Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15641 til 15660 af 176853
-
Billedanalyse til spansk eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været til spansk eksamen? Hvis, hvor meget sagde i om billedet?- hvad var der på det? og teksten man skal referere til på dansk, var dem nem, eller var der ikke tid nok? -
Fysik c eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan fysik eksamen på c-niveau foregår fra start til slut, og hvor lang tid det vare? -
Synopsis og talepapir eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til 24-timers eksamen i dag og jeg har lige et spørgsmål: Skal man både lave en synopsis OG et talepapir, eller skal man bruge synopsen som talepapir? -
Tips til Analyse 0 eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til analyse 0 eksamen i næste uge og er i gang med at læse op. Nogen med erfaringen, der har nogen tips? -
Basic Kemi B - opgave 22 HJÆLP! (Opløsnighedsprodukt)
ForumindlægHey :) Jeg har kemi lektier for og er nået til opgave 22, jeg kan ikke finde frem til resutatet. Opgaven lyder sådan her: Anvend opløselighedsproduktet i tabel 4 for sølv(l)chromat til at beregne stoffets opløsninghed i vand ved 25 grader. ( resultate skal angives i g/100Ml) Mit forslag: Sølv(... -
Eksamen C - Samfundsfag
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har været oppe i samfundsfag? Hvis ja, må i meget gerne dele jeres viden med mig. hvad har i trukket, hvor meget snakkede du/i selv, og hvor meget var spørgsmål fra censor? hvor længe blev i eksamineret og hvordan gik det for jer? -
Eksamen om 16 timer!!
ForumindlægNu er fysik ikke ligefrem skide yndlingsfag, så tænkte på om jeg kunne få lidt hjælp ? :) Du skal i din indledning fortælle om hjemmets energikilder, hvad energien bruges til og de energiomdannelser, der finder sted. - det har jeg 7 min til at præsentere.. Jeg kan godt selv fortælle om hvilke e... -
Årsprøve ved ikke afsluttet fag
ForumindlægMin studieretning indeholder matB. Her efter ferien skal jeg aflevere et valgfagsskema, hvor jeg vælger matA. Der er et par stykker fra klassen, der afslutter matematik i år, så de skal til skrift. eksamen. Skal dem, der vælger matA også til en eksamen og gælder det for noget? -
Eksamen, den der nye regel?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvilke fag den regel med at man må tage sine medbragte noter IKKE gælder? -
eksamen i naturgeografi b-niveau
ForumindlægJeg skal til eksamen i NG-B, men jeg ved ikke rigtig, hvad der forventes af sådan en eksamen. Jeg ved stort set kun, at man trækker et emne og har 24 timer... Men 24 timer til hvad? Det skal holdes som et slags oplæg, men hvor meget teori skal der ind i det? Og sørger man selv for det, eller er d... -
Hjælp til tænk selv opgave(estere) fra kend kemien 2
ForumindlægHvordan løser jeg følgene tænk selv opgave(estere): Skriv reaktionsskemaet med sammentrukne strukturformeler for reaktionen mellem ethansyre og 2-methylbutan- 1-ol. Håber nogen kan hjælpe :) -
Skal bruge lidt hjælp til at finde på et emne til mundtlig eksamen :"/
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen næste måned og har fået at vide jeg skal have fundet et emne til mundtlig eksamen, der skal indholde potens funktioner eller eksponentielle funktion, og alt muligt andet, ved siden af som jeg skal forklare. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge der har masser ... -
hvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil|
Forumindlæghvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil| ? -
Lineær Vækst og potensvækst til eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen her der kan give mig en grundig forklaring på hvad en lineær vækst og potensvækst er, og hvordan man formulerer det godt til eksamen i 1.g her til sommer. Håber at der er nogen der kan hjælpe:) -
SPANSK EKSAMEN VIGTIGT!
Forumindlægjeg skal op imorgen og jeg har trukket min tekst, men hvor lang tid skal jeg bruge på at fortælle om den? og hvor meget tid skal jeg bruge på de to andre dele af eksamen? og hvad med perspektivering? Mvh Magnus -
Hvordan forbereder man sig bedst til historie eksamen?
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst til historien eksamen? Vil man have fordel af at have læst hele pensum, eller kan dette udelades sålænge man går amok under de 24 timer? -
Socialrådgiver, 1. semester, eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen som har været til eksamen på socialrådgiveruddannelsen på 1. semester? Der skal laves et interview af en person fra en organisation og holdes et oplæg omkring interviewet og den forudgående undervisning. Kan nogen hjælpe? Tak :) -
Fysik C eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til fysik c eksamen om 8 dage, og har ingen noter i dette fag. Så hvis nogen har nogen gode noter som dækker disse spørgsmål, vil det seriøst rede mig!!! -
AT_EKSAMEN_VIGTIGT!
ForumindlægHej.. Jeg ville lige høre om nogen herinde ved, hvad der kræves til AT mdt. eksamen mht. stof? Altså hvor meget skal det nye stof fylde i vores mundtlige præstation? Jeg har slrevet en synopsis og afleveret den til min lære som så er blevet sendt til censor også.. Men jeg har ikke rigtig fundet m... -
tips til læsning-eksamen dansk
ForumindlægHej, jeg skal til dansk eksamen i læsning i morgen. I eksamen er der 5 tekster, der skal læses igennem på 30 minutter, og man skal herefter besvare nogle spørgsmål ud fra teksterne. Jeg er en rimelig god læser, og har et stærkt ordforråd, men problemet er bare, at jeg hurtigt løber tør for tid :(...
