Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15361 til 15380 af 27765
-
Interpreter of Maladies
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af en novellerne i Jhumpa Lahiris novellesamling, Interpreter of Maladies? -
hjælp til digt
ForumindlægEr der nogen der har et foreslag til et godt digt?? Der skal helst være mange vers i... Skal bruges til analyse og sammenligning af enden høstsang for majbølle menighed, fædrelandssang eller i østen stiger solen op. -
Jeg vidste slet ikke, at du var så hellig
ForumindlægHej! Jeg har lavet en analyse og fortolkning af novellen, men jeg mangler stadigvæk at lave en perspektivering, som placerer den litteraturhistorisk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det??? -
Pictures
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af teksten "pictures" af Rahila Khan, og jeg har problemer med at finde genren. Er der en der kan hjælpe mig med dette? -
Bag hvert eneste vindue
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af bag hvert ensete vindue. Er der please ikke nogle der ville hjælpe mig. Please hjælp, tak :) -
Hvad betyder troværdighedsmarkører?
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk om ikke så længe, og har trukket reklame. Jeg sidder nu og skal analysere reklamen, og er nået til troværdighed. Hvad betyder troværdighedsmarkører? Tak på forhånd :D -
SRO opgave
ForumindlægHej jeg er igang med min SRO opgave (2.g) og har stille og roligt overstået den redegørende del for opgaven og nu skal jeg så igang med den analyserende del, men er lidt i tvivl om hvordan man laver en god analyse. Jeg skal skrive om valget i UK som foregår nu og i min analyserende del har jeg t... -
Bistandsland
ForumindlægJeg skal i AT, analysere kortfilmen Bistandslands filmiske virkemidler - http://www.youtube.com/watch?v=WXlo83kv_I4 Jeg har i den forbindelse brug for input til, hvad i kan se der kan analyseres på i den forbindelse? Håber der er nogle der har set kortiflmen og kan hjælpe! Jeg har svært ved... -
stolthed af Glenn Ringtved
Forumindlæghey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den. -
Renæssancen
ForumindlægEr der nogen der kan fortæller mig om renæssance opståen på den italienske halvø. og analyse af den nye renæssanceidealers. Eller bare noget genralt om renæssancen Tak -
pliz hjælp.:D
ForumindlægHeej. Er der nogen som har læst novellen "nøgen" af thomas jensenius.? Er virkelig brug for hjælp med analysen :? -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg ska analyser et eventyr og min lærer sagde at jeg skal finde intertekstualitet. og så vil jeg spørge hvad betyder intertekstualitet????? PÅ forhånd tak -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg skal analyser en novelle ''Den nøgne maja'' af Peter Mouritzen og ved ikke hvordan jeg skal gøre -
Metode ??
ForumindlægHej ... Er der nogen der ved hvilken metode man bruger i samfundsfag når man analyserer kurver/grafer? Håber der er nogen ude der ved det vh Pendan -
Drømme eller maridt af Johnny Thiedecke
ForumindlægHejsa. Er der nogen der har notater til analyse af tekst 4: platons vurdering af demokratiet i denne bog? ;o) -
Darwin og fuglen
ForumindlægHej, jeg skal op til AT om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om analysen af Darwin og Fuglen.. Jeg frygter lidt, at min analyse er lidt for banal og lige til.. Jeg har som de fleste andre i år, valgt emnet Darwin, hvor jeg i min redegørelse redegør for Darwins evolutionsteori med fokus på nat... -
Begyndelse på novelle
Forumindlægjeg er i gang med at analysere Novellen Dolken, og jeg har meget svært ved at finde ud af hvad det er for en slags start i novellen. Håber i vil hjælpe:-) -
konklusion??
ForumindlægNår man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D -
Metode: Et dukkehjem
ForumindlægHvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund? -
kundskabens træ (film) perspektivering
Forumindlæghej alle sammen jeg er nu færdig med min analyse af filmen "kundskabens træ" men jeg mangler noget at perspektivere den til så har i nogle bud?
