Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15061 til 15080 af 38620
-
sds-page
ForumindlægHvad bruger man sds.page til ? -
metoder
ForumindlægHej allesammen. Jeg undrede mig over hvilke metoder man bruger i dansk historie opgaven. Både indenfor dansk og indenfor historie. Nogle der kan komme på noget? på forhånd tak. -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til engelsk mundtlig på B niveau. Som I nok ved trækker man en ukendt tekst og har 1 times forberedelse. Man skal derefter perspektivere til en tekst fra pensum. Det jeg har gjort er at skrive lidt til enhver tekst vi har læst i klassen så jeg har mine perspektiveringstekste... -
Fortolkning - digt
ForumindlægI en stil, jeg skal skrive, har jeg valgt at fortolke et digt, men da jeg ikke tidligere har prøvet det, tænkte jeg på, om der ikke er nogle af jer, som vil skrive de vigtigste ting, man skal tage op, når det handler om fortolkning af digte? -
Sætningsled
ForumindlægHej.. Har i en aflevere fået til opgave at bestemme sætningsled i følgende sætninger.. Og er totalt lost! Experts believe companies will increasingly focus part of their recruitment effort on schools. ..the firm does not offer them a chance to join the scheme until they have completed their G... -
Ang. ChemSketch
ForumindlægHvordan kan man via dette program fremstille billeder som dem i denne opgave?? opgaven: https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o8922.pdf se side 3 -
musik eksamen + instrumentering
ForumindlægHey folkens, skal til musik c eksamen i overmorgen og er sådan lidt nervøs for at trække underemnet instrumentering.. Hvad skal man sige? Der er jo næsten ingenting at sige!! Forresten nogle goder fif til hvad man bla. også kan sige under disse emner?: - Form - Harmonik - Melodik - Groove Mit em... -
the great gatsby
Forumindlæghej er der nogen der har læst "the great gatsby" og kan huske hvad der foregik i kapitel 9? min bog er nemlig blevet væk... -
sproglig-stilistisk sammenligning Hvad er det ??
Forumindlæghej jeg sidder og laver en sproglig stilisk sammenigning men hvad er det eneligt og hvad er det vigtigste af tage fat i.. hilsen Christian Thøgersen -
buskab i novellen...
Forumindlægindian camp? nogen som har læst den? Tak på forhånd! -
Studieretningsprojekt HJÆLP
ForumindlægHejsa.. Er der nogle som har en idé til hvilket emne man kunne have, hvis man vil kombinere Historie og musik i sit studieretningsprojekt? Eller hvis man ville kombinere Musik og Drama?? Håber der er nogle som vil hjælpe.. Hilsen Mie -
Boganmeldelse hjælp mig
ForumindlægJeg skal lave en boganmeldelse af bogen "pop tøs" jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op for har ikke fået læst den hele og den er til i dag! Hjælp mig -
2.g opgave ?
ForumindlægHej sidder her er mega meget i tvivl om, hvad jeg skal skrive i min 2.g opgave.. kan vælge imellem historie og dansk..? Hvad synes I ? -
Problemformulering
ForumindlægHvordan laver man en problem formulering..? Skal foreksempel skrive om ungdomskulturen.. -
HASTER. EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej er der nogle der ved, hvad 1datasæt betyder -
Metode?
ForumindlægHej, hvilken metode bruger man, når man i fagene samfundsfag og religion diskuterer de fordele og ulemper, der er med aktiv dødshjælp? -
Sekundær/Primærlitteratur?
ForumindlægHej Nogle steder har jeg læste at man skal dele sin litteratur op i sekundær og primær litteratur. Skal man gøre det, og hvis ja, hvordan? Har lavet min litteratur liste sådan, at jeg har skrevet internetsiderne op, og hvornår de sidst er tjekket. Og nedenunder har jeg skrevet de bøger jeg har b... -
HJLÆP VIGTIGT! Cuba og USA
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere min studieretningsopgave om 2 uger. Et af spørgsmålene er: Find eksempler på hvordan retorik og propaganda har været brugt af begge parter som kritik af naboen. Er der nogen som måske har nogle gode ideer med hvad jeg kan gøre her? -
Hjælp til rettelse.
ForumindlægEr der ikke nogen søde mennesker der har lidt tid til at rette min danskstil, på næsten 2 sidder.er ikke så god til det, ved ikke hvad jeg laver forkert når jeg retter dem. overser også de fleste kommaer. Men hvis der er nogen søde mennesker der har lidt tid til at hjælpe mig med det vil jeg bliv... -
Emner
ForumindlægHej alle :) Jeg skal også igang med at skrive AT - ressourcerummet er "videnskab og ansvar". Jeg mangler nogle gode ideer til hvad jeg kunne arbejde med. Jeg kunne godt tænke mig at skrive i biologi og dansk! Nogle forslag?
