Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15361 til 15380 af 176853
-
Vinkelhalveringslinie og midtnormal, a' hvad.?
ForumindlægDav! Jeg har en opgave for, som hedder at jeg skal finde midtnormalen og vinkelhalveringslinien, men det er lidt svært når man ikke aner hvad det er! Kunne det tænkes at der var nogen der gad og hjælpe mig.? :D Hilsen Mig ;D -
Fagforening, a-kasse, arbejdsgiverforening og meget mere
ForumindlægHej, vi havde projekt i skolen om fagforeninger og sådan noget.. her stødte jeg på det her link som var til rigtig meget gavn for vores gruppe.. Man kunne lige hurtigt læse om de forskellige ting.. og de har os en masse links man kan klikke sig videre ind på osv.. Så hvis du har om fagbevægelse... -
hjælp til mundtlig mat A ?
ForumindlægHEJ Jeg skal snart op i matematik mundtlig, men ved ikke hvad jeg skal forklare under statistik... please er der nogen der kan hjælpe? Det skal fylde til en 20 minutter.... Spørgsmålets underpunkt er: gør rede for varians og spredning + normalfordeling på forhånd tak, Tanja -
Selvvalgt værk Dansk A
ForumindlægJeg skal vælge 2 værker. Det ene af en dansk forfatter, her har jeg overvejet Den Kroniske Uskyld eller Det forsømte forår. Det andet værk skal være af en udenlandsk forfatter, oversat til dansk. Her er jeg blank. Har I nogle ideer til bøger der er nemme at arbejde med? -
Tyvetøs af Martin A. Nexø
ForumindlægHeej :D Er der nogen der har nogle gode kommentarer til novellen tyvetøs, som jeg kan bruge til min afgangsprøve /: Det må gerne høre til det folkelige gennembrud, da det er mit emne :D -
selvstuderende - Arabisk på A-niveau
ForumindlægHej, Jeg skulle gøre en veninde en tjeneste og hun bad mig om at skrive et indlæg og spørge om nogle der kan fortælle hende lidt om hvordan det er at være selvstuderende og om det er dårligt/godt, altså fordele og ulemper. Håber nogle kan give hende nogle råd :) På forhånd tak :) -
Virksomhedsøkonomi A opgaver
ForumindlægHejsa. Ville høre om der er nogen som kender en god hjemmeside hvori man kan øve opgaver fra faget virksomhedsøkonomi. Gerne med facitliste, så man kan tjekke efter og man har gjort det rigtigt. Det er beregninger inden for bl.a. regnskabsanalyser osv. jeg søger. -
Paradisæblerne - Martin A. Hansen
ForumindlægHvad ligger der i: “du skal vel gå omvejen ad broen, for isen er vist ikke sikker endnu?” -
hjælp til mundtlig historie A
ForumindlægHejsa. jeg skal til historieeksamen d. 16-17. juni. Dette er en firetyvetimerseksamen, og jeg ville derfor høre om der var en af jer big-time-historie-nørder der, mod betaling, ville have tid til at hjælpe mig med denne. Jeg er vel det man kan kalde sød, udadvendt og elendig til historie. Betalin... -
er det ok til A niveau? : statistisk
Forumindlægjeg skal redegøre for hvordan statisk datamateriale kan behandles vha. af grafiske fremstillinger og statiske deskriptorer. herunder har jeg delt det. 1) grupperede data: her er jeg kommet ind på histogram og sumkurve. 2) ikke-grupperet data: her jeg kommet ind på boxplot hvor jeg har brugt no... -
Historie A spørgsmål? i tvivl
ForumindlægHej alle, De tekster man trækker samt kilder, skal man redegøre for teksterne og lave kildekritik på kilderne? Eller hvordan foregår det? -
Hjælp til Engelsk A Delprøve 1
ForumindlægHej kære med studerende! Jeg er løbet ind i et lille problem med en sætning i den delprøve vi skal aflevere. Den lyder: "The war began for 6 years ago". Jeg ved selvfølgelig godt at "for" er fejlen i denne sætning, men jeg skal nedskrive en regl for det, og da jeg ikke... -
HJÆLP HJÆLP (ENGELSK A-NIVEAU)
ForumindlægJeg sidder med en grammatikopgave, og jeg føler mig ret tabt med hensyn til komma og pronomener, det ville være SÅ skønt hvis der var en der lige ville rette det igennem? (Vedhæftede dokument) TAK(: -
VØ A + TYSK
ForumindlægEMNE TIL SRP MED VØA OG TYSK. NOGEN FORESLAG? -
Bioteknologi A august 2012
ForumindlægHej. Er der har lavet opgave 1 i eksamenssættet fra august 2012? Det handler om svampe og farvestoffer, og jeg kunne ærlig talt godt bruge lidt hjælp. På forhånd tak :) -
Proces, levnedsmiddel og Sundhed A
ForumindlægEn given bakterie har en decimeringstid på 3 minutter ved en bestemt varmebehandling. Hvor længe skal der varmes før 99,9 % af enhederne er sterile, når begyndelseskimtallet er 1 million kim pr. enhed? -
SRP SamfB biotek A
Forumindlæghej alle jeg er igang med at rette min srp igennem men, er kommet til at tænke på om jeg må diskutere i min analyse? min opgave lyder: Det skal lige siges at jeg skriver om HPV-vaccinen analyser de forskellige holdninger til debatten. hvad er op og ned i debatten. kom herunder ind på hvor sto... -
Dansk A aflevering
Forumindlæghej alle. jeg har en dansk aflevering for til i morgen, det er eksamenssættet på HF fra d. 21. Maj 2007 om journalister som forfattere. nogen der har nogen fif, gode råd, noter et eller andet, for kan ikke finde noget som helst om det i mine egne noter. bemærkninger fra min lære: Skriv opgave... -
Dansk a niveau på Flex - HASTER !!!
ForumindlægHejsa. Er der nogle der der har modul 7 og 8 der evt, gider sende sine opgaver til mig? Jeg skal have rettet i min og mangler lidt inspiration, og er ikke helt sikker på hvordan opgaven skal gribes an, da jeg har misforstået en del? Det ville virkelig være en stor hjælp, og vil naturligvis ger... -
Noter til IØ A
ForumindlægHej. Nu er det jo ved at være eksamenstid, og jeg skal 100% op i IØ. Jeg føler mig dog på ingen måder klar, ikke fordi jeg ikke har fulgt med i timerne, føler bare ikke IØ er min stærke side. Jeg har desuden heller ikke så mange noter, så ville høre om der var en, som kunne forære nogle guldnot...
