Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15501 til 15520 af 65601
  • 00 i skriftlig dansk i eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg vil hører om I kunne hjælpe mig med et problem. Jeg fik 00 til min skriftlige dansk eksamen , men 7 i den endelige årskarakter. Mit spørgsmål er her, om jeg så ikke kan komme ind på nogle videregående udd., da man skal skal bestået dansk A? Mvh
  • Gode råd til Fysik Eksamen

    Forumindlæg
    hej allesammen hej allesammen og tak for jeres gode råd, jeg vil bare spørge om i har nogen gode råd til fysik skr. eksamen imorgen ?? hvordan jeg kan komme op og få et 10 tal, hvad skal jeg huske osv... på forhånd tak :-)
  • PLEASE HJÆLP! Engelsk skriftlig eksamen....

    Forumindlæg
    Jeg har været til engelsk skriftlig eksamen afsluttende i år.... ER VIRKELIG nervøs for, hvad jeg får, det vil afgøre en del..... Er der nogen der vil kigge min delprøve 2 igennem og give en realistisk karakter! Please, det ville lette en del...? Tak på forhånd.
  • Samf eksamen 9klasse

    Forumindlæg
    Hej Hvordan fungerer eksamen i 9 klasse i samfundsfag? Går man op og trækker et af de emner fra pensum, og så skal man fortælle udfra læst materiale?? Eller trækker man en ny "tekst" som man skal bruge teori fra pensum på?? På forhånd tak
  • Tysk B eksamen HF Analyse af Artikel "Der 9. November 1989 Nacht, als alles ging"

    Forumindlæg
    Kære Studieportalen Jeg skal hermed til eksamen i morgen i mundtlig tysk B. Jeg har trukket en artikel, hvilket er et uddrag fra det tyske blad "Stern", som handler om murens fald i 1989 og de glade stemninger, der fandt sted i denne tidsperiode. Jeg er ikke nervøs, da jeg er st...
  • musik eksamen c-niveau

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d...
  • skriftlig eksamen svar?

    Forumindlæg
    Hej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX?
  • 3g eksamen, hvilke fag?

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag.
  • Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk

    Forumindlæg
    hej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke
  • Engelsk-eksamen (quitters inc.)

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal op i engelsk A på mandag.. og vil derfor høre, om der er nogle som har notater til Stephen Kings "Quitters inc."?? .. det ville bare være så dejligt! - for jeg var syg i januar da vi gennemgik den..
  • SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!

    Forumindlæg
    er lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler.....
  • Spørgsmål om tysk eksamen 2.g

    Forumindlæg
    Hey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering?
  • Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)

    Forumindlæg
    Jeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :)
  • eksamen - at læse op

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ...
  • hjemmefra skrevne notater til eksamen

    Forumindlæg
    Min kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter.
  • Fransk skriftlig eksamen????

    Forumindlæg
    HEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D
  • Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst

    Forumindlæg
    He,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp!
  • Eksamen hjææælpp fremgangsmåde

    Forumindlæg
    Vi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300?
  • Dansk udenrigspolitisk historie eksamen

    Forumindlæg
  • Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!