Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15441 til 15460 af 27879
-
Projektopgave produkt
ForumindlægHej Vi er tre piger, som har projektuge og vi ved ikke rigtig hvilket slags produkt, vi skal lave. Det ville være en stor hjælp, hvis i gider at skrive hvilket slags produkt i havde og vores emne er "Seksualitet og transkønnede" -
Engelsk Disposition om Utøya.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Jeg ved en masse om ham, og om massakren, men jeg kan simpelthen ikke finde på spørgsmål. Jeg har brug for nogle spørgsmål, som jeg kan bruge i min disposition omkring emnet. Please hjælp. -
Disposition om massakren på Utøya.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Jeg ved en masse om ham (Anders Breivik), og om massakren, men jeg kan simpelthen ikke finde på spørgsmål. Jeg har brug for nogle spørgsmål, som jeg kan bruge i min disposition omkring emnet. Please hjælp. -
Racisme i engelsk!
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har valgt "racisme" som mit emne i mundtlig engelsk til min eksame. Er der nogle er jer, der har ideer/tekster om racisme?? Hvis i har nogle ideer eller tekster, så må i meget gerne skrive dem ned til mig! Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!(-; -
Dansk - hjælp!
ForumindlægHej "studies"(-; Jeg har i dag trukket "Livet på godt og ondt" i dansk mundtlig eksam. Jeg vil bare vide, at har i nogle gode tekster inde for dette emne? Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!! -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHejsa(-: Jeg har i engelsk trukket emnet People who changed the world Jeg skal derfor vælge en engelsk talende person som har gjort en forskel. Er der nogen ideer eller forslag?(-: -
Ligningssystem
ForumindlægVi har fået en afleveringsopgave i matematik, og i den er der emner som vi ikke, har haft i over et år. Derfor har jeg brug for hjælp til en opgave. Opgaven lyder følgende: Løs Ligningssystemet y=1-2x y=0,5x-4 Hvilke metoder skal man bruge til at løse den form for ligning? -
Outline engelsk
ForumindlægHej Jeg er igang med min engelsk outline. Vores emne er Fighting the fight, men kan simpelthen ikke komme i tanke om et godt underemne. Vil i ikke være søde at komme med nogle ideer til hvilket underemne jeg kunne vælge. Tak på forhånd. -
denmark and the danish peopel
ForumindlægHej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER… -
Hej :) Jeg skal meget snart igang med at skrive SRP. Jeg har dog et lille problem
ForumindlægHej :) Jeg skal snart i gang med at skrive SRP i 3.g. Jeg har dog et lille problem, da jeg er helt på bar bund hvad angår emner. Jeg skal skrive i Engelsk og Idræt. Er der nogle som har forslag, eller evt selv har skrevet med de samme fag? Ville være en stor hjælp . Tak :) -
Identitet til eksamen
ForumindlægHej, Jeg har trukket identitet (analyse og fortolkning af novelle med fokus på temaet identitet) til min dansk mundtlig eksamen. Jeg ville høre om der var nogle der har haft lignende emne eller kender en tekst jeg kan kigge på? På forhånd tak Julius -
Kriminalbetjent
ForumindlægJeg har prøvet, at søge mig frem til noget information omkring kriminalbetjent uddannelsen og hvor/ hvordan man bliver optaget, men har haft svært ved, at finde en decideret uddannelsesbeskrivelse. Nogen der har erfaring med emnet eller ved hvor jeg kan finde svar på mit spørgsmål? -
Procentregning
ForumindlægHej. Jeg har prøve i procentregning i morgen. Derfor ville jeg lige benytte muligheden til at spørge, om der er nogen af jer derude, som evt. skulle sidde inde med nogle nyttige notater om dette emne? På forhånd tak! Mvh Jakob -
Fysik - elektromagnetisme
ForumindlægHej.. Er der nogen som har en disposition til 9. klasses fysik eksamen omrking elektromagnetisme? Den skal heslt indeholde emnerne griberege, stærk og svag magnet, anvendelse, princip osv. Nogen som jeg hjælp mig?? Har virkelig brug for det !!! -
Hjææææææælp HASTER
Forumindlæghej folkens :D i overmorgen skal jeg komme op med en problemformulering til min dansk/historie opgave (jeg har valgt KUN at skrive i dansk) Jeg er lidt på bar bund med gode og iteressante emner, det ville virkelig være til stor hjælp hvis nogen kunne komme med nogle relative forslag. -
Dansk/historieopgave
ForumindlægHej. Skal skriv historie opgave her en gang i næste måned og skal aflevere problemformulering. Men ved ikke rigtig, hvad jeg vil skrive om. Vil meget gerne skrive om noget inden for teknologihistorie. Er der nogen der har nogle ideer til nogle emner inden for teknologihistorie? -
gået i stå i essay
Forumindlæghej alle sammen... jeg er gået lidt i stå efter to sider af et essay om følelser, forventninger og fordomme i mødet med det fremmedartede... er der nogen der har skrevet et lignende essay, som har nogle ideer til mulige emner, synspunkter, historiske begivenheder eller andet man kunne inddrage? -
Terminsprøve, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg skal til Terminsprøve i MatB på fredag, og jeg ved ikke hvordan jeg forbereder mig bedst muligt. Nogle der kan hjælpe? Hvilke emner skal jeg læse op på og er der noget bestemt jeg skal være opmærksom på? -
hjælp til ideer til større skriftlig opg.
Forumindlæghej jeg skal snart i gang med og skrive større skriftlig opgave på hf. jeg har idræt på b nivea og jeg er helt på bar bund med emner til dette. er der nogen som har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive om.? hilsen christina -
Abort - historie og biologi
ForumindlægHej :D Jeg skal skrive AT i biologi og historie om grænsen i forhold til abort da loven kom i 1973. Jeg tænkte om nogle havde førsthåndskilder til dette emne i historie? Jeg føler det har været en smule svært at finde :)
