Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15001 til 15020 af 41162
  • Mundtlig prøve

    Forumindlæg
    Hej! :) Kan man tage en mundtlig prøve igen, hvis man ikke har dumpet? :) Jeg fik 7(13 tals skalaen) i Biologi, ved I om jeg kan tage prøven igen? :)
  • Radikalisering

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig et kort og enkelt svar på hvad radikalisering betyder. Har fundet det i min prøvetekst og skal op imorgen.. I er nogle dejlige nogle, hvis i kan hjælpe mig :)
  • offentlig forvaltning

    Forumindlæg
    jeg sidder med en opgave i forvaltning, byggende på et kapitel om "opbygning af den offentlige forvaltning". Der er et spørgsmål der lyder "Hvis politikerne ikke er stærke nok i beslutningsfasen, hvem kan så tænkes at få stor indflydelse?" Jeg er i tvivl om det er domstolene...
  • Solsystemet og universet

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der kan forklare mig, hvad sort-legeme stråling og Wiens forskydningslov er? DET HASTER!! Tak på forhånd! :-)
  • Danmarks forandrelse

    Forumindlæg
    Hvordan synes I at Danmark har forandret sig gennem tiden? ... Bare i det hele taget.
  • Fransk apostrof

    Forumindlæg
    Hej alle, Ved godt, at når det næste ord starter med en vokal eller et stumpt h, kommer der en apostrof som ved L'homme og j'ecrire, men har bemærket nogen gange nu, at der er en apostrof selvom næste ord ikke starter med en vokal eller er et stumpt h. F.eks. ved sangteksten J'me tir...
  • betydning af ordet: at lyske

    Forumindlæg
    hey derude, jeg læste et eventyr, hvor en trold råber: "lysk mig!" flere gange. hvad betyder det ?? på forhånd taak
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg ville gerne høre om der var nogen som vidst hvad man skal have i snit for at kunne læse medicin
  • Læseprøver i HTX og stx ?

    Forumindlæg
    Hej derude:) Jeg har i dag fået af vide af min folkeskolelærer at man får læseprøver i både stx og HTX. Ville bare spørge om det er sandt da jeg har hørt af mange at man ikke gør. Håber jeg for svar igen:)
  • oversættelse, det haster!!! tak!

    Forumindlæg
    hej, jeg er ret dårlig til tysk, derfor ønkser jeg få et tekst oversættede, håber i kan hjælpe mig...:) Alle folk der har Anorexie er bange for at spise, de bange for at blive for tyk, også selvom det er rigtigt tynd, det kan ikke se at de er syge, og det er problememt med det folk.. tak på ...
  • formering mellem nærtbeslægtede individer

    Forumindlæg
    hvilke undersøgelser kan tilbydes familier med risiko for recessivt nedarvede sygdomme.
  • TYSK KORT STIL PLZ

    Forumindlæg
    Hej flotte mennesker. Det ville være smadder dejligt hvis i gad at rette denne lille tekst omkring min sommerferie i Tyrkiet. På forhånd mange tak!
  • Hjælp at lave en resume for en lang noveller

    Forumindlæg
    Jeg håber en a jer kan hjæpe mig til at lave en resume for en novelle eller artikler fra en avis... Jeg en udlænding som går på VUC... Jeg kan sende en artikle og den resume jeg har lavet... Jeg håber , at jeg kan få gode råder hvordan man laver en god resume af novellen eller artiklen. Eller du ...
  • Skriftlig dimension? Hvad er det?

    Forumindlæg
    Ja, hvad er det? Det er noget, jeg har læst i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:)
  • Miljø af Mord i mørket skrevet af Dan Turéll

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp, jeg skal finde ud af alt miljø i mord i mørket. Både det fysiske miljø, men også det psykiske
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Hej, hvis der er nogle, der lige vil se min oversættelse igennem vil det være super ;D 1.Det er synd, du ikke kan komme 2.Det er løgn. Jeg er ikke på diæt. 3.Din bror har ret til at være vred 4.Han talte med høj stemme 5.Han fik arbejde som buschauffør 6.Hun er protestant, men hendes mand er jø...
  • Hjælp til oversætte det enkelt sætninge

    Forumindlæg
    For at Maria kan køre os til lufthavn må vi rejse søndag for hun har ingen mulighed for at gøre det hvis vi rejser først mandag. Tak for hjælpen på forhånd
  • koldt vs varmt vand?

    Forumindlæg
    Hej :) Hvordan kan det være, at hvis man har 2 glas hvor det i det ene med koldt vand og i det andet med varmt vand, stiller det ned i en fryser, at det med det varme vand fryser hurtigst? Hvad kan forklaringen på det være? Håber på respons! På forhånd tak!
  • Hjælp til Rettelse

    Forumindlæg
    Nogen der er sød at kigge på min opgave? Tak skal i have. ----------- En la foto hay cuatro gente. En la mesa hay cuatro baso y una botella vino. La pared colgado la pinturas de un clavo. Las pinturas hay la barco y tal vez una mapa. Cautro amigos comida cena y salud. Me tiempo libre con med ...
  • Årlige procentvise vækst?

    Forumindlæg
    f(x)=1,13501•17,5979x Benyt modellen til at bestemme den årlige procentvise vækst?