Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 15301 til 15320 af 111527
-
Arbejdsløshed – flaskehalsproblem, økonomisk politisk
Forumindlæghej er der nogen der er nogle notater om dette på mail, må i gerne skrive til mig.. tak -
Bølger
ForumindlægJeg er kommet i tvivl, hvad karkteriserer en stående bølge? -
Genretræk i reportage
ForumindlægHej allesammen Jeg er i gang med at skrive en reportage i Dansk. Jeg vil derfor bare lige høre nogle af jer om, hvad der bliver lagt mest vægt på inden for reportagegenren? -
geografi notater og eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til geoC. eksamen og mangler notater, så hvis nogle af jer derude har, så må i meget gerne sende dem til min mail. Det er fra bogen "alle tiders geografi", men er det fra bogen "alverdens geografi" er det også fint nok. Jeg har det personligt sådan at j... -
"hjælp" old eksamen
Forumindlæghej folkens jeg skal op i old på torsdag, og mangler noget hjælp til det opgivende: 1. Thukydid Krigerbegravelse i Athen incl. gravtalen og pesten 2. Thukydid Athen-Melos Platon Kriton 4. Faidon 5. Den gamle Oligark håber at nogen kan hjælpe pg komme med nogle gode råd... Tak på forhånd -
Eksamen Samf. A niveau
ForumindlægHvordan foregår forberedelsen til samfundsfagseksamen på a nieveau og hvor lang tid har man til forberedelse??... -
Rettelse af 11 stykker!?
ForumindlægEn der har mulighed eller vil rette 11 mat stykker jeg har lavet? -
Dead Poets Society - igen!
ForumindlægHvilke digtere læser de i filmen? Walt Whitman, Shakespeare og? -
Barndommens gade
ForumindlægJeg skal skrive et essay om Tove Ditlevsens roman, barndommen gade. Men jeg kan bare ikke kome i gang.. nogen der har et godt råd? -
Konfrontationsmodernisme
ForumindlægNogen der detaljeret kan fortælle mig om: Konfrontationsmodernisme Og psykoligisk realisme -
Analyse af Case
ForumindlægHej, jeg skal lave an analyse af en case, om en dreng der bliver mobbet, men hvordan analyser man sådan en? Jeg skal skrive modulopgave på pædagogstudiet, men mangler en 'analysemodel', er der nogen, som kan hjælpe? pfh. tak! :) -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægNu sidder jeg og skal læse op til dansk mundtlig eksamen, og har ikke rigtig styr på hvor meget jeg skal læse op på, og hvad der er væsentligt og uvæsentligt. Så jeg ville lige høre, om der var nogen der havde et større overblik over det end mig, og om der er nogle emner man ikke behøver at læse... -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Integration ved substitution(bevis)
ForumindlægJeg skal til mundtlig her om et par dage. Og er ved at terpe beviserne igennem. Men denne her fatter jeg simpelthen ikke. Kigger på dette dokument og forstå det ikke. Sætningen er alt for uoverskuelig for mig. Er der en som gider forklare "step by step" hvad der bliver gjort? Så ville j... -
Mangler historienoter
ForumindlægHej SP! Står i den situation at jeg mangler nogle historienoter. Det drejer sig om perioden 1776-1914 eller der omkring. Overordnet eller meget grundige. Jeg tager imod dem med kyshånd. Hvis der er nogle der ønsker at dele dem kan i blot sende en besked, hvis i ikke ønkser andre skal se dem. ... -
Hjælp til ligninger og reduceringer (sider)
ForumindlægHej, er er nogen af jer, der kan kender nogle gode sider, til at øve ligninger og reduceringer, har stærkt brug for det, lige inden jeg får prøve i det :) -
forberedelse
ForumindlægHej Jeg har altid været god til matematik og går i 8. klasse. Jeg er meget intresseret i at høre om nogle gode råd til en "prøve" terminsprøve, som vi skal have i uge 2. Er det en god idé at tage noget slik eller sodavand med? Håber i svarer -
Bølger og Optik
ForumindlægHej Daniel, Jeg vil høre, om du ville have lyst til at dele dine dispositioner fra den gang, hvor du havde Bølger og Optik? Jeg skal nemlig selv til eksamen i det her til sommer, og det kunne være rart med noget inspiration. Hilsen Søren -
Kvindefrigørelse eller?
ForumindlægHej! Jeg regner med, at jeg skal skrive om kvindefrigørelse i 1800-tallet.. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde særlig meget om det, primært her inde. Kunne nemlig godt tænke mig at se hvad andre havde skrevet om og hvordan. Så mit spørgsmål lyder; Kaldte man dette for noget andet end kvinde... -
Prøve i matematik - hvad skal jeg skulle vide?
ForumindlægHej jeg går i 1.g, og skal op til en lille prøve i morgen. I disse ting: Algebra (Procentregning, ligningsløsning, ulighederheder og dobbeltuligheder, funktionsbegrebet og lineære funktioner. Det er uden nogen, som helst form for hjælpemidler. Hvad skal MAN skulle vide om disse ting?
