Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15141 til 15160 af 27879
  • Optimering

    Forumindlæg
    Jeg ved godt at jeg fremover ikke skal oprette sådanne indlæg, men vil i ikke lige kigge på det 2.sidste indlæg under emnet: optimering?jeg vil gerne vide om jeg har gjort det korrekt.i kan bare svare ja eller nej.
  • Næringsberigelse og bundvendinger?

    Forumindlæg
    Jeg er ved, at skrive en rapport om emnet 'søen - et økosystem'. - og jeg skal skrive om næringsberigelse og bundvendinger? Det ved jeg jo slet ikke hvad er... Nogen der vil hjælpe mig? Jeg går i 8. klasse (: På forhånd tak!!
  • nogen der kan hjælpe? - ekstrem sport.

    Forumindlæg
    Har valgt fagene da/sa - emne: ekstrem sport. Nogle der kan anbefale en god artikel eller et kort værk til at bruge at analysere i (meget omkring følelsen af ekstermsport, fx bjergbestigning).
  • Figur + spørgsmål HJÆLP

    Forumindlæg
    hej Jeg har en figur jeg skal forklare + et spørgsmål (der ikke har noget med hinanden at gøre dog under samme emne) jeg skal have lidt hjælp til.. jeg har vedhæftet billede. Nogen der evt. kan hjælpe? det haster en smule..
  • Hvordan opstår små øer?

    Forumindlæg
    Hey!Ja, som overskriften siger har jeg ikke helt styr på hvordan små øer, som fx Tuvalu, er opstået. Har det noget med vulkaner at gøre, eller?Hvis der er nogen, der har nogle links til emnet vil jeg blive super glad hvis i gad hjælpe :)På forhånd tak!
  • Obligatorisk Selvvalgt Opgave - Tømrer

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en fordybelsesdel som Tømrer. Kunne f.eks. være hvordan man laver et spær på et hus osv. Hvordan skulle jeg kunne skrive flere sidder om, hvordan man laver et spær til et hus? Har du evt. nogle andre emner jeg kan bruge? - TAK.
  • tsunamien i asien

    Forumindlæg
    jeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :)
  • problemformulering.

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus
  • Kender du en tysk virk.?

    Forumindlæg
    er der nogen som kan nævne nogle tyske virksomheder... skal skrive en opgave i tysk, så..hmm kender ikke så mange tyske firmaer..I må også gerne give nogen sider hvor jeg kan finde oplysninger om emnet.. På forhånd tak..
  • FSA. 2008 jan/dec. (sygeksamen. )

    Forumindlæg
    heej. Jeg vil spørger om der er nogen der har været til sygeeksamen. 2008 dec/jan.- - Nogle der har emnerne?. Eller som kan huske dem. altså hvad var overemnet til matematik?. Og hvad var stilemnerne til dansk.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP.. !!!!! - Så er i søde, Hvis i hjælper.
  • FSA. 2008 jan/dec. (sygeksamen. )-

    Forumindlæg
    heej. Jeg vil spørger om der er nogen der har været til sygeeksamen. 2008 dec/jan.- - Nogle der har emnerne?. Eller som kan huske dem. altså hvad var overemnet til matematik?. Og hvad var stilemnerne til dansk.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP.. !!!!! - Så er i søde, Hvis i hjælper.
  • Faglig supplering i kemi

    Forumindlæg
    Hej, Har brug for lidt hjælp til en opgave i kemi. Herunder evt lidt faglig supplering i emnet "kemi i rygning" selve opgaven er ikke den færdige, men blot et teoriafsnit. Skriv gerne hvis i er interesserede i at hjælpe På forhånd tak! :)
  • Tortur

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har projektopgave om emnet "tortur". Lige nu er jeg ved at finde noget om regler og love for tortur, men er gået i stå. Er der nogle som har nogle nyttige sider? Eller selv har skrevet en opgave om tortur som manmå se?Please..har brug for hjælp.!Kan kontaktes på : thulinheldorf@...
  • Hisopgave kvindernes organisering på arbejdsmarked i ca. 1870-1900

    Forumindlæg
    hej..Jeg er i gang med at skrive historie opgave om kvindernes organisering på arbejdsmarked i ca. 1870-1900, men er gået lidt i står.Derfor vil jeg høre om der er nogle der har skrevet en opgave om emnet og kender til nogle gode bøger eller andet..håber på lidt hjælp :)
  • Essay.. klimaændringer???

    Forumindlæg
    Hej... jeg er igang med et essay i dansk, hvor emnet er klimaændringer, og jeg havde lidt en ide om at sammenligne klimaændringer med et eller andet, men jeg kan ikke komme i tanke om noget. er der nogen der kan hjælpe, det haster nemlig lidt :) tak på forhånd.
  • klimaændringer...????????

    Forumindlæg
    Hej... jeg er igang med et essay i dansk, hvor emnet er klimaændringer, og jeg havde lidt en ide om at sammenligne klimaændringer med et eller andet, men jeg kan ikke komme i tanke om noget. er der nogen der kan hjælpe, det haster nemlig lidt :) tak på forhånd.
  • Sputnikchokket

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver 3g AT lige nu, og har valgt emnet 'rumkapløbet' Situationen er den, at jeg igen/meget få kilder har, og en kilde omkring sputnikchokket ville være virkelig lækker. Hvor kan jeg skaffe sådan en, lige på faldrebet? mvh
  • Hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til min problemformulering. mit emne under rejse er Migration, og vil gerne have om kultursammenstød/møder. og noget med hvad der kan sker når man rejse fra et andet land og tager sin religion med, og hvilket konflikter det kan medførw. TAK:)
  • Danskopgaven

    Forumindlæg
    Hey..folkens..!Jeg skal snart til at skrive danskopgaven i 1g, men jeg aner ikke hvad jeg kan skive om... Er der nogle herinde der har nogle gode ideer..eller eksempler på emner I selv har skrevet om.. På forhånd TAK!
  • lidt hjælp sædelighedsfejden

    Forumindlæg
    Hey alle der ude tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med hvorfor sædelighedsfejden + seksualmoralen var et vigtig emne i naturalismen? har kigget på nettet og fundet en del informationer om sædelighedsfejden i sig selv, men ikke hvorfor den var så vigtig... Haber nogen vil hjælpe mig da d...