Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 15161 til 15180 af 60468
  • Kemi eksamen htx :)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til kemi eksamen her meget snart d. 1 juni. Jeg vil derfor høre om der var nogen, som ligger inde med kemi eksamen A niveau på htx? :) Er det muligt at jeg kan få tilsendt den eksamensopgave med besvarelser? Tusind tak!! :D
  • EKSAMEN bange hjælp :O

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til biotek eksamen og ret nervøs og bange for den. Derfor ville jeg spørge om der er nogle, der har været til mundtlig biotek eksamen og har nogle god råd og tips til hvordan man kan klare sig godt? Tak :)
  • Naturgeografi C! Hvordan er eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal til NG eksamen i morgen, og jeg blev ret skræmt af at kigge på EMU.dk. Så jeg ville lige høre om der er nogen der har været til NG eksamen som lige lort vil fortælle hvad der forventes? og hvad et spørgsmål kan være? Venligst Camilla
  • Dansk eksamen- En æggesnaps.

    Forumindlæg
    dansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :)
  • Hjælp til mediefag B-eksamen

    Forumindlæg
    Jeg er skide nervøs, jeg skal op til mediefag b-eksamen på tirsdag Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne forklare hvordan de greb den eksamen an og hvad de følte de havde styr på og skulle have haft mere styr på? - Tusinde tak :)
  • Hvor meget er en mundtlig eksamen vægtet?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har trukket kemi mundtlig til eksamen. Jeg har fået 2 årskarakterer i kemi - mundtlig og skriftlig. Bliver min mundtlige årskarakter for kemi fjernet til fordel for eksamen, eller hvordan bliver det hele opskrevet, og hvor meget vægter det?
  • Eksamen - søger tidligere opgaver

    Forumindlæg
    Hey. Som bekendt er der samf eksamen i morgen. Søger en god opgave, hvor alle punkter er inddraget, med hensyn til teorier, argumentation osv. PS. noget der kan anbefales at læse til inden eksamen? På forhånd tak og held og lykke til alle derude
  • DESIGN C EKSAMEN 2011

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal her snart til eksamen i design på c niveau. Prøven er baseret på portfoliemappen. Men jeg ved ikke rigtig hvad sådan en prøve går ud på?! Er der nogle af jer, der har været oppe i sådan en eksamen, som kunne fortælle mig hvordan det foregår :) Tak på Forhånd.
  • Religion B eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle herinde der ved hvad man skal kunne ekstra i religion B eksamen i forhold til religion C eksamen? Og hvad der skal til for at bestå, få 4, få 7 osv. I hvert fald hvad der skal til for at bestå! På forhånd tak (: - Michelle
  • tilbydes hjælp til bio eksamen

    Forumindlæg
    mangler du hjælp til bio-eksamen? Jeg er uddannet biolog med speciale i formidling. Jeg har undervist i flere år efterhånden og hjulpet mange med at klare sig gennem eksamen. Jeg bor på fyn. Skriv til mig hvis du er interesseret i en privatlærer. mvh signe
  • spansk mundlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til spansk mundlig eksamen. Det var den eksamen jeg virkelig håbede jeg IKKE trak. Nogen der har været op før og kan fortælle mig hvor meget de faktisk forventer man skal kunne? hvordan er spørgsmålene? nogen der har fif til forberedelsen? Tak på forhånd
  • Nogen der har lyst til at rette noget engelsk?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville høre om nogen der havde lyst til at rette min essay for grammatiske fejl. Det vil betyde enorm meget Sid mit svar i dette forum Hilsen Marie
  • Optimal mad og væske før en eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, kom med et bud, som sætter ydeevnen i top. Gerne både morgenmad og aftensmad til dagen før!!
  • 9. Klasse Fysik Kemi Eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen derude, som kende nogle gode forsøg at bruge på 9. klasses fysik niveau, til eksamen? Jeg skal bruge to forsøg til hver: - Syrer og Baser - Salte og Ioner - Radioaktivitet - Magnetisme og Elektromagnetisme - Olie og Frobrænding Tak på forhånd :)
  • Hvornår får man -3 til skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner: Til årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 mundtligt. Grunden til jeg henvender mig til jer er, kan man få -3 til skriftlig eksamen og hvornår kan man risiker og få det.. Det drejer sig om Matematik A
  • AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
  • Engelsk kursus søger i sommer 2015

    Forumindlæg
    Jeg efterlyser nogen der kan vejlede mig til hvor jeg kan læse Engelsk i sommeren, så jeg kan blive dygtigere? Jeg er ikke pt så dygtig, men vil gerne bruge sommeren til at virkelig gøre noget ved det. Jeg bor i København Sydhavnen.
  • SRP - Engelsk A & Samf B

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg har valgt at skrive i engelsk a og samf b, og gerne inden for noget ungdomssociologi - ungdomskultur, kriminalitet samt kultursammenstød. Jeg ved bare ikke hvad emne samt værker jeg skal gå ud fra. Nogle der har nogle gode forslag?
  • Rettelse af 4 siders engelsk opgave

    Forumindlæg
    Hej allesammen vi er nogle universitets studerende der er i gang med en opgave som skal skrives på engelsk. Vi ønsker nogle til at rette vores opgave. håber nogle er friske på at rette vores 4 siders opgave.
  • Engelsk skriftlig fremstilling fsa - opgaver?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen herinde, som ved hvilke emner/opgaver der typisk indgår i en engelsk skriftlig fremstilling til terminsprøverne, eller er der helt frit slag? Håber I kan hjælpe mig på vej ;) Et kæmpe kram fra forvirrede mig :)