Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15001 til 15020 af 48931
-
lille klovn rettelse
Forumindlæger der lige nogle søde mennekser, som vil rette det for evt fejl:For me a winner doesn’t have to be in a individual performance, but just something, someone have done, which no one ells has been able to do. My winners are namely the comedy series, named “clown” /klovn, because I think, it is the ... -
litterært essay?
ForumindlægHej Jeg skal skrive et litterært essay, men jeg ved virkelig ikke hvordan jeg gør... Der står i opgaveformuleringen at jeg skal lave en fortolkning af historien, som om det var en børnehistorie. Derefter skal jeg enten fortolke teksten som en "moral tale" eller også skal jeg for... -
En sætning
ForumindlægHej er der nogle der har læst teksten the future of robots og kan forklare mig hvad denne sætning betyder? "Human experience is marked by a refusal to obey our limitations" -
Outline?
ForumindlægHer er min opgave: Non-fiction texts: a. "The Pioneers: Fifty Years of Caribbean Migration to Britain". Udleveret på print som en del af materialet til temaet "Multi-cultural Britain" b. "London´s Comings and Goings" (In The Economist, August 9th, 2003). Udlevere... -
Noter SØges!
ForumindlægHey..Jeg søger følgende noter til mi eksam om 3 dage:- Nightshift - Wild cat fallingJeg tager meget gerne imod alt..! på forhånd tak..NB: Har prøvet at søge selv, men fandt intet -
udvidet tid på latin?
ForumindlægHey folkens (: Vil lige høre, om nogen kan fortælle mig, hvad udvidet tid (dvs. ing-form) hedder på latin? På forhånd tak! -
branding
ForumindlægHvad hedder de forskellige former for branding? -
Cantor og zenons paradoks
ForumindlægHej. Der er lige en ting jeg undrer mig over. Hvad var Cantors syn på Zenons paradoks om skildpadden og løberen? Jeg læste er sted at han var uenig i Zenons tankegang men hvordan ved jeg ikke. Nogen der kan hjælpe? -
hvordan siger man
ForumindlægHey...hvordan siger man language paa tysk ?? Nogen der ved tak paa faarhaand... -
Krav om eksamen ?
ForumindlægHej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ? -
Kapaterpassene
Forumindlæghttp://da.wikipedia.org/wiki/Karpaterneer det, det samme som: "Karpaterpassene?"Der står i mine parpier:"Nye russiske offensiver blev i 1915 og 1916 rettet mod dobbeltmonarkiet og førte til flere fremstød i retningen af Kapaterpassene. -
Lektiehjælp søges i dansk?
ForumindlægHej allesammen! Det er sådan at SSO-opgave ugen nærmer sig. Jeg har valgt at skrive i dansk. Problemet er at jeg roder meget tit rundt i tingene når jeg skriver meget. Hvis I kender til en god gymnasielærer som tilbyder lektiehjælp, så vil jeg være jer evig taknemmelig hvis I kan sende mig navnet... -
Mugging
ForumindlægNogen der ved, hvad mugging hander om, jeg forstår ikke teksten .? -
FRANSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej alle søde mennesker! Jeg er virkelig, virkelig på skideren. Mit fransk er elendigt, og får karakter for en oversættelse jeg skal lave til imorgen. Derfor vil jeg høre om der er nogen der ville være rare at oversætte denne tekst for mig. Verberne står desuden i infinitiv: Hélène accepterer ga... -
Frekvensspektrum???
ForumindlægHej alle sammen Er der nogle der kan forklarer mig hvad frekvensspektrum er? Hvis man taler indenfor bølger og resonansrør? Håber i kan hjælpe, da der står nemlig intet på nette om det! :-( -
Vurdér min eksamensopgave i samf.
ForumindlægHej. Jeg leder efter 1, gerne 2, der lige vil kigge min eksamenopgave i samfundsfag igennem og rette og vurdere den. Jeg fik 4 til eksamen, hvilket jeg blev noget overrasket over. Jeg overvejer derfor at klage og vil gerne have en vurdering fra en af jer kompetente dertil som er derude. Bare ... -
SSO-krise!!!!!
Forumindlæghej allsesammen... jeg sidder i den her uge og knokler med min sso, og er gået mere eller mindre i stå... jeg tænkte på, at hvis der er nogle af jer har læst the fifth child af Doris lessing, om i så ikke kunne give mig nogle gode råd til hvad jeg kan skrive inden for miljø, komposition og den ... -
hva betyder: alfa-perp inden for vektorregning
Forumindlægjeg skal finde ud af hvad begrebet perpendicular vector alfa-perp betyder, kan det passe det er tværvektoren? -
Objektivt el. subjektivt??
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal skrive en kronik om fortællende journalistik. I kronikken skal jeg desuden karakterisere de fortællermæssige og stilistiske virkemidler i Morten Sabroes "En luder steg af toget, kap. 6". Derudover skal jeg med inddragelse af eksempler diskutere betydningen af, a... -
Fejlsætning
ForumindlægWhen they had examined the fingerprints, the police was able to prove that our neighbour had burgled us. Jeg kan godt se at det skal være were, men hvordan forklarer man fejlen? Har det noget at gøre med at police er et utælleligt substantiv ? Men det tror jeg heller ik for så skulle det jo neto...
