Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15261 til 15280 af 119027
-
FAG...hjælp
Forumindlæghvad handler diss fag om: Psykologi Filosofi Markedskommunikation Mediefag Hvad skal jeg vælge niveau B eller C???? -
Karakter
ForumindlægHej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig? -
Regneregler for differentialkvotienter
ForumindlægEr det nogen der kan hjælpe med regneregler for differentialkvotienter? Hvilke regneregler er relavante, hvordan forklares de osv. det er til mundligeksamen, matematik b-niveau.! -
Rettelse bedes!
ForumindlægEn venlig, som orker at rette min engelske stil igennem? Der er tale om engelsk på B-niveau. -
TI89 købes
ForumindlægHej alle.. Jeg leder efter en brugt TI89 lommerregner til matematik B-niveau. Vil helst ikke give mere end 800-900 kr for den. Hilsen Louise -
Hjælpelærer søges.
Forumindlæghej. søger hjælpelærer til matematik. har det på b niveau i gymnasiet og skal til eksamenen i det her til jul. bor i odense. nogen der kan hjælpe? Mvh Trine. -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan finde ALLE terminsprøve facist til engelsk b niveau fra del prøve 1? -
SSO
Forumindlægjeg har matematik på b niveau og vil gerne hav det som min sso jeg vil bare spørge hvad er den bedste og nemmeste opgave. -
SSo
Forumindlægjeg har matematik på b niveau og vil gerne hav det som min sso jeg vil bare spørge hvad er den bedste og nemmeste opgave. -
diff.
ForumindlægJeg har snart test i diff regning. Er der ikke en der lige kan lave en opg jeg kan løse? B niveau -
opgave 3011
ForumindlægNogele der har mulighed for at hjælpe mig med at løse opgave 3011 i bogen "Eksempler på vejlende eksamensopgaver" (1998) Niveau B ?? -
Biologirapport
ForumindlægEn, der har lyst til at læse en biologirapport igennem om musklerne og ydeevne ved bl.a. hoppe? Gerne lidt respons. Niveauet er B På forhånd tak! -
hvad skal man øve sig på ?
Forumindlæghvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :) -
Studentereksamen 2007 opgaver?
ForumindlægEr der nogen som har lavet det matematik som blev brugt til studentereksamen på B-niveau i 2007, som jeg må få? -
Eksamensopg.2007
ForumindlægHej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold. -
eksamensopgaver
Forumindlæghej alle.. hvor kan man downloade gamle eksamensopgaver eller lignenede til matematik b niveau. udover uvm.. på forhånd tak.. -
Links til kemi test
Forumindlæghey everybody! er der nogen der kender nogle gode links, hvor man kan teste sig selv i organisk kemi på B-niveau ? Tak -
STX083-MATB
ForumindlægHej Jeg sidder og skal løse et eksamenssæt fra december 2008 på B niveau, og ville spørge om, der var nogle som havde besvarelserne? Mvh. -
Unge og medier- eksamen
ForumindlægJeg har trukket unge og medier til psykologi eksamen på b-niveau og skal udfra der lave en problemformulering. Hvilke teorier er vigtige at tage med? -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet?
