Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15741 til 15760 af 27496
-
Diazepram
ForumindlægHej Jeg har prøvet at udregne en opgave fra et ekssamenssæt på Kemi A, og jeg vil spørge, om det er rigtigt, det jeg har gjort. -
Renheden af mosfjerne
ForumindlægHej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked -
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
hjælp!!!
Forumindlægjeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater -
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
kemiske reaktioner i akvarium
Forumindlæghej, jeg skal fremlægge noget om arkvarium indenfor kemi. ... -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd. -
α- og β-1,4-glycosidbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker.. -
Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
ForumindlægHej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen? -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
figur
ForumindlægHej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion? -
alkaner og alkener - polære eller upolære?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget! -
Beregning af masse hjælp!
ForumindlægHej! i min kemi journal skal jeg beregne massen, (ikke molar massen) af Na2O, NaOH og Na2CO3 hvordan gøres dette når jeg kun har beregnet molar massen??? -
Tungtopløselige ioner
ForumindlægHej - endnu et kemi-spørgsmål! hvordan kan man se at AgCl i reaktion NaCl + AgNO3 --> AgCl + NaNO3 er det tungtopløselige stof? På forhånd tak -
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
Lektiehjælp søges, haster
ForumindlægHej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema til Kemi C? :-) FeS + O2 --> Fe2O3 + SO2 -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2
