Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15501 til 15520 af 27765
  • individet i centrum?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal fortælle om et tema til en analyse. og et af temaerne er overgangsfasen - individet i centrum... men forstår ikke hvad det betyder, kan nogle hjælp med at forklare hvad der menes? tak :-D
  • Dansk - Sammenlign to reklamer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal sammenligne to reklamer. En lego reklame og en reklame fra Mattel. Jeg skal analysere en reklame fra Lego på det Europæiske marked, og så skal jeg analysere en reklame fra Mattel på det Kinesiske marked, og til sidst vurdere hvad Lego skal være opmærksom på når de skal reklamere på...
  • Den grimme ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med, at bruge berettermodellen til at analyse den grimme ælling? altså anslag, præsentation osv.
  • Sommer og København budskab

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har lavet en analyse af novellen "sommer og København" som kan fortælle mig hvad budskabet er? Kan virkelig ikke finde frem til det...Tak:)
  • BUDGET KONTROL HJÆLP!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne
  • "Den Døende Detektiv" af Leif Persson.

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på om der ikke var nogen herinde, som ligger med en analyse af den svenske krimi "Den døende detektiv" af Leif Persson? Det haster! På forhånd tak! :-)
  • EKSAMEN HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi?
  • Skabelsesberetningen af Tarek Omar

    Forumindlæg
    Nogen som har lavet en analyse og fortolkning af Skabelsesberetningen af Tarek Omar?? Som jeg kan kigge lidt i til nogle små opgaver
  • Imagery

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et digt, men er i tvivl om “gamer’s thumb” er synecdoche eller metonymy. Hvilken en passer, og hvorfor? Tusind tak for forhånd!!
  • Jeg skal til eksamen i morgen og har et lille problem haster

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg skal til eksamen i morgen og skal analysere et digt af klaus rifbjerg det hedder et glas vand håber der er nogle som kan hjælpemig med det
  • Lyriske virkemidler

    Forumindlæg
    Hej derude :) Når jeg bliver bedt om at finde lyriske virkemidler i en sangtekst, hvad er det så jeg skal analysere?? :) Rim har jeg klaret. Ved bare ikke hvad det ellers kunne være.. På forhånd tak ! :)
  • Hvilken synsvinkel?

    Forumindlæg
    Hej skal analyserer en novelle som indholder direkte tale og hvor man for at vide det man kan se og hører. hvilken synsvinkel er det?
  • HJÆLP TIL EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej. Har seriøst brug for nogle, der har lavet en analyse af "Stilheden", Martha Christensen. Jeg vil modtage ALT! På for hånd tak! :D
  • Stilheden - Arbdejsfasen

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN, SOM HAR EN ANALYSE PÅ DENNE NOVELLE AF MARTHA CHRISTENSEN!!!!! HÅBER I KAN HJÆLPE :D PÅ FORHÅND TAK ;D
  • hurtig analysé

    Forumindlæg
    NOGEN DER VIL HJÆLPE MIG TIL EKSAMEN?? SÅ LÆS DENNE TEKST OG SIG LIIGE HVAD DU VIL, VIA EN ANALYSE???? (JEG HAR VEDHÆFTET FILEN) PÅ FORHÅND TAK!!!!!
  • Nå, men så fuck det! Hensigt???

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret novellen ''Nå, men så fuck det! af Steen Langstrup, som ved hvad tekstens hensigt er? - Skal til eksamen i morgen tidlig, hjælp!
  • Billedsprog?

    Forumindlæg
    Hej jeg analyserer en novelle, hvor der står om en fuld mand "hans øjne svømmer væk" hvad betyder mon det.?? tak på forhånd ;)
  • Glæden ved at tage brusebad

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har lavet analyse til dette essay. Hvis ja, så må I meget gerne kontakte mig! Jeg har virkelig brug for inspiration.
  • Er den en der gider kigge min opgave igennem?

    Forumindlæg
    Sender meget gerne i indbakken hvis der er en der har tid til at kigge min artikel analyse igennem for fejl og mangler. Mange tak på forhånd!
  • Mediefag citat hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen! Jeg skal op til mediefagseksamen i morgen, og er i tvivl om det citat vi trækker. Hvor langt er det typisk, og skal man lave shot-to-shot analyse af det? På forhånd tak!