Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15401 til 15420 af 27496
-
Blodtyper!!! hjælp!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal i en biologi rapport antage at jeg er A rhesus positiv. Hvordan finder jeg ud af hvad mine forældre og er eventuelle søskende? ??? Håber virkelig i kan hjælpe mig! -
er vores form for landbrug bæredygtigt?
ForumindlægHej! Jeg har en række spørgsmål fra en biologi bog som jeg har fået for til en uge, og jeg har det virkelig svært ved det her spørgsmål "er vores form for landbrug bæredygtigt?" -
Hvordan?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak. -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
forurening som kan fjernes
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min biologi opgave og er stødt på et spørgsmål som lyder: hvilke former for forurening kan fjernes? håber i kan hjælpe. på horhånd tusind tak -
Nytte etik og pligt etik
ForumindlægJeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak -
HJÆLP ALLE SØDE MENNESKER
Forumindlæghej alle sammen sidder er helt blank. Jeg skal have en problemformulering med darwisme, socialdarwisme og socialdarwinismen brug under 2.verdenskrig (hitler/fasicime) Og har spencer som kilde i fagene Biologi(B) og Historie(A) -
HJÆLP!
ForumindlægHey er der nogle her inde der kan hjælpe mig med biologi på c som omhandler om Ammonifikation, Nitrifikation bakterier og Denitrifikation:) Ik tager jer af stavefejlene er ordblind!^^ -
planter i økosystemet
Forumindlægjeg har fået et spørgsmål til biologi eksamen der lyder sådan: "belys hvilken rolle planter spiller i økosysystemet. nogen der kan hjælpe? -
Partikelforurening
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået noget biologi for, som jeg ikke rigtig kan finde ud af. Så det ville gøre mig glad, hvis i lige ville se på spørgsmålet om i måske kender svaret. På forhånd tak. Hvordan formindsker man partikelforurening ved vejtransport? -
AT-om rejse.
Forumindlæghej folkens, jeg skal skrive AT, mit emne er rejse, det må også gerne være psykisk rejse. Jeg skriver i biologi og dansk. Tænkte på om der var nogen som kendte en bog? -
Forurening
ForumindlægHej ! :D Jeg har en biologi-aflevering, som jeg ikke forstår. Hvis der var en derude som ville hjælpe mig kunne det være kanon :D jeg har vedhæftet de 2 opgaver. Jeg ville være evig taknemlig, hvis der var en der kunne hjælpe mig (: -
Hvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ??
ForumindlægHvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ?? Så er de skriftlige prøver færdige, nu mangler der bare udtræksfagene biologi eller geografii .. Vi skal op i geografi .. Er nervøøøs :(.. Hvordan kan man øve siig ?? -
endnu et spørgsmål
ForumindlægHej (: sidder og laver biologi aflevering og får stillet spørgsmålet: Hvorfor er det nødvendigt at nedbryde stivelsen med enzymer i vores fordøjelsessystem? nogen der kan hjælpe? :) -
Spørgsmål til nervesystemet! HJÆLP
ForumindlægHej Her er nogle spørgsmål som jeg ikke kan svare på i biologi.. Please hjælp A. Hvordan fungerer ionkanal? B. Hvad vil det sige, at en ionkanal er potentialeafhængig? C. Hvordan fungerer en ionkanalreceptor? På forhånd tak :) -
AT og hash
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med min AT.eksamen. Jeg vil skriver om hash. Så jeg ville lige høre om der er noget, der før har skrevet om hash? Helst indenfor Bioteknologi/biologi og samfundsfag. På forhånd tak :-) -
Fællesfaglig forløb
ForumindlægVi har fællesfaglig forløb, i fysik og biologi. vores overemne er (radioaktiv stråling) vores underemne er (planter og dyrenes påvirkning af stråling). Nogle gode arbejdsspørgspørgsmål og problemstilling? -
Årsprøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny? -
AT- Global opvarmning
ForumindlægHej :D Nogen der har en idé til en god problemformulering til en AT - synopsis med emnet : Global opvarmning Overemnet er fremtiden - visioner og forudsigelser i fagene (Biologi og Engelsk) På forhånd Tusind tak :) -
Rettelse og karakter givning af SSO
ForumindlægHej, Jeg har for et par uger siden skrevet en SSO. Jeg ville bare spørge om der er en højt uddannet (i biologi) der har lyst til at læse den igennem og give mig en karakter for den?
