Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15701 til 15720 af 27496
-
hjælppppppp
Forumindlæghej alle sammen jeg har tænkt mig lidt på at skrive SSO i Mat og Kemi .. er der nogle som har nogle gode idéer til et emne? -
magnetisme
Forumindlægjeg skal op i fysik og kemi i morgen og jeg kan simpelhen ikke finde ud af at forklare hvad forskellen på induktion, elektromagnetisme og magnetisme er. Er der nogen der ved det ? knus :) -
Stereoisomere
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en opgave i kemi, som jeg ikke helt kan finde ud af. Den lyder: Gør rede for mulige stereoisomere former af filberton. Se billede :) På forhånd. Mange tak. -
fedt, kulhydrat og protein.
Forumindlæghej.. jeg skal op i fysik/kemi .. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal snakke om under Fedt, kulhydrat og proteiner. nogle ideér? -
Hjælp til at finde et avanceret forsøg indenfor luftforurening
ForumindlægHej Jeg står og mangler et avanceret fysik/kemi forsøg indenfor luftforurening. Jeg har fundet en del forsøg men de er bare alt for enkelte På forhånd tak -
driller lidt
Forumindlæghej Sidder med en kemi opgave der driller mig lidt, nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? http://peecee.dk/upload/view/141472 på forhånd tak: -
Elektrolyse af syre
ForumindlægHej alle, i morgen skal jeg til fysik/kemi prøveeksamen og ville bare høre: hvis jeg skal lave en elektrolyse af en syre - hvilken metode er så lettest? -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej er der nogle som kan forklare mig generelt om udregninger osv. af mængdeberegninger i kemi? synes det er enormt svært at forstå. -
sso om sukkersyge
ForumindlægHar nogen herinde skrevet om diabetes mellitus i kemi og bio ? i så fald, må jeg gerne tage et kig, til inspiration ? -
klasseliste
Forumindlæger der nogen der ved om man kan, eller hvordan man kan se klasselisten til sit studie, og jeg skal læse kemi og teknologi på AU. mange tak :) -
kemisk ligevægt
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at løse opgave 13 og 14 i Kemi 2000 a-1 bogen Håber jeg kan få lidt hjælp -
polære eller ikke
ForumindlægHjælp, hvordan ved jeg om de tre stoffer i billaget er polære eller ikke? og kan man forklare andre ting inden for kemien? skal helst have så meget som muligt -
Tydning af H-NMR spektrum
ForumindlægHej kemi-nørder Hvordan vil i tyde dette H-NMR spektrum, i må meget gerne inddrage kemiske skift, integralkurver og koblingsmønstre? (Spektret er vedhæftet) Tak på forhånd -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
triglycerider Hydrofil / hydrofob
ForumindlægJeg er igang med et eksamensspørgsmål til kemi, hvor man skal give en sammenhæng mellem triglycerider og hydrofile/hydrofole grupper. Nogen som kan hjælpe? :) -
hjælp det haster
ForumindlægHeej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet. -
HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på.
