Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14921 til 14940 af 24088
-
hjælp til at forstå novelle
Forumindlægjeg har et problem, jeg skal lave en analyse om en novelle. men jeg forstår ikke handlingen i novellen http://www.martinspangolsen.dk/46/3/25/vreden_gudinde_besyng.html på hjemmesiden kan man læse novellen. tak på forhånd. :) -
METODER - SRP!!
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken metoder jeg bruger i psykologi. Jeg skal skrive om skizofreni, og i psykologidelen har jeg 2 cases som jeg skal analysere, så hvilken metode er det? -
David Meinke - Perker Perker
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af denne tekst? Har svært med at komme i gang.... øv Det er én af novellerne i bogen Pære Perker Dansk, og den er skrevet af David Meinke -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
perspektivering Dornröschen (tornerose)
ForumindlægJeg skal analysere Dornröschen, og jeg mangler at perspektivere til noget konkret, men jeg kan ikke selv komme i tanke om noget. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak. -
Statistic
ForumindlægLav en deskriptiv statistisk analyse af bilens pris (PRICE) indeholdende et histogram. Opstil og fortolk et 95 % konfidensinterval for middelværdien. Ps. exelfil er vedhæftet. -
Tysk eksammen hjælp :)
ForumindlægHeeej allesammen, hvis der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe med at rette en tysk analyse til min eksammen imorgen må de meget gerne skrive :) ville være en KÆMPE hjælp! :) -
3. sang illiaden
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp, jeg skal analysere 3 sang i illiaden. Jeg skal finde: - Konflikt - Sex - Døden - Guder - Slægt Hvad menes der? Nogen der kan hjælpe? -
billedanalyse eller skulpturanalyse?? hjælp
ForumindlægEr i gang med min billedkunst projekt, jeg har lavet et maleri på en trappe... men mit problem er, at jeg ikke ved hvilken analyse model jeg skal bruge... -
Mountolive af LAWRENCE DURRELL
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere et billede hvor denne bog står mellem en salmebog og et par andre. MEN hvad handler denne Mountolive om? er der en der kan give et kort resume? -
Brian McFadden - Irish son
ForumindlægHej allesammen.. Jeg vil gerne vide hvad budskabet er i den sang, der hedder Irish son? Jeg skal forklare og analysere sangen, så jeg kan bruge den til min engelsk eksamen! -
Er det flashbacks?
ForumindlægHej Jeg analyserer en novelle. i novellen er der et sted, hvor en bedstefar fortæller om en situation til sin barnebarn om en dreng ovenpå, som bliver tævet af sin far.. Er det flashback eller er det slet ikke noget Tak på forhånd ;) -
Blicher sildig opvaagen (Romantikken) HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skl undersøge hvorfor sildig opvaagen passer ind til romantikken, er der nogle der kan jælpe med at svare hvorfor, og er der tilfædigvis nogle der har en analyse af den. Tak! -
Kongescoringen af Kåre Blutigen hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til dansk eksamen i 9. i morgen Er der nogen der ligger inde med en analyse og/eller fortolkning af Kongescoringen? Det ville være perfekt hvis du lige gad at sende den til mig På forhånd tak Anders Hansen -
THE FACE
ForumindlægHey har nogen analyseret teksten the face, vil sammenligne det med det jeg har lavet og se om jeg mangler noget, det vil være stor hjælp hvis i kunne sende det til min mail tak. [email protected] -
Geomorfologisk Trekant
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået en rapport for om Lille Vildmose. Jeg skal analysere landskabet Lille Vildmose med den Geomorfologiske trekant, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gøre. Er der nogle som kan hjælpe? På forhånd tak :-) -
bog
Forumindlæger der nogen der har læst bogen "klædt i pupur" af Dorrit Willumsen og kan hjælpe mig med at analysere den? bare kom med ALT det i har at sige om bogen? tak på forhånd -
Flyv fugl! Flyv
ForumindlægHej folkens Er der ikke en sød sjæl, der vil jeg hjælpe med at analysere samt fortolke digtet " Flyv fugl! Flyv" af Christian Winther fra romantismen. Tak på forhånddd.... :((( -
hjælp: essay om digt
Forumindlæghej Jeg skal skrive et dansk essay hvor jeg skal præsentere og diskutere et digt. Problemet er så om det jeg bliver bedt om er bare at analysere og komme med min mening??? hjæææææææælp please!!!!!!!!!! -
La' mig rulle dig!
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg skal have analyseret La' mig rulle dig af Pharfar. Er der nogle der ved hvilket slags rim det er? Knækprosa, enderim osv! Tak på forhånd! :-)
