Søgning på: analyse af valgaften. Resultater: 15661 til 15680 af 23677
-
Musik eksamen C PLEASE HJÆLP
ForumindlægJeg har trukket "Don't be cruel" af Otis Blackwell/Elvis presley, og "Maybelline" af Berry/Fratto/Freed..... Kan nogle af jer hjælpe med at analysere dem???? jeg er helt lost... PLEASE HJÆLP! skal op om 24 timer -
lotte af jan sonnergaard
ForumindlægHejsa. Alright.. Jeg sidder her torsdag aften og er død træt efter en hård arbejdes dag... ...Er der nogen der sidder ind med en analyse af novellen "Lotte" fra bogen "Radiator" Jan sonnergaard Med venlig hilsen- Død træt mand. -
Genre kendetegn - nyere noveller!
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en analyse til en eksamen, om nyere noveller, til her på fredag. Jeg ville høre om der er nogen der kender til nogle specielle kendetegn for: Nyere noveller ca. 1990 - 2012 På forhånd tak! Caroline -
hjælp til problemformulering
Forumindlæg• Redegør for den progressive tilskudsmodel samt de økonomiske mål. • Analysere hvilken effekt den progressive tilskudsmodel vil have på statens finanser. • Har indgreb på tilskudsmodellen indflydelse på den skandinaviske velfærdsmodel? • Vurdere om progressiv tilskudsmo... -
HJÆLP:( eksamen!!! :(
ForumindlægHej derude! Er der nogen, der sidder med en analyse eller nogle noter til "Vom ritter, der nicht aus seiner rüstung herauswollte"? Jeg skal op til eksamen i morgen, og det vil bare være så dejligt, hvis noget havde nogle guldkorn omkring det her eventyr!! :) På forhånd tak! ... -
Stofselektion - Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg ønsker at spørge om betydningen af følgende spørgsmål: Der ønskes en analyse af argumentationen med fokus på bl.a. stofselektionen. Hvad er stofselektion? Det emne/materiale som afsenderen har valgt? Skal relevansen diskuteres eller? -
Das Brot/Die Küchenuhr
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af "Das Brot" eller "Die Küchenuhr" skrevet af Wolfgang Borchert? Hvis ja, vil jeg meget gerne hente inspiration fra vedkommende. Du kan poste den herinde eller sende den til mig som besked. -
HJÆÆÆÆLP!!!!
ForumindlægNogle der kan give mig nogle førsøg til følgene emner i fysik.... - Organisk og kemiske bininger - Radioaktivitet - Atomfysik - Alkohol - Svingninger og bølger - Kemisk analyse PLEASE VIL IKKE NOK HJÆLPE MIG!!!!!! HAR BRUG FOR DET. RIGTIG MANGE GANGE TAK PÅ FO... -
Søger god bog
ForumindlægHej jeg skal skrive opgave i Engelsk -psýkologi Jeg vil gerne analysere en engelsk bog. Jeg mangler bare en bog, som kan kombineres med psykologi. Er der nogle der kender en god bog, som kan bruges til dette? På forhånd tak Nikki -
Tove Ditlevsen - det første møde? spg. haster!
Forumindlægjeg har analyseret tove ditlevsens det første møde, men jeg kan virkelig ikke finde ud af hvorfor at hovedpersonerne ikke har nogle navne og kun beskrives som "pigen og drenge" håber nogen kan hjælpe! - mia -
opgave uploads
Forumindlæghej jeg uploadede en opgave for et par uger siden, og den kan stadig ikke ses fra min profil af, det er en analyse af bogen Fagre nye verden. jeg tænkte på om jeg havde gjort noget forkert, eller om det bare mig der ikke kan se den ? -
hjælp til analysering af digt
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere mit digt (Fiskeren) af Adam Øhlenslæger. jeg er total lost lige nu, jeg kan ikke huske hvad grafisk præg er???? :( håber der er nogen der vil hjælpe mig :D -
The birth of Venus Billedanalyse
ForumindlægHej! Jeg skal lave en billedanalyse af Boticelli's Birth of Venus. Hvis I ligger inde med info - gode hjemmesider - fortolkninger - analyse mm. så vil jeg sætte STOR pris på hvis I ville give besked :) På forhånd tak.. -
h. c. andersens land af benny andersen
ForumindlægHej. jeg skal snart til dansk eksamen, hvor jeg har valgt at analyser H. C. Andersens land af Benny Andersen, men jeg har lidt svært ved at finde digtet virkemidler og fortolkning af tekstensindhold og motiv.. håber i kan hjælpe mig:-) -
Videnskabsteori - konstruktivisme
ForumindlægEr der nogen der har lidt forstand på videnskabsteori? jeg er blevet stillet den opgave at jeg skal forklare hvad videnskabsteori er, herunder konstruktivismen hvor jeg skal analysere og vurdere emnet. Jeg forstår ingenting af det! På forhånd tak! -
Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den? -
Rap-tekster
ForumindlægHeey allesammen! Jeg skal analysere nogle rap-tektster. Men ved ikke rigtig hvilke jeg skal vælge.. Det skal helst være noget af Eminem. Kunne I komme med nogle forslag? Knus Artemis :D -
Stiltræk af Pontoppidans
ForumindlægHej! Jeg har lige opdaget at i min dansk analyse skal jeg skrive omkring Pontoppidans' måde at skrive novellen "Ørneflugt", altså han stiltræk. Jeg er dog på bar bund. Måske kan I hjælpe? :) -Tak på forhånd -
Eksplicit eller implicit?
ForumindlægHej.. Jeg er igang med dansk - historie opgave, og jeg skriver i dansk. jeg er ved at analysere en novelle som hedder "en kærlighedshistorie" fra vandmærket af Naja Marie Aidt. og så spørg jeg? er det en eksplicit eller implicit fortæller? kan simpelthen ikke finde ud af det :D -
Budskabet ved "En Æggesnaps"
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen i morgen, og har trukket Tove Ditlevsen. Jeg har valgt at analysere teksten "En æggesnaps", er der nogen der kan fortælle mig hvad budskabet med novellen er? PLEASE SVAR!
