Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 15581 til 15600 af 23785
-
Hjælp til problemformulering - Brevik
ForumindlægSidder lidt fast i min problemformulering!!! Har valgt dansk(A) + psykologi(C) og har valgt Utøya som case I dansk vil jeg analysere Stoltenbergs tale, men jeg sidder lidt fast i hvordan jeg skal vinkle den i psykologi. Håber I har nogle gode ideer :-) -
HJÆLP
ForumindlægHEj allesammen...kære venner jeg har lige skrevet min historie opgave færdig, og er lidt i tvivl om hvor god en analyse jeg har lavet.Hvis en af jer havde tid til at læse den.så vil det være en rigtigt stort hjælp.På forhånd tak.Zunnah -
Hjælp mig!!!
ForumindlægHej alle sammen! Sidder og er ved at lave en disposition til min SRP og har fået til opgave at bl.a. analysere konkurrencesituationen i revisionsbranchen. Jeg skriver i afsætning og virksomhedsøkonomi. Da jeg prøver at få en rød tråd i hele min opgave har jeg valgt at bruge disse to modelle... -
SRP Festivalmarkedet analysemodeller
ForumindlægHej :-) Jeg har brug for lidt hjælp til min SRP. En del af minin problemformulering lyder således at jeg skal anvende afsætningsøkonomiske analyser til at fastlægge hvad der har inflydelse på valg af festival. Hvilke modeller kan jeg anvende? -
Short story
ForumindlægHej alle lektiehjælpere :-) Jeg sidder med en engelsk novelle, som jeg har skrevet en analyse af. Jeg vil spørge om, der er en venlig sjæl, der vil rette den igennem for eventuel fejl? :-) Vil blive rigtig glad! :-) Fortsat god dag! På forhånd tak! :-) -
Hjælp hurtigt :( - Nedspildt spruttende af syre "ANALYSE"
ForumindlægHej alle, Jeg skal ind og analysere dette digt: http://www.smartepletter.dk/Light/TeksterSide.htm#BogstavP Jeg skal hovedsagligt lægge vægt på billedsproget i digtet. Så ville høre, om nogle evt. kan hjælpe med lidt af det, da jeg er rimelig lost? :( Håber på hurtige svar, da det skal afleveres i... -
Stofmængden
ForumindlægHej,PROBLEMATISK opgave igen :DVed analyse af en kemisk forbindelse af kobber og oxygen finder man, at 4,84 g af stoffet indeholder 3,98g kobber og 0,50g oxygen.a) Beregn stofmængderne af Cu og O.b) Hvad er den kemiske formel for det analyseredestof?Bjarke -
Spørgsmål til DIO
ForumindlægJeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det? -
Hjælp til SRP
ForumindlægHejsa derude. Jeg skriver om identitetsdannelse i fagende Samfundsfag A og Dansk A. I forbindelse med dette skal jeg lave en analyse og fortolkning af romanen af Benn Q. Holms "Hafnia Punkt". Kunne godt bruge lidt hjælp til dette. -
Bent Vinn Nielsen (en love story)
ForumindlægHey har nogen her inde læst denne novelle, som hedder Herman og Sylvia en love story... Jeg kunne smadre godt bruge noget hjælp til den... da jeg skal aflevere en analyse og fortolkning imorgen håber ngn kan hjælpe mig.. -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til ( eng)terminsprøve imorgen. har nogen af jer fornyligt været til teminsprøve? hvad var emnerne? kunne i nå at skrive om alle tre dele i de 5 timer? skal alle gymnasier analyserer samme novelle i hele landet? MVH NA -
Kildekritik
ForumindlægJeg skal lave en kildekritisk analyse af Christian IV's reces fra 1643. Er nået til at skulle forklare om kilden er subjektiv eller objektiv og er lidt i tvivl, for reglerne er jo i hans egen interesse, men også i folkets interesse? -
Makroøkonomisk cyklus
ForumindlægHej. Er der nogle som ved, hvilken økonomisk cyklus som er den rette for Mexico? Landet har før været i recession. Men min vurdering er nu, at de er i balance. Men hjælp gerne! Jeg har analyseret de makroøkonomiske nøgletal, men uden at blive klogere. -
Hvad betyder "selection of material"?
ForumindlægHej :) Jeg skal analysere en tekst i engelsk, hvor et af punkterne er "selection of material". Punktet står under "how is the text written". Nogen, der kan hjælpe med hvad det betyder? :) -
Synopseopbygnig
ForumindlægHej. Vi skal lave en synopse, for at prøve det inden afgangseksamen her til sommer, og jeg kan ikke huske hvad man skal have med i fremlæggelsen.. Ved at der skal være præsentation, disposition, analyse og oplæsning. Skal der være mere i? Mvh. Mie-Louise (: -
Franz Kafka - Landsbylæge
ForumindlægHejEr der nogen herinde der har fået stukket Landsbylæge af Franz Kafka i hånden til analyse? For jeg forstår ikke helt så meget af den. Er der nogen der kan give lidt fif? Symboler indtil videre er Rosa og Såret, samt ham hestepasseren. Men på hvad?Mvh. Dennis -
Pia Juul - Mit forfærdelige ansigt
ForumindlægHey alle..er i gang med en analyse af Pia juuls "Mit forfærdelige ansigt".. hvis der er nogen der kan hjælpe eller har noget analysearbejde om novellen , vilel det være en stor hjælp.. Har dog selv skrevet et par sider om hvad der sker, men kunne godt bruge lidt inspiration..Håber du ka... -
engelsk c. Philips Dick "human is"
ForumindlægHej. er der nogen der har læst "Human is" af Philips Dick og som kan hjælpe mig med at par spørgsmål jeg har, eller hvis i ligger med en analyse af den ville det være en fantatsisk hjælp. sidder og er i nød her alt hjælp tages imod med en kyshånd -
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej. Har lavet en analyse af Henrik Pontoppidans novelle "Naadsesnbrød", og skal nu perspektivere til "arbejdernes forhold på landet"... Nogen gode forslag til hvad jeg skal skrive... Håber på nogen kan hjælpe :-) -
Inflation
ForumindlægJeg er igang med at skrive SRP og er igang med en makroøkonomisk landanalyse af Syrien. Jeg er nu nået til at analysere på inflationen, men i følge trading economics har Syrien en nuværende inflation på hele 39 procent. Er der nogen der har et bud på hvordan og hvorfor den er så høj?
