Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15401 til 15420 af 27765
  • Odysseus 1. sang vers 1 - 95

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad sang 1 vers 1 - 95 handler om ? og evt. komme med en analyse med humorisk lignelser osv. ?
  • Hook, Break, Gimmick

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal analysere Apocalypse Please med Muse, men jeg kan ikke finde nogen hooks, breaks eller gimmicks. Er der nogen som kan finde noget af det? :) På forhånd tak ;)
  • Afsenderrettet - Modtagerrettet

    Forumindlæg
    Hej alle. Er i gang med at analyse et reklame billede. Skal fortælle om billedet er afsenderrettet eller modtagerrettet. Nogen der kan komme med en forklaring på hvad afsenderrettet og modtagerrettet er? Mange tak !
  • Iagttagelser fra vita andersen

    Forumindlæg
    HJÆÆÆÆLP! jeg skal snart om i "iagttagelser fra Vita Andersen - og ville virkelig gerne have lidt hjælp :/ er der ikke andre der har lavet en analyse jeg kan blive inspireret af?
  • Eng Mdt

    Forumindlæg
    HEj Alle Jeg trak idag American Identity, og i bilaget er der en sang som jeg skal analysere. Er der nogen der ved hvordan jeg skal gribe det an? :D
  • "A Hanging" af George Orwell

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der sidder inde med an analyse af "A Hanging"?.. Eller noget hjælp til fortolkning ville være skønt..
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak.
  • Socialpsykologi

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har været oppe og trække mit eksamensspørgsmål i dag - socialpsykologi Er der nogen, der kan forklare mig hvordan man analyserer tekster inden for det? Knuuser (:
  • Hjælp til mediefag

    Forumindlæg
    Er der nogen , der kan hjælp mig med at analysere Filmen Kill bill vol.2? Jeg skal til mediefag eksamen og har bruge for den! Plez Hjælp!!!:(
  • 1994?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analysere en tekst fra 1994. Så jeg tænkt på om der skete noget politisk/historisk omkring 1994? :)
  • Franz Kafka, the penal colony

    Forumindlæg
    engelsk tekst analyse: Hvorfor er hans karakterer (personer) i novellen the penal colony anonyme?
  • Erhverscase brøndby if

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at lave en erhverscase om brøndby if, ville bare lige høre om der er nogen som har nogle forslag til nogle analyse som man kan bruge
  • Analyseproblem

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved stadig ikke helt præcist hvad et motiv er, når man fx. skal analysere noget. Kan nogen give mig en præcis forklaring på: -Tema -Motiv På forhånd mange tak.
  • Isbjørnen af Henrik Pontoppidans

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der har lavet en analyse ag uddraget af isbjørnen, hvor man skal beskrive den grønlandske befolkning og natur? jeg har nogen spørgsmål, som jeg kunne bruge lidt hjælp til. på forhånden taak
  • bloomstaksonomi

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Er der en som kan forklare mig helt præcis, hvordan man anvender blooms taksonomi - her med henblik på hvad de forskellige punkter som viden - forståelse - anvendelse- analyse -syntese .. skal anvendes tak!
  • Krige

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at analysere en tekst, med socialpsykologiske vinkler? http://www.information.dk/126289 Tak
  • Hjælp til freud

    Forumindlæg
    Hej alle Tænkte på om der var nogen der havde et godt svar til spørgsmålet: Hvordan passede flapperne ind i Sigmund Freuds analyse? På forhånd tak :)
  • The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith

    Forumindlæg
    Hej Nogen som ligger inde med en analyse, opgave eller ligende omkring The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith?
  • N.F Grundtvig

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som kan hjælpe mig med at analysere og fortolke dette digt "Danmarks trøst" af N.F. Grundtvig Tak på forhånd Har virkelig brug for hjælp
  • De nøgne træer... personkarakteristik af holger...

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af de nøgne træer, og skal komme med en personkarakteristik af Holger. er gået lidt i stå og ville hører om nogen kunne komme med lidt inspiration...