Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 15521 til 15540 af 111527
-
Ti-89 titanium købes!!!!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne købe en Ti-89 titanium. Jeg er ligeglad med manualer og ledninger, det er bare selve lommeregnern jeg gerne vil have. Den må ikke være fyldt med skrammer, eller knapper der er trykket ind eller i det hele taget fyld med fejl. jeg betaler self. forsendelse, eller hvis de... -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
Opsamenssæt
ForumindlægHej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke -
differentialligninger
Forumindlæger der ikke lige en/nogen som kan uploade mig i det, for har simpelthen glemt det? -
hjælp mig med optagelseprøven
Forumindlæghej alle sammen jeg har optagelse prøve den 13 april og jeg vil meget gerne vide hvordan det er og hvad jeg skal kunne og hvad de vil spørge mig om og jeg er mega nervøs :I så tænkt om nogen kunne skrive og hjælpe mig? -
Matematik højt niveau -- hjælp
ForumindlægJeg ved ikke hvordan skal gribe opgaven an. Håber nogen kan hjælpe. -
Valg af emne. Biologi A og Historie A
ForumindlægHej :) Er der nogle der har et forslag til valg af emne til mit studieretningsprojekt. Jeg skal skrive i Biologi A og historie A . -
Mat A HHX - Eksamen maj 2016
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh. -
Hvad sker der hvis man får -3 eller 00 til en afgangsprøve?
ForumindlægJeg skal op i fysik i næste uge, og jeg er langt fra god til det. Jeg er bange for at jeg får 00 eller -3. Jeg er ikke engang sikker på at jeg kan forsøgene. Hvad sker der hvis jeg får 00 eller -3? -
Historie lærer søges
ForumindlægHistorielærer søges til forberedelse af eksamen. -
tysk eksamen hhx 2006
ForumindlægNogen der har skrevet tysk A eksamen 2006? -
idræt på gym
ForumindlægHvad laver man som regel i idræt på gymnasiet? -
Almen dannelse
ForumindlægEr det kun i gymnasiet, man "lærer" almen dannelse, eller er det også meningen at htx, hhx og hf (dvs. de gymnasiale uddannelser) skal indeholde nogle elementer af almen dannelse? God påskeferie! -
Rapkulturens sprogbrug
ForumindlægHej ;) Er der ikke en rar sjæl der lige vil komme med nogle hurtige løsninger jeg kan skrive lidt om vedrørende nedenstående? • Redegør for problemstillingen vedrørende rapkulturens sprogbrug. Inddrag eventuelt forskellige synspunkter til emnet fra de fire læste artikler. • Diskuter pro... -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægHejsa! :-) Nu er sommerferien afsluttet, og i dag startede jeg i 9. klasse på mit sidste år i folkeskolen, hvilket jeg gevaldigt glæder mig til. Efter folkeskolen har jeg planer om at starte på gymnasiet, men der dog stadig et år tilbage. Om ikke så længe skal jeg op til eksamen og vil derfor... -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
Dansk eksamen
ForumindlægI dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter? -
Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen? -
gennemsnit
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til at beregne mit gennemsnit på HTX, ny reform. Jeg har prøvet inde på htx-info.dk, men den der er der er kun til den gamle skala. Jeg har prøvet at søge her på forum, og på uvm.dk, uden held, men jeg ved at der har været noget (eller jeg tror). Er der en venlig sjæl, ... -
Kronik
ForumindlægEr der nogle der ved hvad en refleksion er i en kronik analyse opgave
