Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15441 til 15460 af 41162
-
Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig
ForumindlægHej derude, jeg ville gerne høre om hvilke Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig? -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Hvad er forskellen på ..
ForumindlægHej .. Har et projekt i skolen og jeg "tror" ikke jeg kan blive færdig hvis jeg ikke får svaret på det her spørsmål som er: Hvad er forskellen på modstandsbevægelse og terror? Giv eksempler. Jeg prøver at finde et svar, men hvis i kender ét ville jeg blive meget taknemmelige hvis I skre... -
Kronik HTX
ForumindlægHej er lidt i tvivl hvad en kronik er når man går på Htx? På forhånd tak -
kanonforfatter
ForumindlægHvorfor skal man have om kanonforfatter i skolen? -
Køn på egenavne
ForumindlægJeg sidder i Tyskland og skal bestille en Coca cola zero. Pludselig kommer jeg til at tænke på, om det hedder ein eller eine Coca cola. Hvordan er reglerne egentlig med navne? Hvis jeg fx skal bestille en Coca cola, Heineken eller andet, er det så der, die eller das? Altså hvilket køn? -
Bevis uordnet med tilbagelægning!
ForumindlægKan i hjælpe med at bevise A(n,r)=(n+r-1)!/((n-1)!*r!) ? -
FSA Skriftlig fremstilling - Noter??
ForumindlægMå man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ?? -
Naturfagsproblemformulering!
ForumindlægHej det ville vaere super hvis nogen herinde lige kunne skimme igennem min problemformulering til min naturfagseksamen og evt. rette eller kommentere. Graferne/figurene som jeg har valgt at analysere er sikkert ikke lige noget du har foran dig, jeg har derfor i paranteser skrevet helt overordnet ... -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
McDonald´s kommentar på 1000 ord?!
Forumindlægjaa hej vi skal skrive en McDonald´s kommentar på 1000 ord og jeg er kun nået op på 596, og jeg aner bare ikke hvad jeg mere kan skrive det er så svært, og især når vi kun har arbejdet med kommentar engang??! ________________________________________________________________________________________... -
Mellemkrigstiden
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med en disposition til perioden mellemkrigstiden. Det er den litterære og kunstneriske del jeg leder efter. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak! -
Ental - fransk
ForumindlægHej, er famille på fransk tredje persons ental? -
Tysk
ForumindlægHej =) Vi har fået en opgave i tysk, hvor vi skal skrive om vores hobby eller hvad vi intressere os for. Det som vi skriver skal læses op og det skal minds vare 3 min. ... -
Ideologier
ForumindlægKan nogle give mig et overblik over hvad funktionalisme og symbolsk interaktionisme går ud på? -
Diskussion/vurdering
ForumindlægI min tredje problemstilling står der, at jeg skal diskutere. Der står intet om at jeg skal vurdere. Betyder det så, at der ikke indgår en vurdering i min opgave? -
Rettelse af tysk synopsis/disposition.
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart aflevere min tyske Synopsis/Disposition, men vil egentlig gerne lige være sikker på om den er god nok. Håber der er en der vil kigge på den :) MVH. David -
"Tennis" Kim Fupz perspektivering
ForumindlægJeg har mundtlig terminsprøve næste uge og har trukket novelle, men jeg er helt blank på at perspektivere. Kan nogle hjælpe mig med noveller som jeg kunne perspektivere med? Tusind tak på forhånd. -
Fordele ved assimilering
ForumindlægHej allesammen:) Jeg sidder og forbereder mig til eksamen i samfundsfag c - her skal jeg finde fordele og ulemper ved assimilering, integration og segregering. Men jeg har lidt problemer med at finde en fordel ved assimilering, måske fordi jeg ikke helt forstår hvad forskellen på assimilering og ... -
Pengepolitik og EU
ForumindlægJeg har et spørgsmål vedrørende pengepoltik og EU Jeg har styr på at lande der er med i euro-samarbejdet ikke har mulighed for at føre deres egen pengepolitik fordi dette kræver en selvstændig valuta. Som jeg har forstået det skyldes det at alle vil investere deres penge i det land med højeste re...
