Søgning på: fysik b eksamen. Resultater: 15061 til 15080 af 122597
-
dansk A Eksamen HF !!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd. -
dansk Eksamen A
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. -
Monosakkarider, disakkarider - hjælp til eksamen
ForumindlægHej folkens! Nogen som kan hjælpe mig med at forklare den kemiske opbygning af mono og disakkarider?? -
DNA og RNA - eksamen
ForumindlægJeg har vikelig brug for hjælp: Proteinsyntesen 1. Hvilke forskelle og ligheder er der mellem DNA og RNA. 2. Hvordan danner cellen et ønsket protein? 3. Diskuter, med baggrund i filmen, det røde guld, hvad vores kendskab til og mekanismen bag proteinsyntesen kan bruges til. Jeg ved det... -
please hjælp jeg skal op til eksam imorgen.
Forumindlæghvorfor kan man ikke afskaffe efterløn, når det er en fordel. -
PSYKOLOGI EKSAMEN 2011
ForumindlægHeysa Jeg skal op i Psykologi i morgen, har fået 24 timers forberedelses tid. Jeg har trukket Ekstreme bevægelser nogle der har nogle gode problemformuleringer/hypoteser til min synopsis? :) -
Musik, fransk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der har nogle underemner til fransk musik? -
Energi: Smeltning og fordampning - Eksamen, haster!
ForumindlægHejsa, det er mig igen. Jeg forstår ikke spørgsmål 3 i det eksamensspørgsmål jeg har trukket: 3. Giv et konkret beregningseksempel hvor faseskift indgår. Er der et klogt hoved der lige kan give mig nogle eksempler? På forhånd tak. -
Velfærdsstaten samfundsfags eksamen
ForumindlægJeg har om statens rolle i er forskellige velfærdsmodeller og jeg skal finde kilder der viser dette. Jeg har prøvet flere forskellige ting men kan ikke finde nogen eksempler -
HJÆLP! Engelsk mundtlig eksamens emne
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart op i mundtlig engelsk og jeg ved stadig ikke hvad min emne skal være. Jeg skal vælge et underemne til en af disse overemner: - South Africa - New York - Youth/Growing up - Australia Jeg har ingen ide om hvilket overemne og underemne jeg skal vælge. Det jeg hælder aller... -
Identitet - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for lidt hjælp her. Jeg har trukket det brede emne "identitet" og jeg skal så finde en tekst til det som jeg vil arbejde med men jeg kan simpelthen ikke finde en.. Jeg vil gerne at det er en tekst der omhandler dansk identitet som fx. en tidligere landsholdssa... -
Eligisk lyrik, hjælp til eksamen
ForumindlægHej, jeg er gang med at forberede mig til min afsluttende prøve i mundtlig dansk, jeg har trukket emnet eligisk lyrik, er der nogen der kan hjælpe mig med genre trækkende for hvad eligisk lyrik? :) På forhånd tak. -
Differenskvotienten!! Mundtlig Mat Eksamen
ForumindlægHvordan skriver mand x^2+x ind i differenskvotienten f(x0+h)-f(x0)/h ??? Kan simpelthen ikke få mine svar til at passe, og jeg skal bruge tretrinsreglen til resten af spørgsmålet, er der er venlig sjæl der kan hjælpe mig? :-) -
Engelsk skriftlig eksamen i folkeskolen
ForumindlægHej min lærer siger at der er en grænse på 450 ord for en engelsk stil fordi sensoren der retter den kan trække karakterer fra hvis den er for lang. Passer det? nogen lærere derude der kan svare på det? på forhånd tak -
24-timer eksamen synopsis ??
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag et emne i psykologi som er udviklingspsykologi, og så har jeg to bilag om børn der bliver rost på den forkerte måde og om resiliens, børn der klarer sig godt trods omstændighederne. kan bare ikke komme igang med synopsen, jeg er gået i stå. håber nogen kan hjælpe mig v... -
Vurdering af spansk eksamen!!09
ForumindlægEr i ikke søde med at komme med et på på en karakter? studentereksamen2009 Her kommer min stil: Una chica joven escribe al consultorio de María: Hola, me llamo Carmen. Soy Mexicana, pero vivo en Los Angeles. Mis padres llegaron hasta aquí en 2005, peromi hermana menor Clara y yo he... -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
Mundtlig eksame i engelsk
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket ''crime'' som overemne og jeg skal selvfølgelig selv vælge mit underemne. Jeg vil bare lige høre om i har nogle ideer? tak på forhånd -
Hjælp!!!! Eksamens spørgsmål...Aldehyder og ketoner
ForumindlægVis, hvordan man kan undersøge, om stoffer er aldehyder eller ketoner.?? help please?? -
regnbuen - eksamen snart hjælp !
ForumindlægJeg skal forklare regnbuen som resultat af refleksion og brydning - men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an? - en anden ting er at jeg virkelig mangler nogle gode hverdagseksempler på hhv. refleksion, brydning og totalrefleksion - er der nogen der kan hjælpe ? :)
