Søgning på: matematik fp9 maj 2018. Resultater: 14941 til 14960 af 33890
-
Bestem skærringpunkt
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med en matematik opgave? Tak på forhånd <3 -
eksamensopgaver....
ForumindlægHeJJ, nogen der ved hvor jeg kan finde eksamensopgaver i matematik.. altså til 1g.. -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
Goldbach formodning
ForumindlægHej, er der nogen der har navne på matematikkere der har prøvede at løse Goldbach formodning? -
En som vil rette kun mit svarark
ForumindlægDet er matematik og jeg ved ikke om det er præcist! Nogen som kan rette kun mit svarark! Mange tak -
Eksame i Mat C på Mandag.
ForumindlægSå er der snart eksame i matematik C (på mandag) nogle der har nogle virkelig gode notater. -
det vigtigste
ForumindlægHej når man skal op i matematik mundligt på 10 klasse level, hvad er så vigtigst at have styr på??vækst?? og hvad mere. -
haster
ForumindlægMit selvvalgt projekt i matematik. er der en der kan rette den. eller hjælpe med at lave om på den. -
eksamen 9.klasse
Forumindlæger det gode og få 4 i alle sine eksamen som dansk og matematik og engelsk og fysik -
Brug for hjælp - Link: http://imgur.com/1kefqgu
ForumindlægJeg har brug for hjælp i matematik. Link til skærmbillede: http://imgur.com/1kefqgu -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle jeg ville spørger om nogle har været op til terminsprøverne i år STX matematik a? -
ORDEN?
ForumindlægHvordan ser en god orden ud i matematik. Altså i problemregn.. :D:D:D:D -
procent
ForumindlægHej. Har en matematik opgave, som jeg ikke ved, hvordan den skal løses. 75% er 600. Hvad er 100% -
brug for hjælp
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med matematik aflevering til i morgen... det handler om Cos og Sin?? -
HJÆLP!!!!!
Forumindlægjeg skal op til problem regning imorgen i matematik, kan i komme med gode råd? -
Hjælp til terminsprøve
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i Matematik i morgen. Jeg synes det sværeste er problemregningen. Hvordan kan man forberede sig til det? -
Tii (Ti Interactive) HASTER!!!
ForumindlægHey folkens, Er der ikke en masse der har arbejdet med Tii, og har en masse matematik opgaver liggende?... -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
Facitliste til spektrum 1?facitliste til spektrum
ForumindlægHej Er der ikke en facitliste til spektrum 1, så man kan tjekke om ens opgaver er rigtige.. (lidt ligesom i matematik) -
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd
