Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15141 til 15160 af 48931
-
Hvad er protest?
ForumindlægSkal skrive tysk stil om, bla: "Was ist protest"?? Nogen der kan hjælpe. Er på bar bund. -
Flygtningelejr
ForumindlægJeg har en dansk stil om flygtningelejre og enkernes land. Den kan findes på opgavebasen, 9. klasse og så flygtningelejr. Kan jeg få noget hjælp?!?! -
Myter..
ForumindlægHej derude.. Jeg skal skrive en dansk stil en myte. Er bare i tvivl om hvad det skal være for en myte?? nogen der kan hjælpe mig. Evt. læg ud med ideer. -
En god indledning?
ForumindlægJeg skal skrive stil om Tsunami, om for at fange lærerns interesse, ville jeg gerne høre om der er nogle som har et forslag hvordan man kunne bygge ens indledning op?:) -
jeg har brug for hjælp
ForumindlægEr der nogen der rette min lille stil , kan I også skrive lidt mere på den , eller tilføje noget , fordi jeg synes at jeg har ikke skrivet så meget . :( taaak -
Jeg hader folk som siger..
ForumindlægDet jeg hader ved folk er at når de spørg om hvordan konklusionen ved en stil er lavet og så det første de siger er at hvor har du nakket konklusionen ? -
Opgave/fil
ForumindlægEr det bare umuligt at man ikke kan hente opgaverne ned i wordformat?? For fanden da.. Dårlig stil. På forhånd tak.. -
Potens: reducer følgende
ForumindlægHej, jeg skal reducere følgende til én potens 813/93*32 Hvis ikke det 32 var der vidste jeg godt hvad jeg skulle gøre, men hvad skal jeg stille op med det? -
Ubestemte kendeord, hankøn eller kasus?
ForumindlægMin veninde og jeg har fået stillet spørgsmål: Sie hat _____ ihr Fahrrad geliehen. (Freund) Hvad skal der stå, og hvad er meningen med sætningen? Mange tak på forhånd :) -
Dansk FS10 glemt overskrift
ForumindlægGlemte at skrive overskriften på det valgte emne i dansk skriflig fremstilling FS10 i afgangsprøven, tror i at det trækker meget ned i karakteren??? -
Google Translator
ForumindlægJeg vil høre om hvor godt er google translator? Jeg ved, af mine egne erfarninger, at i tysk er den ikke, så god, men i dansk-engelsk skulle den være okay? eller hvad? Hvilken karaktere kan man cirka få, hvis man bruger google translator, vil i skyde på i engelsk ? -
AT - Katastrofen, årsager og konsekvenser
ForumindlægSom overskriften siger er det vores næste AT emne, og vi skal vælge mellem fagene dansk, engelsk og spansk. Jeg kan sagtens se mulighederne for at skrive om emnet i fag som samfundsfag, historie, religion osv., men jeg kan virkelig ikke finde nogen problemformulering i dansk, engelsk eller span... -
Råd og tips
ForumindlægHej.Jeg sidder her og forbereder på min sidste eksamen til jeg endelig får huen og det er spansk.Når man sidder og skriver 1 A4-sider med diverse temaer osv., så føler man sig sikret.Men hvordan vil det foregå til eksamen? Jeg mener, stiller de helt umulige spørgsmål, som man må hakke sig igennem... -
mundtlig eksamen
ForumindlægHej.. For at bestå en mundtlig eksamen.. Skal man så bare fyrer den af giive den gas, komme ind på alt der indeholder emnet man har trukket. Man skal slet ikke være afslappende, man skal bare joke lidt fyrer den af sørge for at man kommer ind på emnet fra forskellige vinkler af.. Snakke konstan... -
SSO, kildeanalyse
ForumindlægHej. \nJeg har fået lidt problemer med min opgave. Jeg skal ikke lave en vurdering, men en diskussion i min opgave, hvilket min lærer har sagt indbærer at man stiller de forskellige synspunkter fra kilder op overfor hianden og vurdere dem kritisk. Men så er problemet bare at jeg nu ik rigtig ved ... -
Gode råd til skriftlig årsprøve i dansk
ForumindlægHej alle. Jeg skal om få dage til skriftlig årsprøve i dansk. Jeg er rigtig spændt, da det er første gang. Jeg plejer at bruge mange dage på at skrive en stil, så er spændt på om jeg kan nå det hele på 5 timer. Har I nogle super gode råd? Tak på forhånd :-) -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
Tysk - eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Skal til eksamen imorgen, ville lige hører om der var nogle som ville være super behjælpsomme og rette teksten her.. Sport und Frezeit Fussball Warum habe ich dieses Thema Gewählt? Ich habe das thema, Fussball gewählt. Ich habe dieses Thema gewählt weil ich finde es interess... -
Jeg skal skrive om min mormor.
ForumindlægJeg skal skrive en stil om min mormor, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal fortælle. Hvis der er nogen der har gode råd, så må i endelig gerne fortælle det. Tak på forhånd :) -
Test: adjektiv eller adverbium
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled til &q...
