært ved at løse, alle mine notater blev slette den min computer var ved at blive lavet, så derfor søger jeg nogen der kan hjælpe mig punkt for punkt og ikke bare give resultatet med fortæller mig hvad reglerne er og hvad jeg skal gøre og hvorfor. http:... -
Guds bedste børn
ForumindlægNogen der ved hvordan man siger: Han er ikke et af Guds bedste børn på engelsk? -
Søger matematik beviser
ForumindlægJeg har kigget forum og opgaver igennem, men har desværre ikke kunne finde noget. Det jeg søger er Integralregning: - Areal og stamfunktion - Areal og rumfang Differentialligninger: - Modeller med differentialligninger - og ellers generalt beviser af differentialligninger Jeg derudover især ... -
Hjælp (eksamen)
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer -
iliaden, achilleus
ForumindlægHej Nu har jeg lige læst iliaden færdig. Mán siger at den handler om achilleus' vrede. Men noget kunne jeg ikke helt få styr på: Hvor i bogen ophører denne vrede? Og er det pga. vreden han bliver ved med at kæmpe? Og er det pga. patroklos død, at han pinger hektors lig? -
Bedre? Kan man det
Forumindlæghvordan kanman blive bedre til dansk, er selv dansker men.. -
hurtig hjælp
ForumindlægJeg har lige disse to linjer som stadig driller mig: Han ventede måske ikke at finde gaderne brolagt med guld, men har næppe været forberedt på mange års fattigdom med tilfældigt arbejde. -
Købeloven
Forumindlægkære venner jeg skal igen aflever referat af et afsnit som handler om købeloven i salg og service. Jeg har igen valgt Matas som min rollebutik. Jeg har lavet det fleste af begreberne men jeg mangler stadig: -sælger skal levere : i rette tid på rette sted ...
