Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15661 til 15680 af 52987
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    HEj derude er der en venlig sjæl der ville oversætte noget fra dansk til engelsk ikke så langt et par linjer?? HÅBER NOGEN VIL ER VIRKELIG I NØD :(
  • Vink til et bevis?

    Forumindlæg
    Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal starte med dette bevis, er der nogen der har et vink der kan hjælpe mig igang?
  • Betydning af et symbol

    Forumindlæg
    Hvor -2 x hvad betyder ? Jeg roder ret ofte rundt i de forskellige symboler, og jeg kan virkelig ikke huske hvad dette betyder
  • Rette still

    Forumindlæg
    En der kan og vil rette min stil, har virkelig brug for hjælp. Tak i forhånd ?? Sender den på mail hvis det skulle være nemmer ??
  • Rettelse af oversætte - dansk til spansk

    Forumindlæg
    Hej! Nogle der vil tjekke min oversættelse igennem? Det er fra dansk til spansk , og jeg synes virkelig det var svært. Er der fejl? Jeg har vedhæftet et dokument :)
  • Differentialregnings opgave

    Forumindlæg
    Hej Jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave i differentialregning! Opgaven står i den vedhæftede fil, håber der er nogen der vil og kan hjælpe!
  • haster!!!!!!! udregning af radius af kugle og cylinder haster!!!!!!

    Forumindlæg
    okay, jeg skal udregne radius i en kugle, med 1436,76 cm3 hvordan? jeg skal gøre det samme igen, bare med en cylinder? jeg er virkelig lost lige nu. på forhånd tak!
  • kulstofskredsløbet

    Forumindlæg
    hej jeg skal redegøre for hvad kulstofskredsløbet går ud på og hvad det egentlig er? håber i kan hjælpe, da jeg virkelig har brug for det?
  • SRP - Virksomheds data til kvadratisk optimering.

    Forumindlæg
    Hej derude. Som sidste hånd på min SRP forberedelse i VØ og matematik, har jeg tænkt på at finde nogle produktionsdata fra en virkelig virksomhed og lave kvadratisk optimering derpå. Mine vejledere har givet et ok for at jeg bruger fiktive data, men hvis jeg kan finde virkelige data er det kun e...
  • Projektuge hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har projektuge og jeg har fået valg og konsekvenser som overemne.jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. Er der en eller anden der kan give et forslag. Tak på forhånd:)
  • Areal af femkant

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal regne arealet af den vedhæftede femkant. Jeg har prøvet men syntes det er virkelig svært! Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig
  • SRP - Virksomheds data til kvadratisk optimering.

    Forumindlæg
    Hej derude. Som sidste hånd på min SRP forberedelse i VØ og matematik, har jeg tænkt på at finde nogle produktionsdata fra en virkelig virksomhed og lave kvadratisk optimering derpå. Mine vejledere har givet et ok for at jeg bruger fiktive data, men hvis jeg kan finde virkelige data er det kun e...
  • Parameterfremstilling

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at forstå parameterfremstilling? Jeg forstår virkelig intet.. :/ Jeg skal bruge det i forhold til ellipser.
  • NSAID - virkningssted?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen af jer derude, der ved hvor NSAID virker i kroppen? Altså virkningsstedet? Har søgt meget, men har ikke kunne finde noget. Håber der er nogen der vil hjælpe. Tak :)
  • Varmekapacitet og Klima

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i Nv prøven på onsdag. Ved i hvilke spørgsmål der vil blive stillet, og hvad der er godt at vide? Har virkelig stress på...
  • SRP - fission!!

    Forumindlæg
    HJÆLP! Hvordan regner man dette ud: "Udregn det teoretiske udbytte ved fission af 1 kg uran beriget til 5% U-235" Har virkelig brug for hjælp
  • Hej hjælpe med gentagen kvadriering

    Forumindlæg
    Hej, kan i lave et eksempel der viser hvordan gentagen kvadering virker? a^k mod m tak
  • Parameterkurver !!haster!!

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg søger noget info om paramterkurver der er lidt bedre beskrivende end det der står i bogen. Det skal bruges til SRP. Det haster virkelig meget.
  • Hjælp til SRP retning haster!

    Forumindlæg
    Har om Peter Larsen Kaffe men er helt lost på modellerne om jeg har lavet dem rigtige og om rækkefølgen virker logisk, sender over mail -er kun et udkast da meget skal rettes
  • Kommerciel kommunikation

    Forumindlæg
    Hej, kommunikationsmodellen i forbindelse med kommerciel kommunikation?? De tre appelformer i forbindelse med kommerciel kommunikation? Håber virkelig nogen vil hjælpe...