Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15281 til 15300 af 119027
-
Delprøve 1
Forumindlæghej. er der nogle som har lavet Delprøve 1 fra studentereksamen december 2009 B-niveau. hvis i har vil i så ik være søde at lægge den ind på studieportalen På forhånd tak -
En venlig sjæl der vil rette stil på 700 ord?
ForumindlægNogen der vil rette min engelsk stil på B-NIVEAU på 700 ord. Ville være dybt taknemmelig!!!!! Håber en venlig sjæl er frisk:) På forhånd tak. -
En venlig sjæl der vil rette stil på 1,5 side
ForumindlægNogen der vil rette min engelsk stil på B-NIVEAU på 1,5 side. Ville være dybt taknemmelig!!!!! Håber en venlig sjæl er frisk:) På forhånd tak. -
Fransk eksamen
ForumindlægHej. Nogen, der ved, hvordan fransk eksamen foregår på gymnasiet? Går i 1.g og har det på B-niveau. Altså fortsætter. -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg søger nogle gode råd, hjemmesider, dokumenter eller blot en side til at øve mundtlig spansk på til eksamen på B-niveau? -
Eksamen ?
ForumindlægHvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ? -
eksamensprojekt 2011
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvilke nivauer man skal have, hvis man vil lave et tværfagligt eksamensprojekt??? er der krav om at mindst en af fagene skal være B - niveau ???? -
Engelsk-kurser
ForumindlægHej! Kender nogen af jer et godt sted, hvor man på et år kan lære godt engelsk på B eller A-niveau :) -
Lommeregner: Texas TI-Nspire CAS
ForumindlægMeget avanceret lommeregner til matematik på B og A niveau. Ca ét år gammel, inkl manualer osv. Pris 800 kr. -
Sælges: Texas TI-Nspire CAS
ForumindlægInkl manualer, kvittering osv. God stand. Til Matematik på A og B niveau. NU 700 KR. -
HJÆLP! Nervesignal-.-'
ForumindlægJeg har fået en biologi opgave (B-niveau) der lyder: Gør rede for: Nervesignalets overførsel og progression Er der nogen der kan hjælpe med det? -
Forklare tekster ???
ForumindlægHej Er her nogen som er super dygtige til engelsk, som gider læse en tekst og forklare hvad den handler om? Det er engelsk på B niveau. -
Hjælp til aflevering
ForumindlægEr der en som vil hjælpe med 3 opgaver i fransk mod et lille beløb? Det er på B niveau, og er primært grammatik -
Eksempler på tekster o.l.
ForumindlægHej, Kan nogen henvise mig til eksempler på tekster og billeder som man kan få til mundtlig fransk eksamen på b-niveau for vil gerne øve mig :) -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
Gennemsnit
ForumindlægHej Hvordan regner man sit gennemsnit ud.. Er det ikke noget med man ganger A,B,C niveau med et vis tal.. Er der nogen der kan uddybe? -
VØ lærebog fra systime
ForumindlægHej alle, Er der nogen der har lærebogen i Virksomhedsøkonomi fra Systime (den røde bog med bobler) der dækker B- og A-niveau? -
Grupperede/ikke-grupperede observationer
ForumindlægHej Jeg skal op til matematik B-niveau mundtligt eksamen på mandag, og er blevet spurgt, hvad forskellen på grupperede og ikke-grupperede observationer er. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? -
Hjælp til opg. 4.7 + 4.8 Trojka
ForumindlægVille høre om der er nogle, der kan hjælpe mig med opgaverne 4.7 og 4.8 i Trojkas VØ på B niveau? De skal udregnes matematisk :-(
