Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15041 til 15060 af 27879
  • Engelsk stil - high on life

    Forumindlæg
    Hej alle jer derude!!Jeg skal skrive en engelsk stil som omhandler emnet: High on life!Har bare ikke lige selv nogle ideér til hvad jeg kunne skrive om...Så ville bare lige høre om der nogle der har en super god idé, måske?? Jeg ville blive super glad..Knus Helene
  • Logbog - CO2 udledning

    Forumindlæg
    Hej alle:) Jeg har projektuge og jeg tænkte på om der var nogle herinde som har en god ide til hvordan jeg kunne "pimpe" min logbog lidt op? Jeg synes nemlig at det er lidt svært at finde på noget kreativt til dette emne når det drejer sig om logbogen:) Mvh CLLR
  • Engelskstil-Travel

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fået en engelskstil for. Det store emne er "Traveling", men man må selv bestemme om man vil skrive om en af sine egne rejser, en historie eller noget helt andet. Jeg er desværre løbet tør for idéer, så hvis I har en god idé, til hvad jeg kunne skrive om, ville det være dej...
  • Overgangen fra barn til voksen - Freud?

    Forumindlæg
    Hej, vi har om emnet "Overgangen fra barn til voksen" og vores hoved spørgsmål er "Hvornår er man voksen?". Vi skal have noget om Freud og Eriksons teorier med, men synes det er svært at finde - Nogen der kan hjælpe? :)
  • SENSATION

    Forumindlæg
    OK, here's the deal:Jeg skal bruge en historieopgave nu her til den store opgave. Emne er fuldstændig lige meget - det kan være negeropstand eller hvad ved jeg. Gerne karakteren 10 og opefter. På forhånd tak...Please hurry, need it fast
  • eksamen...?

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige spørge, jeg er ikke ligefrem en haj til matematik og skal til eksamen i næste uge. Men hvad sker der egentlig til en matematik eksamen, man trækker et emne eller et spørgsml, men er det så meget bevisførelse eller skal mere vise nogle opgaver eller hvad? (Skal nok lige tilføje...
  • skrå kast & frit fald

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SSO om det skrå kast, det frie fald og luftmodstand på en faldskærm.Hvis der er nogen der skriver om lignede emner, kunne det være rart at udveksle erfaringer, data og lignende.Skriv hvis du har lyst./Jesper/
  • emnevalg..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har valgt kemi og matematik til stp projektet. Problemet er at jeg INGEN idé har til selve emnet. Hjææælp mig. Det er kemi og matematik på A-niveau..
  • hjælp til at finde produkt

    Forumindlæg
    hej vi er 2 piger der har brug for hjælp til at finde et produkt. vores emne er kvindelige idealer, og vi har ingen ide skulle helst have valgt inden idag nogen der kan hjælpe??
  • Opbygning af synopsis

    Forumindlæg
    Hej folk, jeg skal til at skrive en synopsis om et selvvalgt emne på historie studiet og det er mit første år. Er der nogle af jer der kan fortælle mig lidt om, hvordan en synopsis skal se ud, og hvordan sådan en skal opbygges? Er det det samme som i gymnasiet, eller hvordan er det lige man kan...
  • Termilsagen

    Forumindlæg
    HejJeg skal gerne bruge nogle oplysninger om forløbet omkrig termilsagen. Hvis der derfor er nogen der ligger inde med gamle opgaver vil jeg gerne have et kig på dem. Links til gode hjemmesider om emnet er også meget velkommende!--Xzir
  • Essay

    Forumindlæg
    Heej. Jeg er igang med at skrive et essay. Det skal fylde ca. 1200 ord. Men jeg kan kun få mit til at fylde ca. 350 ord. Mit emne er aktiv dødshjælp. Hvad kan jeg gøre?
  • Prostitution

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 9.klasse og har projektuge. Vores overemne er " det frie valg" og jeg har valgt emnet prostitution. Er der måske nogen der har en kreativ ide, til et produkt som jeg kan bruge? Tak på forhånd!
  • Eksempel på Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inden med en problemformulering til historie HF-fag? Jeg har bare brug for skabelonen, da jeg ikke har bestemt mig for emnet endnu. Og Nej, jeg kan ikke spørge min historielærer. Han lever i 1970´erne:-)
  • kroppens udnyttelse af energi?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen kender en god bog/internetadresse om "kroppens udnyttelse af energi"?Jeg arbejder med emnet "krop og energi" i naturfag (kondition, udnyttelse af energi) men kan ikke rigtig finde noget om dette. Håber der er nogen der kan hjælpe?mvh mig
  • Menneskerettigheder i Kina.

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg ville høre om der nogen der har ideer til noget godt materiale, uden det vestlige populistiske syn på Kinas menneskerettigheder, og noget om deres udvikling med menneskerettigheder sammen med den økonomiske udvikling .. eller bare hvis nogen har noget til emnet der kunne inspirere :) t...
  • Bog om egoisme/egocentrisme/intolerence

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger en god bog med emnet "egoisme/egocentrisme" eller "intolerence". Det skal være skønlitteratur. Hvis en af jer sidder inde med navnet på sådan en, ville jeg blive meget glad, hvis du/i skrev det nedenfor.
  • Nelson Mandela PRODUKT

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger der har svært ved at finde på et produkt til vores projektopgave. vores overordnet emne er: den/de forandrede og vi har så valgt Nelson Mandela. er der nogen der har nogle ideer til et produkt? tak på forhånd
  • Partialbrøk og ægyptisk matematik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har i min opgaveformulering fået at vide at jeg skal bestemme nogle konstanter ud fra en partialbrøk hvilket er nemt nok, men hvordan finder jeg stamfunktionen og er der nogen som ved hvordan det skal passe ind i emnet? jeg kan ikke helt se mig ud af det.....?
  • Kulturelle forholds indflydelse på forbrugernes beslutningsproces i Kina?

    Forumindlæg
    * Kulturelle forholds indflydelse på forbrugernes beslutningsproces i Kina? Jeg skal svar på dette, men kan ikke rigtig finde, et sted man kan læse om det, håber på der er en der evt. kunne hjælpe. Eller en der evt. ved noget om emne' her. ...